- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Modele noi
Ultimele stiri din Modele noi
-
Kia a dezvăluit oficial noul EV9 GT, cea mai puternică versiune a SUV-ului electric. Noua versiune de performanță promite un propulsor de 501 cai putere și aduce numeroase elemente vizuale noi și exclusive. (22.11)
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
- Primele imagini cu un nou SUV coupe electric DS: promite autonomie de 750 km
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
PREMIERA: Volkswagen Golf GTD, fratele diesel al GTI-ului
2.0 TDI - 320Nm 140CP
2.0 CR - 350Nm si 168CP
TDI-ul era laudat ca are cuplul mai mare decat CR(al altor firme) dar datele oficiale ale VW demonteaza premiza asta. Asta arata cat de usor poti sa compari mere cu pere cand e vorba de motoare.
http://www.automarket.ro/stiri/sandero-gt-editie-speciala-in-columbia-19484.html
mai ales dako iei pt tunning sigur o sa-ti iasa o bijuterie
vai de capul vostru daca si asta e masina de tractoristi :-j
ma ia rasul
Masina si finisajele sunt la fel atat la gti cat si la asta asa ca nu vad de ce ati face comentarii anapoda la aceasta motorizare si alte comentarii de lauda la gti!?
Mai uitati-va si la voi in curte,nu doar peste gard!!! X-(
Un "tractorist" serios stie povestea: people buy horsepower but drive torque.
Fara _ofensa_, cu jtd de 200 o sa iei mult "dust" de la "Der Golf" GTD.
E mai bun ca e mai putin zgomotos, vibreaza si polueaza mai putin. Common rail-ul e si mai elastic si mai placut de exploatat.
Eu am TDi pompe -duze nu ca asta nou si stiu ca tractoreste destul de tare, dar ma multumesc cu gandul ca nu consuma mult. Totusi imi doresc sa il schimb pe un commonrail pentru ca am vazut diferenta si e mare.
Totusi cel nou vine din urma si abia acum ajunge la performantele celor de mai sus la multi ani dupa ce common-rail-ul de la BMW, dupa HDI si Multijet s-au vandut pe piata .
Celor de mai sus care au de gand sa se joace cu Powerbox-uri pe commonrail le urez punga plina ca sa poata plati injectoare, pompe de injectie, turbine si manopera. Mult mai scumpe decat la TDI PD.
As fii tare curios cat va valora pe piata de automobile si in cate bucati se va vinde masina?
Nu va certati care este mai bun TDI sau CR. Fiecare are avantajele lui, VW a trecut la CR pentru ca singura firma din lume care fabrica si investea bani in TDI era VW 'fireste'. Iar asta inseamna foarte multi bani in cercetare. Asa ca, fac economie si trec pe CR care este mai silentios, consuma mai putin ulei si mai ales, baga si altii bani in el. Betacam, HDDVD, Insignia va aduceti aminte? Tehnologii superioare celor existente pe piata dar fara sustinere adecvata.