Premiera - Primul crossover european Ford: Kuga

De Bogdan Mirică
Publicat Vineri, 15.02.2008
Ford va aduce la Salonul Auto de la Geneva versiunea europeana de productie a crossover-ului Kuga.

Esential

340 de Nm dezvolta propulsorul diesel de 2.0 litri TDCi instalat de Ford pe noul crossover Kuga.
360 de litri este capacitatea portbagajului viitorului Ford Kuga.
2006 este anul in care a debutat Iosis X, conceptul care a anticipat noul Ford Kuga.

Ford continua lista premierelor anuntate pentru Geneva, cu noua versiune europeana de productie a crossover-ului Kuga. Dupa ce a dezvaluit astazi primele imagini ale noii generatii Fiesta, constructorul american a publicat o galerie foto si un set de informatii noi si despre crossover-ul cu care va incerca sa cucereasca piata europeana.

Botezat Kuga, modelul american a fost anticipat inca din 2006 de prototipul Iosis X, prezent si in toamna acestui an la SIAB. Cel mai nou model din gama constructorului american este gata de productie insa va debuta in showroom-urile europene abia la mijlocul acestui an.

Crossover-ul a fost dezvoltat pe aceeasi arhitectura C-Car, folosita deja in productia actualului Ford Focus si C-Max. Sub capota, noul Kuga va folosi o gama variata de motorizari Ford, dintre care si puternicul diesel de 2.0 litri Duratorq TDCi, care dezvolta 340 Nm la doar 2000 de rpm, multumita functiei overboost. Puterea motorului va fi transmisa fie doar puntii fata fie ambelor axe, in acest caz cu ajutorul unui sistem de tractiune integrala Haldex.

Constructorul american va oferi probabil si un tren de rulare hibrid pentru crossover-ul european.

SUV-ul compact va dispune de un spatiu interior generos, pentru cinci persoane, precum si de un portbagaj incapator, capacitatea maxima a acestuia fiind de 360 litri. Aceasta poate fi insa extinsa pana la 1355 de litri prin rabatarea banchetei spate.

La interior, pasagerii se vor bucura de finisaje de calitate si de doua versiuni de echipare, Trend si Titanium. Clientii vor beneficia in dotarea standard de ESP, sistem anti rostogolire, ABS si EBD (distributie electronica a fortei de franare). Siguranta pasagerilor va fi asigurata si de un habitaclu rigid si solid, care promite sa nu se deformeze in cazul unui impact.

Optionalele sunt foarte numeroase si includ, printre altele, vopsea metalica, interior din piele,instrumentar de bord diferit si insertii din aluminiu sau cromate.

via | MotorAuthority

Taguri: C-Max, Fiesta, Focus, Ford, Kuga

Comentarii (4)

  • Simpatic!
    Pare simpatic modelul! Mai vedem... Dar nu vad sa zica nimic de putere, doar de cuplu...
    0 0
  • Subscriu la partea cu "Simpatic!". Daca se va fabrica in Europa si va avea aceeasi calitate a materialelor ca Mondeo si Focus si va fi macar un pic la fel de manevrabil si placut de condus...va fi cumparat de oamenii de familie... isteti!
    0 0
  • poate si de nenea cu meganul,oricum arata bine si fordul e pe un trend ascendent in ultima vreme....totusi e un pic prea mic pentru cucoanele care circula prin metropole in masini de teren
    0 0
  • Am vazut masina LIVE in Germania
    Cind am facut revelionul ls sfirsitul lunii decembrie 2007 , in Nurnberg , l-am vazut intro zii in parcarea de la un magazin ALDI, cind am fost sa luam mincare . Avea numere de germania . Arata bine masina . Mi-a placut . Nu m-am uitat in spate sa vad ce fel de motor are ...
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru