Esential
4.5 | metri ar urma să fie lungimea viitorului monovolum Dacia. |
După o mulţime de imagini spion, care surprindeau viitorul monovolum Dacia în testele sale prin Europa, un membru al daciaclub.ro a reuşit să dea nas în nas cu prototipul viitorului model românesc, chiar pe Transalpina. Inginerii Dacia au ales şoseaua situată la cea mai mare altitudine din România pentru a proba capacităţile viitorului monovolum, destinat a revoluţiona segmentul prin preţul său extrem de accesibil.
Fotografiile publicate pe forumul fanilor Dacia nu reuşesc să trădeze mai nimic din aspectul exterior al modelului românesc, prototipul fiind, şi de această dată, intens camuflat. Dacia J92, numele de cod atribuit viitorului produs, este un monovolum cu şapte locuri, aşteptat să debuteze în 2012 şi să aibă un preţ de achiziţie atrăgător.
Pe lângă preţul redus, modelul va beneficia şi de un interior generos în materie de spaţiu, ceea ce le va pune probleme serioase constructorilor de volum din segment. Unele voci sugerează un preţ de pornire de 13.000 de euro pentru versiunea pe benzină, în timp ce pentru versiunea diesel se vorbeşte de 15.000 de euro.
Producţia va fi demarată la uzina din Maroc (uzina din Mioveni a ajuns deja la capacitate maximă), iar componentele sale vor fi preluate atât de la platforma X90, cât şi de la alte platforme ale Alianţei Renault-Nissan.
Viitorul monovolum românesc este propunerea Renault pentru pieţele emergente şi promite să lovească puternic piaţa modelelor cu şapte locuri din Europa.
Conform unor estimări, modelul are o lungime de 4.5 metri, iar cele şapte locuri ar putea fi oferite în standard.via | daciaclub.ro
1 O masina camuflata mereu va incerca sa induca publicul in eroare. Mai bine nu ne dam cu parerea despre design deocamdata.
2 Vad asfalt nou pe transalpina. Oare au renovat intregul traseu?
Oricum e de departe cel mai frumos drum din tara. Peisajele sunt superbe. Sa speram ca si curatenia va fi pastrata, dar asta tine de noi astia care visam autostrazi ca afara dar ne e lene sa aruncam hartiile la cos si le arzvarlim afara.
Doamne-Ajuta ! :)
Mai oameni buni,intr-un anume ,cam prin 2009 daca nu ma insel Dacia a publicat niste poze,apoi a prezentat un model futurist la un anume salon auto,un model care avea sa revolutioneze segmentul din care face parte numit Duster.Era super ok,arata bine si ma asteptam ca din acel concept sa ramana macar 25%,un sfert,din design,sa ramana pe viitorul model de serie.Actualmente,Duster seamana cam in proportie de 10% cu conceptul,asta luand in seama si faptul ca amandoua modele au 4 roti,5 usi,cam tot atatea geamuri,stiti voi,asemanarile izbitoare dintre masini.
Eu nu ma astept ca cineva sa scoata masini la fel de frumoase ca Aston Martin,Lambourghini sau Ferrari,dar nici nu pot trece cu vederea potentialul si creativitatea unor tineri care pot prezenta oricand un proiect viabil,cu sanse mari de reusita.Un design reusit,niste linii placute care sa-ti faca placere sa te urci in masina respectiva.
Domnule Carlos,basinos esti dumneata,un om care nu citeste faptul ca eu nu sunt de acord cu designul de rahat pe care-l implementeaza Dacia modelelor sale,nu cu segmentul din care face parte.E ok sa fie ieftina,e ok sa fie fiabila,e ok sa fie usor de intretinut si de utilizat.Dar pentru un om ca mine care-si doreste ca o masina sa arate si bine Dacia ta este un rahat.Poate sa fie 100 de dolari bucata full option,tot nu mi-as cumpara pentru ca nu imi place,pur si simplu nu-mi satisface dorinta de a avea si o masina frumoasa.
Una peste alta,inteleg,segmentul din care face parte Dacia nu-i prea permite sa faca mari inflorituri din punct de vedere al designului.Din aceasta cauza imi permit sa spun ca totusi,cu putina vointa,s-ar putea crea o masina care sa fie si ieftina dar care sa arate si cat de cat bine,ca pana la urma,tot din tabla e fiecare masina si oricum totuna e,ori o indoi asa,ori altfel,pana la urma forma pe care ai vrut sa i-o dai,aia o ia.
Eu doar mi-am dat cu parerea, poate gresesc...
Stii ce inseamna "fiabilitate"? Rezistenta in timp a componentelor si rata de defectare sistemelor si subansamblelor in timp, nu? Si ghici de ce sta bine Dacia la capitolul asta? Pentru ca nici n-are ce sa se strice. Daca, in versiunea de baza n-are decat volan si roti, nema AC, nema servo, nema geamuri electrice, ce sa mai vb de ABS, ESP... cum sa ai probleme in timp cu ceva ce nu exista?? Daca ai face niste calcule matematice, sa calculezi fiabilitatea unei masini si in functie de echipamentele ce le are pe ea, ai afla ca nu e nici pe departe asa de fiabila.
Zilele trecute am vrut sa achizitionez un Logan din 2004 de la o licitatie la un pret convenabil. Cand m-am dus sa-l vad, mi s-a lungit gura... Avea pete de rugina zdravene pe la praguri, iar aripa stanga spate era deja perforata de rugina... In nici 7 ani???
Si te mai intrebi de ce sunt ieftine? Daca tratau macar tabla cat de cat anticoroziune, nu se reflecta lucru asta in pretul final? Daca au vrut s-o faca cat mai ieftina, nu s-au facut sute de compromisuri?...
Alte caroserii VW, audi, merc, etc zac intre buruieni ani de zile si nu ruginesc in asa un hal...
Nu numai in domeniu auto, in orice alt domeniu care vrei, ieftin nu inseamna niciodata bun!
Dar, macar de nu i-ar pune numele Popster, cum se vehiculeaza de o vreme...
Dotari AMBIANCE (aceasta este cea mai slaba versiune in acest moment, si costa 6500euro cu TVA): Pe langa volan si roti, mai are si ABS , Air-bag sofer. :)
Laureate: Are si geamuri electrice, AC, Oglinzi electrice, servo, si multe altele, si tot nu se defecteaza ca alte masini care valoreaza cat 2 Loganuri.
Hai ca a aparut inca un articol despre dacia, mai la subiect, ne putem contrazice acolo.
Mai ai de invatat...