Esential
230 | de cai putere dezvolta propulsorul instalat pe Megane R26.R |
123 | de kilograme este diferenta de masa intre noul Megane R26.R si vechiul Megane F1 Team R26. |
6 | secunde ii sunt necesare noului megane R26.R sa atinga 100 de km/h. |
230 | de cai putere dezvolta propulsorul instalat pe Megane R26.R |
123 | de kilograme este diferenta de masa intre noul Megane R26.R si vechiul Megane F1 Team R26. |
6 | secunde ii sunt necesare noului megane R26.R sa atinga 100 de km/h. |
Asa cum va anuntam in urma cu cateva zile, divizia sportiva a celor de la Renault se imbogateste cu un nou membru, o versiune orientata catre circuit a deja celebrului Megane F1 Team R26. Daca va intrebati probabil ce anume mai poate aduce nou Renault in interiorul hatchback-ului de performanta, trebuie sa stiti ca francezii au pregatit modificari importante pentru Megane R26.R, asa cum a fost el botezat de catre oficiali.
Noua versiune foloseste acelasi motor, cutie de viteze si diferential autoblocant ca fratele sau Megane F1 Team R26 insa vine cu o noua suspensie, recalibrata, si cu 123 de kilograme in minus.
Multumita noilor modificari gandite de francezi Megane R26.R a reusit sa stabileasca un nou record in clasa sa pe circuitul german de la Nurburgring. Timpul oficial, anuntat de Renault, este de 8 minute si 17 secunde.
Noul R26.R este prima masina construita de noua divizie Alpine a producatorului francez, divizie, care asa cum v-am anuntat si ieri, va inlocui actualul RS.
Noul model se individualizeaza printr-o serie de accesorii exterioare si interioare menite sa exagereze aspectul sportiv.
Capota din fibra de carbon, jantele de 18 inch din aliaj vopsite in culoarea rosie, evacuarile duble din titaniu, eleronul complet nou fixat pe acoperis si vinilurile aplicate pe caroserie sunt principalele elemente care sporesc agresivitatea modelului. Renault pune la dispozitie sapte culori de caroserie dintre acestea trei fiind introduse in premiera: Lune Grey, Nacre White si Dynamo Blue.La interior, Megane R26.R ofera clientilor volan, schimbator si levierul franei de mana imbracate in piele, scaune sportive Seabelt si centuri cu prindere in sase puncte imprumutate din aviatie, o premiera pentru un turism. Pentru cei care vor sa se simta in siguranta Renault poate instala la cerere si un roll-cage in habitaclu. Scaunele spate au fost inlaturate in timp ce pe consola centrala a fost fixata o placuta de identificare cu numarul masinii.
Pentru a reduce masa modelului, Renault a renuntat la o serie de accesorii interioare importante printre care: airbagurile (exceptandu-l pe cel al soferului), climatizarea automata (doar cea manuala ramane disponibila), stergatorul spate cu instalatia de spalat, farurile de ceata si o serie de materiale care izolau fonic habitaclul.
Megane R26.R este propulsat de un motor de 2.0 litri turbo capabil sa dezvolte pana la 230 de cai putere si un cuplu motor de 310 Nm disponibil pe o plaja mare de turatii, intre 2000 si 6000 de rpm.
Performantele sunt si ele demne de luat in seama: acceleratia de la 0 la 100 km/h se realizeaza in 6 secunde in timp ce consumul de carburant este de doar 8.5 litri la 100/km. Emisiile sunt cele mai scazute din clasa sa, 199g de CO2 pe km.Noul Megane R26.R a fost dezvaluit astazi oficial in cadrul Salonului Auto de la Londra, care si-a deschis deja portile. Versiunea de top va fi produsa in cadrul uzinei din Dieppe Franta si va ajunge in showroom-uri in luna octombrie a acestui an. Pasionatii modelelor sportive vor fi nevoiti insa sa se grabeasca pentru ca productia va fi limitata la doar 450 de exemplare.
doar ca nu am garaj :)
Citez "Megane R26.R este propulsat de un motor de 2.0 litri turbo capabil sa dezvolte pana la 230 de cai putere si un cuplu motor de 310 Nm disponibil pe o plaja mare de turatii, intre 2000 si 6000 de rpm. Performantele sunt si ele demne de luat in seama: acceleratia de la 0 la 100 km/h se realizeaza in 6 secunde" ........pai asta e masina ? In 6 secunde ma apuca plictiseala si beau si o cafea. Cand vreodata tampenia asta o sa se compare cu Evo sau Impreza, sau macar cu un BMW. Pai astia se lauda ca au 230 de cai.....in zilele noastre au ajuns pana si ultimele buburuze de masini sa aiba 150 Hp si in ceea ce priveste cuplul, un 320 D (bmw) are mai mult de 310 Nm cuplu si e o masina de strada care nu are 2 scaune sport si culmea poti sa iti duci si familia la mare sau sa faci piata si culmea -> consuma 7 l / 100 km.
In orice caz eu cand ma gandesc la termenul de masina "sport", ma gandesc la minim 300 HP, cuplu serios, eventual decapotabila si cel mai important...... sa arate bine !
In concluzie chiar sincer nu stiu pentru ce e toata tarasenia asta cu "super" masina celor de la Renault si sunt curios cati "inteligenti" vor cumpara masina asta. Eu unul personal am o antipatie totala fata de aceasta marca si nu cred ca imi voi schimba parerea prea curand.
230 de cai sunt putini, ar trebui sa le zici asta si inginerilor de la Seat, sa vedem daca fac si ei ceva cu FR-u, si VW cu GTI-u.
Nu vreau sa discut despre marca, personal nici eu nu ma declar neutru(nici incantat, nici dezamagit), in schimb comentariile fata de performantele de mai sus ma intriga, avand in vedere ca pentru o masina din clasa ei sunt demne de luat in consideratie.
As mai avea de comentat, dar deja cred ca imi primesc injuraturile de rigoare.
ne intereseaza raportul cai/tona.
si ce treaba are "cuplul dieselurilor" cu al benzinarelor. nu se compara. benzina, supra-alimentata IDENTIC, de o turbina micutza cum se practica in tabara vecina, va fi cam la fel de eficienta, si va avea performante mai bune. dar asta nu o poate fa e orice gheorghe. acum.. daca renault ar scoate si un model rwd de serie.. ar fi revolutie.. :D
Asa cum zicea cineva mai sus "n-ai cu cine ... niste tzarani."
Adica, wtf?!
Mare smecherie sa mergi cu unu Megane "d-asta" .
Vreti senzatie? :)
Cumparati-va taica o Solenta, megeti cu ea la un preparator pentru coasta si acolo sa da-ti bice. Si dupa ce da-ti de vreo doua ori cu casca in geamul soferului, atunci sa vezi tremurat de genunchi:)
In linie dreapta orice idiot merge cat il tine masina/atelajul/inconstienta samd.
Declar ca nu sunt fan al brandului Renault/Dacia/VW/Audi/Benz ci al Ferrari si Alpina.
Apropo, sunt masini de circuit si de coasta/raliu cu motoare diesel cat si cu motoare pe etanol!!! Vezi 24 Lemans!!! Si merg extraordinar de tare :)
Comentati stirea si nu va etalati cunostintele in motoare mai baieti mai :)
Succese maxime pe toate planurile
[parerea mea]