În contextul în care marea majoritate a producătorilor auto se îndreaptă spre un viitor complet electric, lansările unor motoare termice noi încep să fie trecute în paginile de istorie. Chiar și așa, Volkswagen nu va renunța la motoarele termice, momentan. Asta pentru că grupul german a dezvăluit noul propulsor pe benzină de 1.5 litri, numit TSI evo2.
Așa cum sugerează numele, acest motor este o evoluție a actualului propulsor TSI de 1.5 litri. Noul motor promite să fie unul mai eficient prin montarea catalizatorului și a filtrului de particule de benzină într-un singur modul de comandă amplasat lângă motor. În acest fel, motorul este pregătit să facă față viitoarelor regulamente mai stricte cu privire la emisii, iar Volkswagen a folosit un număr redus de metale rare.
Motorul conține și o tehnologie îmbunătățită de dezactivare a cilindrilor în mers. Noul sistem se numește ACTplus și oferă o tranziție mai lină de la patru la doi cilindri și invers.
Mai mult, intervalul de funcționare a fost extins. Asta înseamnă că cilindrii 2 și 3 sunt dezactivați atunci când motorul funcționează la sarcini mici și medii și la viteze similare.Noul motor 1.5 TSI evo2 va fi oferit, inițial, pe modelul T-Roc și va dezvolta 150 de cai putere. Motorul va fi prezent și la alte modele, inclusiv la cele hibride cu încărcare la priză. În această configurație, ansamblul va dezvolta până la 272 de cai putere.
În altă ordine de idei, Volkswagen dorește ca mașinile electrice să reprezinte 70% din vânzările totale ale mărcii până la sfârșitul deceniului. Motoarele termice vor fi actualizate pentru a se conforma cu norma Euro 7.
via Volkswagen
filtrele ar trebui verificate special la itp si sa fie schimbate ca filtrele cand nu mai fac fata.
in curand si tractorul o sa fie considerat decapotamila..asa ceva...
Probabil pe viitor vor face toti ca Mitsubishi, bagajul si la revedere, vindem unde avem voie decat sa ne batem capul cu sistemul comunist numit UE.
alea era EA 888. alta mancare de peste. si pot sa iti enumar o groaza de motoare mercedes cu probleme serioase, nu ca mancau niste ulei pe care il gasesti la orice benzinarie....
iar sistemul asta de dezactivare nu era identic la mertane. ca sa nu mai zicem ca asta e varianta a doua. prima e de peste 5 ani pe piata....