Fisa tehnica
Marca/Model/Versiune | Saab 9-3X |
Capacitate (cc) | 1998 |
Puterea maxima (CP/rpm) | 210/5300 |
Cuplu maxim (Nm/rpm) | 300/2500-4000 |
Viteza maxima (Km/h) | 230 |
Acceleratie 1-100Km/h (s) | 8.2 |
Consum mediu (litri/100 km) | 6.9 |
Marca/Model/Versiune | Saab 9-3X |
Capacitate (cc) | 1998 |
Puterea maxima (CP/rpm) | 210/5300 |
Cuplu maxim (Nm/rpm) | 300/2500-4000 |
Viteza maxima (Km/h) | 230 |
Acceleratie 1-100Km/h (s) | 8.2 |
Consum mediu (litri/100 km) | 6.9 |
Saab a decis sa dezvaluie astazi mult asteptatul 9-3X, Sport Wagon-ul cu veleitati off-road, capabil sa se bata de la egal la egal cu Volvo XC70 si Audi Allroad. Cum era si normal, garda la sol a crescut cu 35 de mm, comparativ cu versiunea de serie Sport Wagon.
Versiunea pentru teren accidentat a primit si o serie de linii de design noi, spoilerul frontal si cel posterior fiind finisate in partea inferioara in culorile gri sau negru. Panourile de protectie din aluminiu, bosajele mai largi, barele de amarare de pe acoperis, tevile de esapament duble cromate, jantele de 17 inch din aliaj si proiectoarele de ceata intregesc aspectul nou si individualizeaza noul membru in gama constructorului suedez.
La interior, liniile traditionale se pastreaza, singurele diferente fiind scaunele sportive imbracate in piele, finisajele metalice de la nivelul portierelor, bordului si consolei centrale.
Sub capota modelului off-road se vor afla doua propulsoare, unul diesel si unul pe benzina. Pentru cei in cautarea unui bagaj de putere mai generos, Saab ofera motorul de 2.0 litri si 211 cai, cuplat la o cutie automata sau manuala cu sase rapoarte.
Puterea, alaturi de cei 300 de Nm obtinuti intre 2500 si 4000 de rpm sunt transmise ambelor punti. Sistemul de tractiune integrala XWD este unul inteligent, fiind capabil sa varieze puterea transmisa ambelor axe cu ajutorul unui sistem denumit Torque Transfer Device (TTD).Versiunea diesel va fi animata de un motor de 1.9 litri TTiD, care produce 180 de cai putere si un cuplu motor impresionant, de 400 de Nm. Motorul va fi cuplat fie la o cutie manuala, fie la una automata, ambele cu sase rapoarte, capabile sa transmita resursele doar puntii fata. In ciuda performantelor oferite de motorul diesel, emisiile raman unele foarte scazute, de doar 144 g/km.
Prima aparitie publica a noului Saab 9-3X va avea loc la Salonul Auto de la Geneva, care isi va deschide portile luna viitoare. Este posibil ca standul suedezilor sa gazduiasca alaturi de 9-3X si mult asteptatul crossover 9-4X.
via | Saab
Bafta.
Asa cum am scris si in articolul care prezenta fotografiile spion ale noului Saab 9-3X, modelul propus de suedezi va concura cu Skoda Octavia Scout si cu gama Allroad de la Audi. Tot de pe Automarket ati putut afla ca Audi pregateste largirea gamei Allroad cu o varianta bazata pe A4, asteptata tot la Geneva. Rezulta ca 9-3X ar putea rivaliza chiar incepand cu Geneva 2008 cu A4 Allroad.
Multumesc pentru observatie!