Premierele constructorilor italieni de la Geneva 2011
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Ediţia cu numărul 81 a Salonului Auto de la Geneva reprezintă un eveniment în cadrul căruia constructorii italieni vor avea un cuvânt important de spus. Vizitatorii salonului eleveţian vor avea de admirat o mulţime de modele care vin din curtea producătorilor din Cizmă.
Cea mai importantă premieră a producătorilor italieni o reprezintă prezentarea lui Ferrari FF. Înlocuitorul lui 612 Scaglietti este primul model italian cu tracţiune integrală. Acesta ascunde sub capotă un propulsor V12 de 6.262 centimetri cubi care produce 660 de cai şi dezvoltă un culpu motor de 683 Nm.
Un alt stand plin de surprize pe care vizitatorii salonului elveţian nu trebuie să îl rateze este standul Lancia. Aceştia vor prezenta noua generaţie a lui Ypsilon, cel mai bine vândut model al italienilor. Noul Ypsilon va primi motorul TwinAir dezvoltat de Fiat PowerTrain Technologies care va fi disponibil în trei versiuni de putere. De asemenea, oficialii constructorului Lancia vor fi însoţiţi şi de modelele Flavia şi Thema.
Ediţia de anul acesta a Salonului Auto de la Geneva va reprezenta şi debutul unui nou brand de nişă.
Vorbim despre renaşterea mărcii De Tomaso care va prezenta în cadrul evenimentului elveţian conceptul SLC. Acesta este un crossover de mari dimensiuni gândit pentru a concura cu modele premium precum BMW Seria 5 GT şi Lexus RX450h. Sub capota conceptului De Tomaso vom regăsi un agregat V8 de 550 de cai putere, un propulsor V6 de 300 de cai şi un diesel care produce 250 de cai putere.După o lungă aşteptare plină de teasere, Salonul Auto de la Geneva din acest an va fi martorul noii creaţii a lui Horacio Pagani. Este vorba despre Huayra, urmaşul lui Zonda, născut, mulţumită colaborării italienilor cu divizia de performanţă AMG. Noul model Pagani va ascunde un propulsor V12 biturbo de 6.0 litri capabil să producă 700 de cai şi care dezvoltă un cuplu motor maxim de 1.000 Nm.
Abarth, divizia de performanţă Fiat, ar putea veni la Geneva cu conceptul Roadster, însă nu există informaţii oficiale cu privire la acest lucru şi tot ce rămâne de făcut este să aşteptăm deschiderea oficială a evenimentului elveţian.
Italienii de la Alfa Romeo vor veni în Elveţia însoţiţi de conceptul 4C GTA. Acesta se doreşte a fi o versiune mult mai accesibilă a lui 8C Competitzione şi, conform oficialilor mărcii, modelul va intra în producţia de serie la finele lui 2012. Fiat a pregătit pentru Salonul Auto de la Geneva o versiune europeană a lui Dodge Journez. Vorbim despre Freemont, un model care încearcă să combine flexibilitatea cu spiritul practic într-un mod nou.Lamborghini va veni la Geneva cu urmaşul lui Murcielago. Modelul a fost denumit Aventador şi ascunde sub capotă un agregat V12 de 700 de cai. Mai mult decât atât, noul supercar al italienilor a fost dezvoltat în totalitate în uzinele din Sant'Agata Bolognese şi dispune de o mulţime de tehnologii noi.
Via | Unica-Strada
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din GENEVA 2011
-
Standul Volvo de la Salonul Auto de la Geneva a fost premiat pentru context, tehnologie şi inovaţie. (14.03)
-
Nemţii de la Ruf au adus la Salonul Auto de la Geneva noul lor pachet pentru Porsche 911. Modelul se numeşte Rt 12 R şi costă 279.000 de euro fără taxe. (07.03)
-
Wiesmann a expus la standul său de la Geneva prototipul Spyder, o interpretare radicală a unui model sportiv, care renunţă la designul tradiţionalist. (04.03)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Comentarii (3)