Premiere: Audi A4 si VW Up!
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Salonul Auto de la Frankfurt a debutat inainte de a incepe. Cu o seara inainte de marea deschidere, echipa Automarket a fost invitata, alaturi de alti 1500 de jurnalisti din 63 de tari, la un eveniment de amploare care a prefatat debutul celui mai important eveniment auto mondial din aceasta toamna. Desi acum cativa ani regula era clara, cele mai asteptate modele fiind lansate si prezentate oficial abia in prima zi a salonului, a devenit deja o moda ca acestea sa fie aruncate in gura si obiectivele foto ale presei in cadrul unor evenimente grandioase care au loc cu cateva ore inainte de taierea panglicii.
De aceasta data, Grupul Volkswagen a fost cel care a deschis ostilitatile prezentand opt premiere mondiale ce urmeaza a fi (re)lansate si maine, in cadrul IAA Frankfurt. Mult asteptatul Audi A4 a deschis balul care a avut loc in sala in care echipa de baschet a orasului Frankfurt joaca meciurile de pe teren propriu. Deja cuoscut din comunicatele oficiale, A4 nu a mai surprins pe nimeni. In schimb, surprizele s-au numit VW Up!, Lamborghini Reventon si editia speciala Pur Sang a lui Bugatti Veyron. Au completat tabloul deja cunoscutele Seat Tribu Concept, Skoda Fabia Scout, VW Caddy Maxi si Bentley Continental GT Speed. Automarket va ofera pe scurt cateva dintre secretele fiecaruia.
Aflati astfel ca VW Up! este un concept prin care grupul german deschide o noua gama de automobile de oras. Numele sau nu a fost cunoscut pana in aceasta seara, el insusi fiind una dintre surprizele Grupului. Up! este primul proiect luat in primire de Martin Winterkorn, seful VW de la debutul acestui an, si este, de asemenea, primul model Volkswagen cu motor amplasat posterior de la Beetle incoace. Prezinta o intreaga serie de inovatii tehnice, cea mai interesanta din punctul nostru de vedere fiind sistemul de navigatie 3D pe care VW il dezvolta impreuna cu Google.
Trecem la Lamborghini Reventon, al treilea model produs de compania italiana dupa Gallardo si Mucielago. Nu va grabiti insa sa va bucurati: italienii vor produce doar 20 de exemplare ale lui Reventon, fiecare va costa un milion de euro, va dispune de un motor V12 de 6.5 litri si 640 de cai insa toate exemplarele au fost deja comandate si vandute.
Bugatti nu a venit cu nimic spectaculos. Exponatul lor este o editie speciala Veyron - Pur Sang - care amana putere prin toti porii (ok, ne-am obisnuit deja cu asta), diferenta fiind insa facuta de caroseria din aluminiu si atat. Polisata manual, aceasta nu este acoperita cu niciun tip de vopsea, lipsa culorii ducand insa pretul la 1.400.000 de euro. Se vor produce doar 5 astfel de exemplare.
Seat Tribu este un concept care prefigureaza, spune seful spaniolilor, linia viitoarelor SUV-uri ale ibericilor. Si ar face bine sa reuseasca asta in conditiile in care Altea Freetrack nu a fost primit cu entuziasm de multi. Oricum, Tribu este reusit, desi parerile pot fi impartite din moment ce modelul se afla de abia la stadiul de show-car. Cea mai importanta parte constitutiva este parbrizul atat de panoramic incat formeaza o singura bucata cu luneta. Tribu ne-a dat impresia ca este rasfatatul Grupului, fiind prezentat cu mare fast. Sa fie primit!
Bentley Continental GT Speed este cel mai puternic model produs vreodata de britanici (W12 de 600 CP), exemplarul prezentat in aceasta seara fiind acoperit cu o vopsea alba care - spun ei - va reveni in forta in peisajul auto mondial.
Desi a fost prezentat intr-o sala de sport, noul model Bentley are inscrise pe eticheta cota 326 (viteza maxima, in kilometri pe ora) si un timp de 4.5 secunde pentru 0-100 km/h. Toate acestea pastrand aerul sofisticat si inalt al limuzinelor cu care se inrudeste.Daca despre VW Caddy Maxi vor putea sa spuna mai multe familiile care isi doresc 47 de centimetri in plus pentru mai mult spatiu interior (care se traduc prin 4200 de litri de incarcare), trecem usor la cea mai noua versiune Fabia. Aici intervine o neintelegere, deoarece VW ne-a oferit in mapa de presa informatii legate de Fabia Combi desi aseara ne-a fost prezentata Fabia Scout, un concept in stilul celebrului Logan Steppe din care ar fi trebuit sa fie dezvoltata versiunea de serie a breakului Fabia. Oricum, asemenarile sunt mari, astfel ca din imagini va puteti face o idee legata de modelul pe care maine (astazi, mai bine zis) il vom putea admira la standul constructorului ceh.
Cam acestea sunt modelele pe care Automarket vi le-a prezentat in avanpremiera inaintea lansarii lor oficiale de salon. Stati pe aproape marti pentru informatii live din prima zi de presa de la Frankfurt.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din IAA FRANKFURT 2007
-
Echipa Automarket a plecat la drum joi dimineata si, dupa popasuri dese, a ajuns in Romania sambata pe inserat. (18.09)
-
Mercedes a publicat noi imagini ale conceptului F700 si detalii despre tehnologia de care acesta dispune. (17.09)
-
Automarket va prezinta ultima parte a maratonului foto de la Salonul de la Frankfurt. Acestea sunt cele mai tari fete de la salonul german! (17.09)
Lamborghini Reventon arată mai futurist ca niciodată, păstrând totuşi liniile cu care ne-a obişnuit constructorul italian. Restul sunt frumoase, două observaţii am de făcut.
1. Pe Seat Tribu parcă nu merg jantele alea "bling-bling".
2. În sfârşit, Skoda Fabia, are puţină personalitate, nemaifiind doar un Roomster redesenat
argumentu asta vine din partea unuia pe nume vasile .... ceea ce imi confirma teoria logan=mashina pentru taran
in legatura cu noile aparitii..veyron-u da clasa la toate .. restu sunt doar super tari :D
ce departe au ajuns cu designu [interior si exterior] foarte rar mai vezi o masina urata sau neinspirata..asa cum este noul audi A4 [doar o parere personala]. tot respectul pentru toti constructorii..fac treaba excelenta !!!
da si bentley e luat de nemti? ca nu prea stiu
Sunt cu 10 clase sub Honda , Mazda ,Subaru .
Da' la roman i-a intrat in cap ca tot ce e din Germania e senzational si fara moarte.Sictir!
Ce au inventat nemtii, caruta?
Honda este pe primul loc in topul fiabilitatii,iar VW este pe un binemeritat loc 32 (cauta pe net daca nu crezi, Testul este facut chiar de nemti).
De multe ori un lucru simplu este cu mult mai eficient decat unul complicat cu multe prostii inutile.
Sti de ce pe laptop-urile Siemens scrie si Fujitsu?
Pt ca nemtii de la simens nu au fost in stare sa faca un laptop de la cap la coada si atunci au apelat la tehnologia japoneza.
Degeaba o arzi atat cu nemtii tai pt ca toata tehnologia de ultima ora pleaca de la japonezi, iar daca nu sti macar acest lucru elementar inseamna ca ai venit de pe camp si iti dai si tu aere pe aici.
Este cumva salonu auto VW, sau e frankfurt???
Mai sunt si alti producatori auto!!!!
De exemplu unul din prietenii mei la 30.000 km a schimbat bucsile pe fata ca bateau ca o caruta, la 80.000 a schimbat pompa de motorina, iar acum va urma sa schimbe turbina. Eu am un cielo din 95' care are 150.000 si inafara de distributie nu am schimbat nimic si masina are in jur de 15.000 km facuti pe drum forestier!!
Era unul care compara toyota cu vw imi dau seama cam ce se intampla in caputul vostru...
Fiecare alege ce i se potriveste si ce ii place (gustul nu se discuta) dar incercati sa cumparati o masina diferita ca sunt satul sa vad atatea masini cu aceleasi linii de la aceiasi marca pe strazi.Fiti mai unicati!Nu mai copiati!
Ultima masina(din poze) parca aduce a logan break (nu sunt adeptul acestei masini)am trait sa o vad si pe asta !Se copiaza si linia de la logan frate? :)