- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
new_drivetest
Ultimele stiri din new_drivetest
-
Hyundai Veracruz isi propune sa se bata cu mai-marii segmentului SUV-urilor cu gabarit ridicat. Veste buna este ca modelul coreean reuseste sa intre in lupta. Ramane de vazut cate runde castiga. (04.12)
-
Islanda este o tara a contrastelor. Volkswagen Golf este un model ale carui generatii difera in extrem de putine privinte. Este si cazul celei de-a sasea generatii. (22.11)
-
Noul Renault Megane reuseste sa intre in segmentul compact cu un avantaj care pana nu demult parea imposibil pentru Renault: designul. Razboiul cu Golf si Focus se ascute. (19.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Premiera nationala: Am testat noul VW Golf 6!
Draguta masina, dar sa ne spuneti si noua cat costa varianta cu care mergeti voi (cu tot cu echiparea totala pe care o aveti)
Nu mi-as lua niciodata asa ceva....Cih ! Feriti-va !
Off topic: baieti mai lasati-ne cu prostiile voastre... ce tot comparati masinile frantuzesti sau japoneze cu cele nemtesti? Calmati-va!
hai sa fim seruosi, vw masina slaba? Am avut un Golf4 2002 Edition si e o masina excelenta. Pretul pieselor e unul foarte bun, chiar mai bun decat la celebrele Daewoo si Dacia Renault :). Daca nu mergi la reprezentanta scutesti 30-40% din pretul pieselor si al manoperei.
Bafta
numai bine!
Honda este o masina selecta pe care doar cunoscatorii o vor cumpara. VW este masina omului de rand dupa cum sugereaza si numele VW-masina mucitorului.
Deci nu are rost. Sunt doua clase diferite.
Spunea unul mai sus ceva de chei cu telecomanda, de Lexus, de nustiu ce, vrajeli.
Cand o sa tina un VW cat un Lexus sau o Honda sigur o sa avem porci zburatori.
va fi un best seller pe segment.golful nu pacaleste oameni,golful ofera calitate la un pret rezonabil.comparatia golf vs honda civic(rog a se urmari test drive ul facute de auto bild,top gear,fifth gear cu civicul.cred ca o sa va schimbati un pic parerea de mult laudatul civic.in afara de design nu ofera nimic.in plus pretul unui civic este cu mult mai mare decat al unui golf.iar pretul la piese de schimb...nici nu vreti sa va ganditi cam cat ajunge un brat inferior de honda comparativ cu cel al unui golf.nemtii reusesc sa imbine atat comportamentul dinamic al masinii cu motoare performante si interioare de calitate in timp de japonezii se rezuma doar la fiabilitate si pe alocuri la un design corect.la capitolul dinamica mai au de lucrat.
rog faceti comparatii in momentul in care chiar ati testat un model din aceeasi gama.restul comentariilor sunt umplutura de sarmale.
incercati sa va mai documentati inainte sa va dati cu parerea iar inainte de a va spune opiniile despre calitatea materialelor si despre banii pe pe care nu ii merita masina .... intai treceti de etapa oltcit, dacia 1310 sau logan si comparati masina cu una pe care o cunoasteti bine sau pe care o detineti. nu e decat o lipsa de bun simt sa scrieti pe forumuri opinii lipsite de un minim fundament de cunostinte, care nu au nici cea mai mica legatura cu produsul in sine.
la design, silva l-a laudat, si a spus ca impreuna cu golf 1 si 4, are un design radical...intradevar 1 a fost reusit, ca a fost primul, 4 la fel, model foarte reusit...si asta iar e altfel...stopuri spate mai patratoase fata de golf 5, fata total schimbata...
toti critica golful 5, dar eu nu mi-as da 5-ul meu pe golf 6...poate pe un scirocco, da doar ala de 265 de cai...
in rest, e o masina normala, e "masina poporului", de la Volk=popor, nu masina muncitorului, cum comenta careva...
vreti lux, aveti pretentii, luati-va s-klasse, a8, maybach, rolls royce...sau macar e-klasse sau a8 sau vreun lexus ls...
vreti sportivitate, luati-va lamborghini, ferrari, apollo gumbert, bugatti, pagani, sau macar un rs4, skyline gtr, lexus is-f, noua nsx, m3, c63amg...
dar cred ca 99% din nesimtitii cu comentarii frustrate nu conduc, sau conduc masini normale, gen logan, civic, clio, megane, sau poate chiar golf...sau poate nici atat!
asa ca nu mai aveti voi pretentii de masina premium spre high de la un golf, ca nu e...
sa va permiteti voi intai un golf, si mai vorbim dupa aia...
si pentru ahtiatii de masini japoneze, mai lasati-o cu fiabilitatea...taica-meu a avut golf 2, 3, 4, 5, passat...si n-a avut absolut nici o problema cu ele, doar chestii minore si inspectiile de rigoare...
si vorbim de vw...de la audi in sus, bmw, mercedes, etc, e si mai bine...
sunt si exceptii, am o cunostinta care a fost cu un seria 5 touring de vreo 10 ori pe la service (cadeau geamurile, si alte tampenii)...si asta in germania, cu masini facute la uzinele din germania! dar cunosc altii care n-au avut absout nici o problema cu seria 5...ca un exemplu...
fiti siguri ca si masinile japoneze au probleme, nu le mai tot ridicati atata in slavi, ca ati auzit si voi de clasamente gen j.d. power, etc...astea mai sunt si "aranjate"...nu sunt ele dumnezeu pe pamant...cum nici top gear nu e, da macar acolo vedeti subiectii, adica masinile, in actiune...si n-o sa mai fiti asa impresionati de cele japoneze....
numai bine si mai multa cumpatare si judecata inainte sa vorbiti...
Pe de alta parte, am avut vw passat (ultimele 3 generatii), A3 sportback, Golf 4, P307, Focus ca masini de firma (conduse la greu, ca lucrez in vanzari) etc. si pot spune ca mi-am luat Honda Civic 2.2i-ctdi prin comparatie directa (drive-teste si analiza comparativelor din ams etc.) cu Golf 5, Astra, Focus, P308, Fiat Bravo, volvo s40.
Asa ca cei care comenteaza aiurea ar trebui sa afle pe pielea lor ce e ala un civic. Nu e numai design, confort, fiabilitate etc. ci e si motorul de 2204cm3 premiat la greu (si nu, nu e luat de la vw, ci e mult peste ce face astazi VAG), cu performante la care ceilalti nu au ajuns inca, e interiorul de ozn mulat pe sofer, cu volan sport cu comenzi, tinuta de drum excelenta samd - btw, cand zici ca ar costa 20k (de fapt e 18k+tva) ar trebui sa mentionezi si ca e echipat aproape complet si ca asa-zisa competitie, echipata similar, ajunge pe la 22-24k+tva!!!
Asa ca lasati gargara si frustrarile si comentati fix pe masina prezentata ...
inspecti nici o problema , asa ca nu vb de fiabilitate , cei ce vb nu cred ca au avut masini noi ,in afara de golf5 !
Noul Golf dragut ,dar faruri urate !
Tehnic o sa vedem !
( Lucrez in domeniu auto , conducand multe masini )
Nu va mai bateti joc de masini ne conduse !
O sa mai avem 5-6 ani de chin.
Pacat de motorizari care sunt ok.
stopurile nu sunt luate de la tuareg , ci mai degraba de la scirocco
Ma amuza si declaratiile legate de imbunatatirea interiorului. La fiecare model VW interiorul este considerat perfect, extraordinar, ce detalii, ce materiale! Atunci ce se mai imbunatateste? Ce era prost la vechea generatie si s-a imbunatatit acum? Eu remarc o singura schimbare mult in bine: volanul. Arata bine, e ergonomic si nu mai e plictisitor si saracacios ca la vechile modele.
Sa fie clar, nu discut de fiabilitate sau calitate a motoarelor. Sunt greu de facut comparatii in sensul acesta, daca nu ai condus "n" modele si marci. Discut depsre ceea ce s-a vazut si se vede.
Nu cred ca va fi un reviriment in vanzari, fanii VW isi vor schimba cu greu vechile modele, iar segmente noi de piata se vor castiga greu, daca nu deloc.
Eu am facut drive-test si cu Golf (de fapt am condus unu' o saptamana cat mi-au reparat A3-ul) si cu Astra & Co. si am ales Civic 5d 2.2 i-CTDI.
Oricum, fac pariu ca daca ne intalnim pe sosea, tu cu golf6 si eu cu Civicu' meu, te fac varza cam la orice test - sau mai bine te uiti la masuratori ca sa-ti treaca orice chef de comparatii ...
nu mai comparati atat masinile japo cu germanica,
cei care au masini japo vor GTI, DSG, TSI etc si cei care au masini germanice vor GT-R, Z-uri, impreze, evo-uri etc.
toate sunt ale naibii de bune,mai greu e cu banii ...or fi ele fromoase, daca nu ai bani sa le cumperi....
Hai mai Mini mai las-o, eu zic ca ambele sunt la egalitate, cu toate ca e cam greu sa compari un diesel cu o benzinara (in aceleasi conditii turbo benz , si turbo diesel) :)))))
si apropo, pentru cei care ridica honda in slavi...
am vazut acum cateva zile dsf motor...despre golf 6, si inovatiile de pe acest model
-cu cutia dsg, care e o referinta...
acum il citez pe clarkson cand a testat R32: "why can't ferrari make such a gearbox?!" normal, exagerat, dar daca clarkson, un englez, a spus asta despre o inovatie tehnica de pe o masina germana, spune multe...
cutia asta nu e noua, e si pe golf 5, eu o am pe R32, si e superba...dar partea noua e ca asta ed pe noua serie golf are 6 trepte...
-apoi mai e ACC, si alte mici detalii...
-interiorul e si el de clasa premium...
-zgomotul...nu mai prea e! nici la motorina...noile generatii de motoare nu prea se mai aud...
si acum, o comparatie intre scirocco (200 de cai), type R (200 de cai) si mini cooper jcw (216 cai parca)...
testate pentru dsf pe circuitul de incercari al LUK Drivingcenter Baden...testate de un tip care a participat de mai multe ori curse de anduranta la le mans, pe nordschleife, etc...si care are chiar mai multe recorduri de tura pe nordschleife, si cu masini, si cu motociclete...
tipul, inainte de test, a spus ca din punctul lui de vedere, scirocco NU ARE ABSOLUT NICI O SANSA FATA DE TYPE R SI MINI...
si apoi i-a dat drumul....rezultatul? scirocco a scos cu aproximativ o secunda mai putin decat type r! si cu cateva sutimi in plus fata de mini jcw!
dupa care tipul a recunoscut ca s-a inselat si s-a aratat foarte placut surprins de masina, de cutie, de stabilitatea si comportamentul pe viraje...
si asta vine de la un expert, pilot de teste, care testeaza toate modelele (si) pentru dsf motor...
deci mai lasati-o cu civic, dumnezeul clasei hatchaback, ca e cam depasita...pana si topgear a declarat gti-ul mai tare ca civic...dar daca cu gti se mai poate compara (desi cu noul gti nu prea o sa aiba sanse), cu scirocco chiar nu are nici o sansa!
sunteti OK.Daca nu , sunteti cei mai OK. NU?
respec 13
VW au o serie de masini stralucitoare.Golf 6i ce design suuuuuper are,asa sport. nu mai zic de interior si de putere,viteza,motor,cutia cu 7 trepte,ce sa mai domnule o adevarata comoara!
Pt toti fanii ,VW n-o sa ne dezamageasca niciodata !! Bravooo