Salonul Auto de la Geneva se apropie cu pași mari, iar majoritatea constructorilor care vor participa în cadrul evenimentului din Elveția au publicat deja lista cu modelele și conceptele pe care le vor expune.
Skoda a pregătit o mulțime de premiere pentru această ediție a Salonului Auto de la Geneva. Fanii constructorului ceh vor putea admira noul Kamiq. Cel mai mic SUV din gama constructorului din Mlada Boleslav preia formele generale introduse odată cu lansarea lui Kodiaq, primește o gamă modernă de tehnologii și mizează pe motorizările hatchback-ului Scala.
Tot în cadrul Salonului Auto de la Geneva, fanii mărcii din Mlada Boleslav vor face cunoștință cu noul concept electric Vision iV. Prototipul descris drep un "crossover coupe cu patru portiere" este dezvoltat având la bază arhitectura MEB a grupului Volkswagen, platformă pregătită special pentru noua gamă de electrice. Conform noilor informații publicate de cehi, conceptul Vision iV va integra două motoare electrice, câte unul pe fiecare punte, iar autonomia în ciclul WLTP va ajunge la 500 de kilometri.
Skoda Kamiq și Vision iV vor împărți scena de la Geneva cu conceptul unei biciclete electrice.
Prototipul botezat Klement va integra un motor electric, dar și un sistem capabil să recupereze energia rezultată în urma frânării. Viteza maximă anunață de producător este de 45 km/h, iar autonomia trece de 60 de kilometri.Fanii motorsportului vor avea ocazia să vadă pe scena Salonului Auto de la Geneva și versiunea revizuită a lui Fabia R5. Modelul destinat raliurilor primește mici modificări estetice, dar și o serie de îmbunătățiri tehnice. Conform oficialilor constructorului ceh, modelul va fi omologat în perioada imediat următoare, iar piloții echipei Skoda angrenată în Campionatul Mondial de Raliuri (WRC 2 Pro) vor beneficia de serviciile acestuia începând cu a doua parte a sezonului.
Daca ar avea si 4x4 si ar costa NET 30.000 EURO, dupa deduceri, l-as cumpara chiar ASTAZI nu MAINE !!!!
da' stiu, @ACE, ca nu nu esti pretentios deloc
E destul de dificil sa ai o electrica si intari mai civilizate, unde statiile de incarcare sunt peste tot, trebuie sa multa rabdare cu incarcatul cand folosesti masina in afara oraselor. Viteza de deplasare trebuie sa fie mica altfel autonimia scade drastic, plus ca pleci cu bagaje la tine, deci iar ne legam de autonmie. Asa ca mai toata calatoria se imparte jumate-jumate in mers cu 100km/h si asteptat sa se incarce. Va las pe voi sa fiti pionierii electricelor.