Esential
130 | CP dezvolta noul propulsor turbo pe benzina de 1.4 litri si 16 valve construit de Renault. |
190 | Nm este cuplul maxim produs de noul motor Renault TCe 130. |
130 | CP dezvolta noul propulsor turbo pe benzina de 1.4 litri si 16 valve construit de Renault. |
190 | Nm este cuplul maxim produs de noul motor Renault TCe 130. |
Renault a prezentat noul propulsor turbo de 1.4 litri cu 16 valve care dezvolta 130 CP/5.500 rpm si un cuplu maxim de 190 Nm disponibil incepand de la 2.250 rpm. Noul TCe 130 se alatura astfel unitatii de 1.2 litri si 100 CP in gama de motoare TCe. Daca propulsorul cu capacitate mica este construit pentru Twingo si Clio, noua unitate de 1.4 litri va asigura motorizarea noii generatii Renault Megane.
Constructorul francez se aliniaza astfel tendintei internationale de a micsora capacitatea cilindrica a noilor motoare dezvoltate care pastreaza sau chiar depasesc puterea vechilor generatii de motoare. In acest sens, Renault se mandreste ca a reusit sa proiecteze un motor care dezvolta aceeasi putere cu o unitate de generatie veche de 1.8 litri, are cuplul maxim asemanator unui motor de 2.0 litri si consumul specific motoarelor de 1.6 litri.
Motorul va fi oferit de Renault pe modelele sale din segmentul C impreuna cu transmisia manuala cu sase viteze. Noua unitate de propulsie va fi construita la uzina din Valladolid, Spania si va respecta normele de poluare Euro5. Propulsorul TCe 130 beneficiaza de noua tehnologie Renault multipunct secventiala pentru tipul de injectie si de aportul substantial al turbinei care ridica performantele motorului incepand de la regimul de turatii mici.
Via | Renault
@reno: mertu face ca tractoru? :)) fa-i o revizie ceva. stii ca diesel-urile sunt mai zgomotoase, nu? cel putin la turatii mici