Festivalul Vitezei de la Goodwood își deschide porțile în 8 iulie. Vizitatorii vor putea admira aici mașini care au făcut istorie, dar și modele proaspăt lansate pe piață. Unul dintre ele este noua generație BMW Seria 2 Coupe.
Producătorul din Munchen a ales acest eveniment pentru a lansa oficial noul Seria 2 Coupe, iar primele imagini și informații despre acesta tocmai au fost publicate. Modelul sport de dimensiuni compacte va fi asamblat la uzina BMW din San Luis Potosi, Mexic.
DIMENSIUNI MAI MARI
Din punct de vedere al dimensiunilor, noul Seria 2 Coupe a crescut comparativ cu vechea iterație. Lungimea măsoară 4.537 milimetri (+105), lățimea este de 1.838 milimetri (+64), iar în dreptul ampatamentului sunt trecuți 2.741 mm (+51). În tot acest timp, înălțimea este de 1.390 milimetri (-28). Pentru un plus de manevrabilitate, ecartamentele față și spate sunt și ele mai mari cu 54, respectiv 31 de milimetri.
Gândit ca un succesor spiritual al celebrului BMW 02, noul Seria 2 Coupe propune un design caracterizat de suprafețe sculptate și linii dinamice. Aripile evazate, farurile full LED, grila BMW cu "rinichii" poziționați pe orizontală, capota alungită, plafonul plonjat și stopurile împinse spre extremități sunt numai câteva dintre elementele estetice definitorii.
Versiunea de top M240i xDrive Coupe vine cu spoilere și alte elemente specifice modelelor M Sport. Clienții pot opta, desigur, și pentru componentele M Performance, care accentuează sportivitatea acestui model.
Jantele de 17 inch sunt standard, iar cele de 18 inch sunt rezervate pentru modelele M Sport.
M240i Coupe este echipat cu jante de 19 inch, iar catalogul M Performance include și unele cu diametrul de 20 de inch.Pasagerii vor regăsi la interior scaune sport, volan sport îmbrăcat în piele, tapițerie din stofă/Sensatec, ornamente Dark Graphite, climatizare pe trei zone, sistemul BMW Live Cockpit cu display central de 8.8 inch și ecran de 5.1 inch integrat în instrumentarul de bord.
Ecranul de 10.25 inch al sistemului multimedia de generația a șaptea este opțional, la fel și instrumentarul de bord digital cu display de 12.3 inch. Ambele fac parte din sistemul BMW Live Cockpit Professional. Lumina ambientală, sistemul audio Harman Kardon, scaunele sport ajustabile electric, funcția de încălzire în scaune și în volan sau scaunele M Sport cu tetiere integrate sunt regăsite pe aceeași listă
Portbagajul are un volum de încărcare de 390 de litri. Pentru un plus de spațiu, bancheta spate este rabatabilă în raport 40:20:40.
COMPONENTE PRELUATE DE LA SERIA 4
Noul BMW Seria 2 Coupe se vrea a fi o mașină dinamică, tocmai de aceea inginerii bavarezi au împrumutat mai multe componente de la Seria 4 și le-au adaptat pentru modelul sport de dimensiuni compacte. Suspensia a fost îmbunătățită, iar șasiul este cu 12% mai rigid decât înainte.
Suspensia M Sport este standard pe M240i xDrive Coupe și opțională pentru celelalte versiuni. Suspensia adaptivă M cu amortizoare controlate electronic este, de asemenea, opțională.
Intrarea in gamă se face cu noul BMW 220i Coupe. Echipat cu un motor de 2.0 litri, pe benzină, acesta dispune de 184 CP și 300 Nm, suficient pentru a atinge 100 de km/h în 7.5 secunde. O versiune cu 245 de cai putere a aceluiași propulsor va echipa, din vara lui 2022, viitorul 230i Coupe.
Amatorii de agregate diesel vor avea la dispoziție noul 220d Coupe. Unitatea cu patru cilindri integrează un sistem micro-hibrid la 48V și dezvoltă 190 CP și 400 Nm. În cazul său, repriza 0-100 km/h durează 6.9 secunde.
VERSIUNEA DE TOP VA AVEA 374 DE CAI PUTERE
Vârful de gamă este reprezentat de versiunea M240i xDrive Coupe cu al său motor de 3.0 litri, cu șase cilindri în linie. Propulsorul dezvoltă 374 CP (+34) și 500 Nm, astfel că mașina sprintează până la 100 de km/h în 4.3 secunde.
Primele două versiuni vin echipate în standard cu o transmisie Steptronic cu 8 rapoarte, dar clienții pot bifa și cutia Steptronic Sport cu același număr de trepte. Aceasta este standard pe M240i.
Lista cu sisteme de siguranță oferite în standard include avertizare pentru coliziunea frontală, avertizare la părăsirea benzii de rulare, Cruise Control cu funcție de frânare și informații despre limita de viteză.
Tehnologia Driving Assistant cu Lane Change Warning, Rear Collision Prevention, Active Cruise Control cu funcție Stop&Go, Park Distance Control, Reversing Assistant, Reversing Assist Camera, Surround View și Remote 3D View sunt opționale.
Debutul pe piață al noii generații BMW Seria 2 Coupe este programat pentru începutul anului viitor.
via BMW
https://www.stiridinbucovina.ro/2021/07/06/denisa-tanara-spulberata-de-un-bmw-in-statia-de-autobuz-la-baia-mare-a-murit-sotul-ei-in-continuare-in-spital/
https://m.youtube.com/watch?v=kp30lmp6hF4
Iar marca armei nici atât nu contează.
După logica ta însă, mai ales electricele cu sprint amețitor ar fi cele mai pericolozo. :-)
Back ontopic la 2-ul coupe, ete că n-are grilă uriașă dar tot nașparliu le-a ieșit (părere strict personal-subiectivă, deci puteți da cu cataroaie.)
Fără s-o lungesc cu eseuri critic-estetizante, e suficient să vă bunghiți la poza nr. 94 ca să înțelegeți de ce ar trebui respectată o limită în ”aglomerarea” unor suprafețe cu nenumărate linii, muchii, reliefuri etc.
Clar că va fi totuși un succes, mai ales peste Marea Băltoacă (d-aia e și produs la mehicanos), unde sedănelele bavareze-n doo uși au mare priză de vreo 55 de ani.
Ce sa faca retardul de 20 de ani daca el in loc sa-si ia masina sigura isi ia BMW ca sa plece in tromba de la semafor?
Nu e BMW cea mai cautata marca auto in Romania? Pai atunci o sa tot citim stiri din astea mereu.
Retarzii posesori de BMW-URI le vor lua mereu apararea si vor da vina pe infrastructura pentru aceste accidente, ca asa e romanul, apara prostii.
Acum urmeaza ca noi sa ii platim si puscaria acestui golan cu BMW. Deci unde e partea corecta? Tot noi platim taxe ca acesti golani sa stea la puscarie si sa faca muschi. Are sanse chiar sa iasa de acolo si sa mai faca si alte accidente, ca e inca tanar.
Ei, uite ca uneori mai iese si cu pierdut controlul volanului. Din pacate mor oameni nevinovati de cele mai multe ori. Daca ar muri soferii, ar fi perfect, am avea o Romanie mai curata de jegosi imputiti.
Asta e viata, nici in statia de autobuz nu mai esti in siguranta, ca te loveste retardul cu BMW.
Deci nu e arma de vina, dar BMW e o marca destinata marlanilor si care scoate arme pe banda rulanta in continuare, facand aceeasi reclama la acceleratie de la 0-100. Cand faci reclamele astea inciti la viteza si automat la omor. BMW ar trebui amendata pentru facut reclame la arme de ucidere in masa avand in vedere cati oameni mor in accidente rutiere provocate de BMW-uri si din cauza vitezei.
Poate că la pensie o să-mi fac timp și de asta.
Fiindcă decisiv e rezultatul confruntării perpetue dintre aripa ”avangardistă” și aia conservatoare adeptă a pașilor mici, ambele prezente oriunde.
Amândouă pot sări deci calul spre extreme și aprobarea finală a proiectelor e luată deseori de uber-șefi experți în marketing, dar străini fie și de aprecierea proporțiilor.
@@Kiro: ai clar un dinte contra beamve, așa că n-au rost contra-argumente din direcția mea (n.b., departe de-a fi fan bavarezi.)
Discuția ar trebui să conțină oricum și opinii avizate psihologic (sau chiar psihiatric :-)), destui frustrați căutând compensări pentru defecte de ego fiind nu doar posesori de BMW.
Mersi de raspuns! Tot nu imi dau seama cine a castigat in cazul acestui seria 2, la forma pare sa fie aripa conservatoare, la faruri si stopuri aripa avangadista :) Rezultatul nu este omogen.
Ai sesizat oricum bine rezultatul final cam dizarmonic, care pare să demonstreze încercarea de împăcare a ambelor tabere -- siluetă dinamică pe linia conservatoare, dar cu detalii cumva forțat-șocante vizual.
Ce-i drept, așa cum o minciună repetată îndeajuns poate fi receptată drept adevăr, la fel și hiper-înghesuirea de briz-brizuri inestetice pe cutiile de tablă poate deveni trendy.
...Temă inepuizabilă de cârcoteli pro/contra, din care n-ar trebui să excludem totuși și scopul sondării gusturilor clientelei nu doar prin concept-cars.
Fiindcă nu doar BMW își permite riscul să scoată simultan modele cu design unanim apreciat și ”mutanți” aparent fără noimă.
Termina cu aburelile, cea mai cautata marca auto in Romania e BMW.
Ai vazut tu Volvo plecand in tromba de la semafor? Cu ce motorizare? Tu stii ce sisteme are Volvo de asistenta ca sa nu te lase sa faci derapaje? Pai aia e bucuria BMW, din alea cu numere de JOY.
Nu vi se pare deja stereotip: tanar, 20 de ani, accident BMW?