- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
PARIS 2008
Ultimele stiri din PARIS 2008
-
Organizatorii Salonului Auto de la Paris au publicat numarul total al vizitatorilor in 2008: 1.5 milioane. (24.10)
-
Dupa un drum lung si obositor de peste 2500 de kilometri Citroen C4 Picasso a adus echipa Automarket acasa. (07.10)
-
Land Rover a dezvaluit la Paris o versiune Freelander 2 echipata cu sistem start-stop. (07.10)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
PREMIERA: Renault a dezvaluit noul Megane
Renault intotdeauna a avut design inovativ si original asa ca lasa-ne cu copiatul prietene ca nu stii ce vorbesti.
Fiabilitatea e discutabila, asamblarea si materialele la fel. Apoi si nu mai vorbim de costuri de intretinere specifice Renault, mai exact strategiei de piata Renault. Masina se vinde la un pret rezonabil, insa cand vine vorba de intretinere iti inchide gura.
Personal am ramas mereu placut impresionat de fiecare Renault din penultimele generatii pana acum: confortabile, bine izolate fonic, optiuni rezonabile, etc. Insa ajungem dupa cum spuneam la reversul medaliei, realitatea aceea mai dura din spatele aliurii de masina frantuzeasca al carei caracter e undeva bine plasat. Am fost tentat sa ma orientez spre un model Renault sau daca nu unul facut de PSA, insa per total nu prea meritau.
Subiectiv cred ca e o chestiune de prima impresie, prima reactie din partea consumatorului. Obiectiv, Renault a pierdut o cota mare de piata in Europa in ultimii 2 ani. Recent cu modelul nou de Laguna si probabil cu noul Megane vor recupera teren. Au mai avut ei perioade asemanatoare, pare un fenomen ciclic.
Stima!
si asta mai arata si urat fata de vechea generatie.
Ce spui tu bah asta de a terminat chimia si vb de masini? Ia gandeste tu la un twingo, la un scenic, la un espace. Tu cred ca esti francez, multi da' prosti. Probabil te plateste si bine.
In fine, cat despre VW ramane tot VW, poate sa aiba Renault si elice in cur si tot se va vinde mai prost ca VW.
Pt cinvea de mai sus, nu e astra nu e ceed sau g6. E inspirat din Laguna III. Pastreaza linia noua de design renault. Oare cum va arata Clio?
Neamtu' tot neamt ramane si francezul tot imputit ramane. Spre rusinea mea mai lucrez si pentru ei.
In schimb designul este ceva ce se vede cu ochiul liber si este clar ca nemtii sunt mult in urma si nu prea indrazneti, ca sa nu zic plicticosi.
Cat despre Megane, s-a distrus total imaginea avangardista pe care o avea renaultul inca din 2000. Seamana acum cu o masina japoneza. Nu mai are nici un farmec. Dupa Clio III incoace totul se duce pe apa sambetei, la renault. Inclusiv noul Laguna.
Numai bine.....
Multumesc.
daca te uiti mai bine, stopurile spate sunt luate de la touareg, numai ca mult mai mici...de fapt sunt luate de la scirocco, care le-a "luat" de la touareg...
si fata e absolut noua...
si inca o veste proasta pentru megane, civic, si alte masini, comparativ cu golf 6...
GOLF 6 SE VA LUCRA EXACT CA AUDI A3, ADICA SUPERCALITATE...mergeti la drive test cand va aparea si convingeti-va...
si sincer prefer materiale de calitate si placute la atingere (comparativ cu plasticele ieftine de pe megane, mondeo, focus, etc...) in detrimentul cadranelor digitale de pe megane...
Despre baietii frustrati, fani "frantuzisme" care nu vor sa plateasca putin mai mult pentru VW Golf, care inseamna mai mult confort, siguranta si fiabilitate, sa fie sanatosi si norocosi cand isi cumpara o masina "frantuzeasca"
ca design mi se pare ok, arata bine si la interior, cel putin in poze, mai ramane de vazut cum arata si in realitate, asadar, preturi estimate?
Celor care ii injura pe posesorii de masini germane, le atrag atentia ca ei au limbaj de manelisti. O masina nu se judeca dupa cine o conduce, ci dupa fiabilitate, performante etc. Am vazut manelisti si in Golf si in Meganne. Am vazut de asemenea masini de toate felurile cu ciucurasi lipiti cu ventuze pe parbriz, astfel incat e nedrept sa califici posesorii de masini dupa marca pe care o conduc.
Nici tu nu sti ce vrei sa zici, mai intai spui ca, conteaza cine conduce un anumit tip de masina, apoi spui ca manelisti sant peste tot, adica in orice tip de masina...poate ne lamuresti si pe noi, astia , posesori de passat uri sau bmw uri, ca santem mai handicapatii si ne i bagat in ceatza rau...lumineaza ne un pic...
sa nu uitam ca megane 2 a fost prima masina cu 5 stele pe crash test si aproape toata gama renault are 5 stele la test.
Redactorii iar inoveaza: sistem de navigatie carminat, afisaj digital al vitezei in premiera etc. Macar corectati cand va atentioneaza un utilizator ...
Dar manelistii AIA GRASI SI INCULTI PREASLAVESC MASINILE NEMTESTI! nU MAI EXISTA CEVA SUPER BUN SAU FIABIL! tOATE SUNT FACUTE SA REZISTE UN NUMAR DE ANI SI SA FIE INLOCUITE!!!
EU AM UN RENAULT MEGANE DE CATEVA LUNI SI ESTE PANA ACUM OK SPER SA FIE SI IN CONTINUARE SI SINGURA PROBLEMA ESTE UN GREIERAS DIN CAND IN CAND la usa dar numai cand merg pe drumuri nFOARTE PROASTE SAU FOARTE DENIVELATE!!
AM MERS CU UN PRIETEN CU UN BMW SERIA 3 SI FACE PE ACELEASI PORCARII DE DRUMURI MUUUULLLTTT MAI RAU!!!
SI I S-A COJIT VOPSEAUA BEJ DE PE BORD SI I S-A BLOCAT O USA SI I S-A COJIT VOPSEAUA DE PE SPOILER LA SPALATORIE ETC!! MASINA E DIN SEPTEMBRIE 2006!! SI ARE NUMAI 40.000 DE KM SAU POATE MAI PUTIN!
Parerea mea ca o masina buna o iei in functie de pret, la 10.000 EUR iei o masina care tot atata face, indiferent de marca (nemtzeasca, frantzuzeasca, japoneza sau altele). Eu am in momentul de fata un clio si sunt multumit de el.
Spre exemplu clio este la acelasi pret cu polo, iar la calitate sunt la fel, sa nu mai zic de intretinere.
Mai este un factor de luat in seama, service-ul, stiu majoritatea service-urilor la fiecare cu timp de asteptare, la vw astepti o luna, hyundai la fel, in schimb la renault intr-o zi bagi masina. Cred ca si asta conteaza, ca nu-ti iei golf si daca se intampla ceva stai o luna juma pe dreapta, in schimb cu renault intr-o sapt-doua iei masina.
Asa ca....
taranilor va spargeti în b...ni acum!