Premiera nationala: Am testat noul VW Golf 6!

De Mircea Meșter
Publicat Marti, 23.09.2008
Automarket a testat in indepartata Islanda cea de-a sasea generatie a lui Volkswagen Golf. Vezi primele impresii!

Automarket a ajuns astazi in Islanda, acolo unde Volkswagen a organizat primul test international de presa cu cea de-a sasea generatie a lui Golf, cel mai vandut model european din toate timpurile. Insula-stat european din Oceanul Atlantic ne-a primit cu o temperatura de cinci grade si cu ploaie si vant puternice, conditii nu tocmai prielnice pentru un test.

Am luat insa noul model al celor de la Volkswagen, am turat la maximum motorul TSI de 1.4 litri si 160 de cai, am cuplat in Drive levierul cutiei DSG cu sapte rapoarte – o noutate absoluta in gama Golf – si am trasat o linie imaginara pe teritoriul unei insule dominate de un peisaj trist, cu roci vulcanice negre si munti sterpi. Acesta este noul VW Golf 6!

LEGENDA GOLF

Golf e mai mult decat o masina. Din 1974, anul lansarii primei generatii a modelului german, cele 26 de milioane de exemplare vandute in cinci serii consecutive reprezinta garantul faptului ca, atunci cand incepi sa scrii un material despre cel mai vandut model european din toate timpurile, cititorii cunosc deja foarte multe dintre dedesubturile familiei Golf. Misiune usoara, deci? Nici vorba.

PRIMII PASI AI GENERATIEI 6

Acum un an si jumatate, Volkswagen incepea sa fremete. Golf 5, modelul aflat atunci si acum (inca) pe piata reusea vanzari sub asteptari, fanii si clientii marcii acuzand lipsa de implicare a marcii intr-un brand care era considerat de multi ca “se vinde singur”. Da, Golf este o creatie a brandului sau, un model pe care fanii din intreaga lume il apreciaza. In aceste conditii, succesul de nume este garantat, fara ca marca in sine sa trebuiasca sa puna umarul foarte serios la dezvoltarea acestuia. Totusi, Golf 5 a fost acuzat de unii ca nu are personalitate, ca este sec, ca ramane in urma concurentei la capitolul design, ca nu reuseste sa continue cu adevarat munca inceputa de precedentele generatii.

A venit insa luna septembrie a anului 2008, momentul in care Volkswagen a prezentat intregii lumi noul Golf. A sasea vertebra in coloana vertebrala a celor de la VW. Primul contact cu imaginile oficiale ale noului Golf a fost ciudat. Multi se asteptau la o revolutie, la o incercare a celor de la Volkswagen de a aborda complet diferit capitolul design si aspectul tehnic. Acestia a fost dezamagiti la prima vedere. Cei mai conservatori reuseau insa sa vada in liniile lui Golf 6 imaginea veche a modelului, linia extrem de personala a modelului german si o continuare a unor forme prin care Volkswagen a iesit in fata celorlalti si prin care marca germana s-a impus practic pe piata.

EXPLICATIA VOLKSWAGEN

Ei bine, germanii nu si-au propus nici una, nici cealalta. Volkswagen a urmarit, prin noul Golf, sa treaca la un nivel superior. Nu au vrut sa conceapa o masina care sa nu aiba rival pe piata in segment, ci sa realizeze o masina care sa se raporteze la simpla sa istorie. Sa nu revolutioneze nimic – cuvantul “revolutie” nu are ce sa caute in vocabularul unui golfer adevarat – ci sa construiasca elemente aditionale pe langa motivele deja cunoscute si apreciate de cele cate zeci de clienti Golf din intreaga lume.

Practic, VW nu a vrut in niciun moment sa conceapa ceva 100% nou, sa regandeasca si sa reinventeze un concept care pana acum nu a dat gres.

VW a dorit sa creeze "cel mai bun Golf din toate timpurile". Pornind de la ceea ce Golf a insemnat in toti acesti 34 de ani de cariera. Pentru a realiza acest lucru, VW a angajat un italian pentru a dezvolta designului noului Golf. Walter de’Silva, seful biroului de design al marcii, a reusit sa continue ceea ce a inceput in anii ’70 Giugiaro, creatorul primului Golf. Desi dimensiunile lui Golf 6 au ramas aceleasi – seful VW sustine ca acest luru se datoreaza unei “perfectiuni la nivel spatial” – de’Silva a incercat sa marseze pe aceeasi idee orizontala in partea frontala, abordand insa o forma relativ diferita prin asezarea noua oblica a blocurilor optice frontale. In stil Scirocco. A iesit, spune de’Silva, un model “simplu, universal si incofundabil” care trece la nivelul urmator fara a “supara” vreun moment istoria. Un model simplificat, fara decoratii inutile.

DE CE SEAMANA?

La nivel tehnic, Golf 6 se bazeaza pe generatia precedenta. Fiind un model care nu a avut probleme majore de rezolvat in timpul vietii, Golf 5 sta astfel la baza noii generatii, diferentele fiind facute, practic, de evolutia fiecarui element constitutiv. Foarte interesant, la conferinta de presa si in toate prezentarile pe care oficalii Volkswagen ni le-au pus la dispozitie in timpul sesiunii de test drive desfasurate in indepartata Islanda, acestia au subliniat in mai mulet randuri nivelul confortului acustic pe care il atinge noul Golf.

Intr-adevar, testul a confirmat si el acest lucru, inginerii germanilor reusind sa inlature, la nivelul habitaclului, o mare parte din zgomotele intruzive provenite din exterior, din rulare si din activitatea motorului.

INTERIORUL E IMBUNATATIT

La interior, noul Golf este schimbat. Materialele sunt de calitate buna spre excelenta, atentia la detalii fiind unul dintre capitolele la care germanii au lucrat intens. De la cusatura de pe scaunele din piele si pana la calitatea inalta a elementelor din care este construit bordul, VW a ales sa isi mareasca avansul fata de competitori in ceea ce priveste nivelul finisarilor. Atmosfera de la bord nu se schimba insa cu mult fata de Golf 5. Designul plansei ramane orientat spre util mai degraba decat spre spectaculos iar comenzile sunt asezate coerent, corect, cu scopul declarat de a nu crea probleme de adaptare, indiferent daca cel de la volan a avut sau nu tangenta cu vreun Golf pana acum. Partea din dreapta a bordului pare neschimbata, aparand in schimb, pe usi, in perfectul camp vizual si de comanda al soferului, butoanele pentru geamurile electrice si pentru blocarea usilor.

COMPORTAMENTUL DINAMIC

Pornesti masina care dispune de o cutie DSG cu sapte trepte de ultima generatie si constati ca, desi vorbim in mare de acelasi vechi si prietenos Golf, comportamentul dinamic are ceva in plus, o idee de sportivitate care ii lipsea lui Golf 5. Vine si explicatia: Golf 6 dispune de DCC (Dynamic Chassis Control), un pachet inaugurat de Volkswagen pe Passat CC. In principiu, DCC inseamna calcule, insa ce ajunge la cel de la volan nu are vreo legatura cu matematica, ci cu feeling-ul. Practic, DCC se bazeaza pe o serie de senzori care calculeaza automat cursa fiecarei suspensii in functie de conditiile de rulare ale fiecarei roti in parte.

Celelalte doua elemente hi-tech inteligente de la bordul lui Golf – vizibile imediat – sunt pachetul Park Assist – teribil de util in oras, acolo unde masina isi va gasi singura locurile de parcare si va actiona automat volanul pentru a intra perfect in locul pe care l-a gasit, si ACC (Cruise Controlul Adaptiv). Evident, nu vorbim de gaselnite noi ale celor de la VW, insa este pentru prima data cand aceste sisteme intra, la pachet, in dotarea unui model abordabil din acest segment.

SUB CAPOTA

In ceea ce priveste motoarele, VW Golf 6 va dispune la lansare de doua dieseluri de 2.0 litri (110 CP/250 Nm si 140 CP/320 Nm), Automarket avand la dispozitie cel mai puternic motor in testul din fascinantele tinuturi ale Islandei. Prima senzatie este exact aceea despre care am vorbit ceva mai devreme: dieselul de pe Golf a fost redus la tacere. Sau, mai degraba, la mai putin zgomot. Desi vorbim de un motor bine infipt din punctul de vedere al performantelor dinamice (9.3 secunde pentru 0-100 km/h si 209 km/h viteza maxima), consumul anuntat de constructor in cartea tehnica este de 4.9 litri/100 km. Am reusit sa ajungem, la drum intins, la o valoare aflata sub 6.0 litri, in conditiile in care am rulat destul de linistit pe sosele la fel de calme. Normal, atunci cand te urci pe pedale, motorul de 140 de cai te ajuta fara probleme, cu pretul unei majorari a consumului.

Fanii propulsoarelor pe benzina pot opta, in schimb, pentru noua generatie de TSI-uri, cel mai interesant fiind topul de gama: 1.4 TSI 160 CP/240 Nm, un motor fascinant prin capacitatile dinamice (8 secunde pentru 0-100 km/h), prin sunetul sportiv in limitele bunului simt de care dispune si prin consumul declarat de 6.3 litri in ciclu combinat.

Toate acestea duc la un comportament in care dinamismul joaca un rol important. Daca la viteze mari confortul este cel care primeaza pentru inginerii VW, in viraje intervine tehnologia. E adevarat, pentru unii dintre aceia care isi doresc libertate la volan este posibil ca totul sa para usor intruziv. Nu e insa cazul, nimic nu pare ca preia controlul pe care il detii in fiecare moment. Vremea de toamna tarzie spre iarna din Islanda nu ne-a dat voie sa abordam cu manevre foarte brutale noul Golf pentru a-i testa limitele, insa in conditii normale de rulare, la viteze de croaziera si in viraje, masina isi face treaba fara a da impresia ca se chinuie in vreun fel. Foarte interesanta cutia DSG cu sapte rapoarte: aceasta schimba in ultima treapta la 80 km/h in modul sport pentru a aduce cuplul si puterea in marja perfecta la vitezele decisive pentru sublinierea comportamentului dinamic. Mai mult, la 1500 de turatii, in jurul vitezei de 70 km/h, Golf 6 continua sa ruleze in treapta a 7-a fara a “tusi” fortat.

CELE DOUA GRUPURI

Una peste alta, Golf 6 ramane unul dintre marii membri ai familiie golf. Element care ii confera stabilitate si confortul unei imagini bune intre fanii marcii si nu numai. E clar insa ca publicul se va imparti in doua grupuri: cei care iubesc elementul conservator al noului Golf si cei care si-ar fi dorit mai mult, mai ales din punct de vedere estetic.

Taguri: Golf, Golf 6, VW, Volkswagen

Comentarii (52)

  • marius
    golf 6
    pff..am trait s`o vad si pe asta...se vede ca Golfu` merge bine. Cu fiecare generatie tot alte inovatii in materie de design exterior si nu numai...excelenta masina ! :)
    0 0
  • Adriano
    VW= fiabilitate varza
    VW,eterna fascinatie a poporului roman, e o masina cu fiabilitate varza , cu un design invechit si cu servicii post vanzare de rasu plansu. Dar in Romania daca n-ai Passat sau Golf, se cheama ca nu esti om....sa rasune maneaua in GOLF 6:) Desigur manelistii adevarati isi vor cumpara GTI:)
    1 2
  • Madalinutzu
    Honda>>>>>VW
    Puneti o Honda Civic modelul iesit in 2006 si comparati-l cu varza asta, Civicul il surclaseaza la orice, la design interior,exterior, motoare , ORICE!!! Slabi,foarte slabi cei de la vw , dar au talentul de a prosti milioane de oameni.
    2 4
  • mnascoan
    Voi sunteti varza
    Voi sunteti varza...nu sunt fan VW, dar modul in care va exprimati opinia lasa de dorit. Va exprimati frustrarea aici lasand commenturi obosite ca de obicei.
    2 0
  • cozappz
    Parerea mea conteaza?!
    Va rog frumos sa comentati numai diferentele dintre masina care o aveti sau la care visati si G6 in care nu ati apucat inca sa va urcati!
    0 0
  • CLAXONEL
    Baieti nu sunteti chiar primii care ati testat din tara, tocmai acum am intrat pe un site concurent si ei deja au pus testul integral..
    0 0
  • golf
    daca nu ar avea designul asa de sters poate ar fi masina perfecta, cel putin la prima vedere, dar sa pui stopuri de touareg la mult asteptatul golf 6....nimic de zis, sunt convins ca are materiale de buna calitate, totul la locul lui, dar prea banal si interiorul, de fapt e vw. Nu e varza cum spunii unii de aici, nici super senzational, este doar golf.Mie unu imi place mai mult megane 3, atat la exterior cat si la interior, dar fiecare cu gustul lui
    0 0
  • @mnascoan - subscriu, multi disperati ca Adriano si Madalinutzu isi lasa comentarii idioate pe aici, niste cunoscatori adevarati n-am ce zice, au si condus multe masini la viata lor (probabil loganu sau accord-ul lui taticu) si au fost invitati de vw sa conduca in exclusivitate golf6... NOT, isi storc neuronii sa lase un comment de "expert" pe aici
    1 0
  • biofreack
    !!!!!!
    cei care vad honda si alte japonisme absolutul automobilistic comparati va rog doar calitatea finisajelor, comparati cheia de la o honda cu VW, am vazut lexus din 2005 care nu au telecomanda in cheie si VW are de prin 2000 sa fim seriosi
    0 0
  • gtrazvan
    ......
    @biofreack - aberezi - taci si tu si fanii orcarui tip de masina care vb aiurea pe aici.

    Draguta masina, dar sa ne spuneti si noua cat costa varianta cu care mergeti voi (cu tot cu echiparea totala pe care o aveti)
    0 0
  • ...
    Mi se pare mie sau din fata, farurile seamana un pic cu sandero? :)) In orice caz, nu mi-as da Golful meu 5 pe un 6.
    0 2
  • mda
    Mda , un alt esec german........ Parca ar fi un Clio mai urit si mai slbut.
    Nu mi-as lua niciodata asa ceva....Cih ! Feriti-va !
    0 3
  • clarkson
    @bgd
    Nu ti se pare, am avut si eu senzatia de deja-vu cand am vazut pozele.
    0 2
  • Spatele imi place... interiorul e super...dar... farurile... oribile... de ce le-au schimbat? Pacat! Sincer! Sunt dezamagit.
    Off topic: baieti mai lasati-ne cu prostiile voastre... ce tot comparati masinile frantuzesti sau japoneze cu cele nemtesti? Calmati-va!
    1 1
  • @biofreack
    Mda ... "draguta" masina ... Pemtru tine nu e decat o alta ocazie de ati etala frustrarile. Bine ca e "superba" rabla ta de 20 de ani cu care te laudai atunci cand comentai un alt articol.
    1 0
  • :)
    golfu` e najpa... e mai tare matizu` !! CLAR !!! FORZA DAEWOO !! :P

    hai sa fim seruosi, vw masina slaba? Am avut un Golf4 2002 Edition si e o masina excelenta. Pretul pieselor e unul foarte bun, chiar mai bun decat la celebrele Daewoo si Dacia Renault :). Daca nu mergi la reprezentanta scutesti 30-40% din pretul pieselor si al manoperei.
    Bafta
    1 2
  • rhadoo
    intradevar nu este un design revolutionar dar este ok, pt cine vrea agesivitate si revolutie utiati-va va rog la vw scirocco si pe acela comparati-l cu honda civic ca acolo este clasa sport, si are un pret mai mult decat accesibil fata de concurenta care este pe piata.
    numai bine!
    0 0
  • pentru adriano si madalinutzu
    fiecare masina are punctele ei forte ... dar voi sunteti prea retardati sa realizati ca Golf-ul nu este cea mai buna masina de pe piatza si nici cea mai proasta .... iar pentru prostia aia care o aveti in cap va informez ca civic-ul cumpara de la VW motorul diesel de 140 de cai... vai mama voastra de hapciupalitici retardati care comentati
    2 0
  • OboOneKonobi
    frustrati
    cu cateva exceptzii pe forumul acesta posteaza numai frustrati. Oameni cu ZERO cultura, Cu ZERO bun simtz si educatie. Nemultumiti ca traiesc in prezent si prea afectati ca isi permit doar un l0gan. Oameni buni, fiecare cu alegerea lui...si mai mai faceti ba o masina ba alta varza. Varza sunteti voi ca trece viatza pe langa voi si nu reusitzi sa realizati nimic nimic...decat sa palavragitzi airea sa murdaritzi forumul.
    0 0
  • Nu mai comparati VW cu Honda.
    Honda este o masina selecta pe care doar cunoscatorii o vor cumpara. VW este masina omului de rand dupa cum sugereaza si numele VW-masina mucitorului.
    Deci nu are rost. Sunt doua clase diferite.
    Spunea unul mai sus ceva de chei cu telecomanda, de Lexus, de nustiu ce, vrajeli.
    Cand o sa tina un VW cat un Lexus sau o Honda sigur o sa avem porci zburatori.
    0 1
  • Cred ca ultima parte cu honda care cumpara dieselul de la VW ai gresit-o. Ala e un 2.2 L :). Sa nu confunzi cu Mitsubishi. Cat despre masina, nu o mai criticati pana nu o vedeti, in opinia mea ... nu cred ca o sa aveti prea multe de criticat, in afara de faptul ca cei mai multi care o cumpara au "inclinatii artistice" mai putin placute pentru multi. Dar asta e, daca ai bani, iti iei una, daca nu ....
    0 0
  • Alex87nfs
    Pt tristii cocalari
    Astia cu Honda Civic lasati jocurile d p calculator k n-aveti nici o treaba cu masinile..multi kre posteaza p siturile astea nici carnet n-au si sunt frustati k se plimba cu Loganu sau Clio..in fine,noul Golf 6 e un model kre vine sa salveze cumva vanzarile ceva mai slabe ale generatiei anterioare si probabil va reusi in urmatorii 2-3 ani cva cva dar dupaia se va stinge usor usor..sa fim seriosi,d la golf 4 la exterior mari schimbari n-o fost!!trist vw,eu am golf 4 si nu vad d c l-as schimba deokmdata!!pace
    0 0
  • new golf
    un design corect,propulsoare de noua generatie injectate cu tehnologie germana de cea mai buna calitate,interior de gama superioara.. cu adevarat un nou golf.
    va fi un best seller pe segment.golful nu pacaleste oameni,golful ofera calitate la un pret rezonabil.comparatia golf vs honda civic(rog a se urmari test drive ul facute de auto bild,top gear,fifth gear cu civicul.cred ca o sa va schimbati un pic parerea de mult laudatul civic.in afara de design nu ofera nimic.in plus pretul unui civic este cu mult mai mare decat al unui golf.iar pretul la piese de schimb...nici nu vreti sa va ganditi cam cat ajunge un brat inferior de honda comparativ cu cel al unui golf.nemtii reusesc sa imbine atat comportamentul dinamic al masinii cu motoare performante si interioare de calitate in timp de japonezii se rezuma doar la fiabilitate si pe alocuri la un design corect.la capitolul dinamica mai au de lucrat.
    rog faceti comparatii in momentul in care chiar ati testat un model din aceeasi gama.restul comentariilor sunt umplutura de sarmale.
    0 0
  • Robert
    Pentru fanii Honda Civic
    Honda Civic 1.8i costa 20000 euro cash iar daca o cumperi in leasing te ajunge 25000 euro. Credeti ca merita ?
    0 0
  • wertert
    cred ca gresiti amandoi !!! vw nu vinde motoare altor masini, iar motor de vw de 2,2 ..... greu de crezut.
    incercati sa va mai documentati inainte sa va dati cu parerea iar inainte de a va spune opiniile despre calitatea materialelor si despre banii pe pe care nu ii merita masina .... intai treceti de etapa oltcit, dacia 1310 sau logan si comparati masina cu una pe care o cunoasteti bine sau pe care o detineti. nu e decat o lipsa de bun simt sa scrieti pe forumuri opinii lipsite de un minim fundament de cunostinte, care nu au nici cea mai mica legatura cu produsul in sine.
    0 0
  • xsvenx
    golf...masini..
    golf VI, cel putin la calitatea materialelor, e ALTCEVA...are aceleasi materiale folosite si la AUDI A3...cel putin asa a afirmat VW, si astia nu prea mint...

    la design, silva l-a laudat, si a spus ca impreuna cu golf 1 si 4, are un design radical...intradevar 1 a fost reusit, ca a fost primul, 4 la fel, model foarte reusit...si asta iar e altfel...stopuri spate mai patratoase fata de golf 5, fata total schimbata...

    toti critica golful 5, dar eu nu mi-as da 5-ul meu pe golf 6...poate pe un scirocco, da doar ala de 265 de cai...

    in rest, e o masina normala, e "masina poporului", de la Volk=popor, nu masina muncitorului, cum comenta careva...
    vreti lux, aveti pretentii, luati-va s-klasse, a8, maybach, rolls royce...sau macar e-klasse sau a8 sau vreun lexus ls...
    vreti sportivitate, luati-va lamborghini, ferrari, apollo gumbert, bugatti, pagani, sau macar un rs4, skyline gtr, lexus is-f, noua nsx, m3, c63amg...

    dar cred ca 99% din nesimtitii cu comentarii frustrate nu conduc, sau conduc masini normale, gen logan, civic, clio, megane, sau poate chiar golf...sau poate nici atat!
    asa ca nu mai aveti voi pretentii de masina premium spre high de la un golf, ca nu e...
    sa va permiteti voi intai un golf, si mai vorbim dupa aia...

    si pentru ahtiatii de masini japoneze, mai lasati-o cu fiabilitatea...taica-meu a avut golf 2, 3, 4, 5, passat...si n-a avut absolut nici o problema cu ele, doar chestii minore si inspectiile de rigoare...
    si vorbim de vw...de la audi in sus, bmw, mercedes, etc, e si mai bine...
    sunt si exceptii, am o cunostinta care a fost cu un seria 5 touring de vreo 10 ori pe la service (cadeau geamurile, si alte tampenii)...si asta in germania, cu masini facute la uzinele din germania! dar cunosc altii care n-au avut absout nici o problema cu seria 5...ca un exemplu...

    fiti siguri ca si masinile japoneze au probleme, nu le mai tot ridicati atata in slavi, ca ati auzit si voi de clasamente gen j.d. power, etc...astea mai sunt si "aranjate"...nu sunt ele dumnezeu pe pamant...cum nici top gear nu e, da macar acolo vedeti subiectii, adica masinile, in actiune...si n-o sa mai fiti asa impresionati de cele japoneze....

    numai bine si mai multa cumpatare si judecata inainte sa vorbiti...
    0 0
  • Pt Wertert
    Mitsubishi si Chrysler cumpara de la VW vechiul TDI de 2L cu pompa injector de 140 CP.La Mitsubishi il gasim sub capota lui Lancer si Outlander iar la Chrysler sub capota lui Chrysler Sebring si Dodge Avenger.
    0 0
  • vw golf
    Mie imi place ideea stopurilor luata de la Touareg.Interior superb.Se vede calitatea.
    1 0
  • Mini-romanu'
    Masina nemteasca, calitate buna
    Golf 6 este o masina germana de calitate, dupa cum se vede - mai multe voi comenta dupa ce o voi conduce. Problema cu ea este de fapt cu serviciile post-vanzare de la porsche ...

    Pe de alta parte, am avut vw passat (ultimele 3 generatii), A3 sportback, Golf 4, P307, Focus ca masini de firma (conduse la greu, ca lucrez in vanzari) etc. si pot spune ca mi-am luat Honda Civic 2.2i-ctdi prin comparatie directa (drive-teste si analiza comparativelor din ams etc.) cu Golf 5, Astra, Focus, P308, Fiat Bravo, volvo s40.
    Asa ca cei care comenteaza aiurea ar trebui sa afle pe pielea lor ce e ala un civic. Nu e numai design, confort, fiabilitate etc. ci e si motorul de 2204cm3 premiat la greu (si nu, nu e luat de la vw, ci e mult peste ce face astazi VAG), cu performante la care ceilalti nu au ajuns inca, e interiorul de ozn mulat pe sofer, cu volan sport cu comenzi, tinuta de drum excelenta samd - btw, cand zici ca ar costa 20k (de fapt e 18k+tva) ar trebui sa mentionezi si ca e echipat aproape complet si ca asa-zisa competitie, echipata similar, ajunge pe la 22-24k+tva!!!
    Asa ca lasati gargara si frustrarile si comentati fix pe masina prezentata ...
    0 0
  • mama leone
    vw
    mamaaa cata lume nu are ce face si pierde timpul cu scrisu pe aici - da halatu ? cat e halatu ? La ce bani vine asta vere ? - eu unu mi-asi lua , dar nu are balta peste, de la clio bicorp 2001 1,2 la o bijuterie ca astaaa- mmmm ce tare ar fi. Poate asi mai agata si eu ceva tineret
    0 0
  • Florin
    Simpatic
    Are bordul si volanul aproape identice cu cele ale passat-ului cc.Sper ca la modelul asta au facut portbagajul sa se deschida si singur deoarece la golf 5 iarna cand rulezi se ridica mizerie multa pe butonul acela de deschidere si trebuie sa te murdaresti pe maini daca vrei sa deschizi portbagajul.In rest mie imi place botul dar nu-mi plac stopurile....
    0 0
  • Jean Pendula
    cam urat
    Ca performante nu il cunosc, dar ca design exterior pare mai degraba un facelift la golf 4 decat o evolutie de la golf 5. Mi se pare jenant ca design, nu se mai potriveste in peisajul auto al secolului 21. Cred ca doar fanii VW o sa o cumpere.
    0 0
  • Am un Golf 4 4motion din 2002 cumparat nou 190000 km , iar in afara de consumabile si
    inspecti nici o problema , asa ca nu vb de fiabilitate , cei ce vb nu cred ca au avut masini noi ,in afara de golf5 !
    Noul Golf dragut ,dar faruri urate !
    Tehnic o sa vedem !
    ( Lucrez in domeniu auto , conducand multe masini )
    Nu va mai bateti joc de masini ne conduse !
    0 0
  • Mutzunache
    Imediat apare Golf 7!
    pffff, groaznic ce viata scurta au masinile noi....Golf 6, Astra I, noul megane si laguna...toate apar la o scurta durata dupa modelul precedent.... Cat de longeviv a fost Golf 3 si Astra G.....si acum repede sunt inlocuite cu altele, peste 3 ani vine Golf 7 si Astra J si tot asa, ceva nu e bine in industria asta la momentul de fata.
    0 0
  • tampitii de la vw
    Inginerii astia de la vw, care bine inteles sunt mai destepti ca si mine, au pus pe plasticurile de la manere cauciuc protector care in timp se duce naibii si arata ca si curu! Exact ca si la vechile modele!
    0 0
  • pt babaci.. ce uraciuneeeee!!!!
    Ce uraciune! Au inprospatat golful.... bwahahahahaha. Poate pt varsta a treia!
    O sa mai avem 5-6 ani de chin.
    Pacat de motorizari care sunt ok.
    0 0
  • pt nic
    Inseamna ca ai avut noroc si ai prins una mai buna.
    0 0
  • Super tare ami place
    0 0
  • intrati pe vwforum sa vedeti cum se bat baietii in sute de mii de km (sunt unii care au trecut de 800 mii ), nic nu a avut noroc la 200 mii km... masinile astea chiar nu au nici pe dreaq la un numar de km mult mai mare
    0 0
  • andrei
    golf
    e o masina care nu arata fenomenal...dar care arata bine
    stopurile nu sunt luate de la tuareg , ci mai degraba de la scirocco
    0 0
  • Architrion
    Design slab
    Foarte slab designul, plictisitor, batranicios. Declaratiile cu "simplu, universal, etc." sunt doar sa mascheze lipsa de idei si o politica ieftina de a schimba fara sa se schimbe nimic. Lipsa de inspiratie se vede la stopuri, luate de pe Tuareg. Desi fata de stopurile informe de pe Golf V este un progres. Pacat de farurile care s-au vrut inspirate de la Scirocco, dar au iesit niste faruri cu o forma cam incerta.
    Ma amuza si declaratiile legate de imbunatatirea interiorului. La fiecare model VW interiorul este considerat perfect, extraordinar, ce detalii, ce materiale! Atunci ce se mai imbunatateste? Ce era prost la vechea generatie si s-a imbunatatit acum? Eu remarc o singura schimbare mult in bine: volanul. Arata bine, e ergonomic si nu mai e plictisitor si saracacios ca la vechile modele.
    Sa fie clar, nu discut de fiabilitate sau calitate a motoarelor. Sunt greu de facut comparatii in sensul acesta, daca nu ai condus "n" modele si marci. Discut depsre ceea ce s-a vazut si se vede.
    Nu cred ca va fi un reviriment in vanzari, fanii VW isi vor schimba cu greu vechile modele, iar segmente noi de piata se vor castiga greu, daca nu deloc.
    0 0
  • Victor
    VW Golf 6-Referinta clasei compacte
    Daca AutoMarket nu a dat un verdict,englezii de la Auto Express au concluzionat ca Golf 6 este noua referinta a clasei compacte distantandu-se de excelentul Ford Focus. Punctele forte ale noii generatii de Golf sunt motoarele,in special noul TDI Common Rail de 2L foarte rafinat si silentios,noua transmisie DSG cu 7 rapoarte plus excelenta suspensie. Amatorii de Honda Civic ar trebui sa stie ca modelul nipon nu are suspensie independenta pe puntea spate,prin urmare tinuta de drum este mult sub cea a lui VW Golf si Ford Focus,referintele clasei compacte in materie de tinuta de drum.
    0 0
  • @razvanel buticaru si @biofreak
    Scuze biofreak ! Ce am scris mai sus era adresat lui gtrazvan. Un buticar frustrat care se da rotund cu o rabla de prin '94 cand de fapt moare necaz ca s-a deschis un supermarket langa el si i-au scazut vanzarile la carnati. Oare ce vor sa insemne initialele "GT" din pseudonimul lui ? Nu cumva "gura !!! tontule !!!"???
    0 0
  • fratilor potolitiva!!!
    luati-o fratilor mai usor kmai aveti putin si va luati la bataie daca s-ar putea... In privinta designului mie mi se pare k arata super(uitati-va pe site la vw la varianta gti;)) cei de la vw nu au revolutionat niciodata designul la golf cum au facut cei de la honda sau opel... In privinta calitatii poate nu sunt ele cele mai fiabile masini dar credeti-ma k duc mult si bine! interiorul chiar daca e copiat de la alte modele din gama arata super si foarte ergonomic! iar in materie de tehnologie un golf VI echipat cu un motor TSI,cu o suspensie adaptiva si cu un DSG e smecher rau...parerea mea!
    0 0
  • Mini-romanu'
    @Victor
    Vad ca stii despre Civic cate ceva, insa nu ai mentionat decat de rau ...

    Eu am facut drive-test si cu Golf (de fapt am condus unu' o saptamana cat mi-au reparat A3-ul) si cu Astra & Co. si am ales Civic 5d 2.2 i-CTDI.

    Oricum, fac pariu ca daca ne intalnim pe sosea, tu cu golf6 si eu cu Civicu' meu, te fac varza cam la orice test - sau mai bine te uiti la masuratori ca sa-ti treaca orice chef de comparatii ...
    0 0
  • hi,hi
    Reilor......
    nu mai comparati atat masinile japo cu germanica,
    cei care au masini japo vor GTI, DSG, TSI etc si cei care au masini germanice vor GT-R, Z-uri, impreze, evo-uri etc.
    toate sunt ale naibii de bune,mai greu e cu banii ...or fi ele fromoase, daca nu ai bani sa le cumperi....
    Hai mai Mini mai las-o, eu zic ca ambele sunt la egalitate, cu toate ca e cam greu sa compari un diesel cu o benzinara (in aceleasi conditii turbo benz , si turbo diesel) :)))))
    0 0
  • xsvenx
    teste
    mini romane, hai cu civicu tau type r, si pun si eu R32u meu...sa vedem...R32 are 250 de cai, dar are ai 1650 de kile...type r e mult mai usor, dar eu zic ca il face R32u ;)

    si apropo, pentru cei care ridica honda in slavi...
    am vazut acum cateva zile dsf motor...despre golf 6, si inovatiile de pe acest model
    -cu cutia dsg, care e o referinta...
    acum il citez pe clarkson cand a testat R32: "why can't ferrari make such a gearbox?!" normal, exagerat, dar daca clarkson, un englez, a spus asta despre o inovatie tehnica de pe o masina germana, spune multe...
    cutia asta nu e noua, e si pe golf 5, eu o am pe R32, si e superba...dar partea noua e ca asta ed pe noua serie golf are 6 trepte...
    -apoi mai e ACC, si alte mici detalii...
    -interiorul e si el de clasa premium...
    -zgomotul...nu mai prea e! nici la motorina...noile generatii de motoare nu prea se mai aud...

    si acum, o comparatie intre scirocco (200 de cai), type R (200 de cai) si mini cooper jcw (216 cai parca)...
    testate pentru dsf pe circuitul de incercari al LUK Drivingcenter Baden...testate de un tip care a participat de mai multe ori curse de anduranta la le mans, pe nordschleife, etc...si care are chiar mai multe recorduri de tura pe nordschleife, si cu masini, si cu motociclete...

    tipul, inainte de test, a spus ca din punctul lui de vedere, scirocco NU ARE ABSOLUT NICI O SANSA FATA DE TYPE R SI MINI...

    si apoi i-a dat drumul....rezultatul? scirocco a scos cu aproximativ o secunda mai putin decat type r! si cu cateva sutimi in plus fata de mini jcw!

    dupa care tipul a recunoscut ca s-a inselat si s-a aratat foarte placut surprins de masina, de cutie, de stabilitatea si comportamentul pe viraje...

    si asta vine de la un expert, pilot de teste, care testeaza toate modelele (si) pentru dsf motor...

    deci mai lasati-o cu civic, dumnezeul clasei hatchaback, ca e cam depasita...pana si topgear a declarat gti-ul mai tare ca civic...dar daca cu gti se mai poate compara (desi cu noul gti nu prea o sa aiba sanse), cu scirocco chiar nu are nici o sansa!
    0 0
  • Am fost sa vad noul golf 6. Nu e o inovatie de design dar pare mai ok decat golf 5. Ce mi-a placut cel mai mult a fost interiorul, arata chiar foarte bine. Amplasarea comenzilor pentru geamuri electrice si oglinzi este perfecta, e imposibil sa gresesti butoanele. Apoi ceasurile cu lumina alba arata bine, iar Cd-player-ul cu magazie si ecran gigant cu touchscreen(pentru care platesti 200-300 Euro in plus) completeaza bine bordul. Dupa aceea am fost la Audi si m-am urcat in A3. Nu m-a incantat deloc griul bordului si per total parea mai interesant golful, chiar daca A3-ul are materiale mai calitative. Golf-ul este o masina corecta cu un pret relativ corect. Motorul de 1.4TSI/160 C.P. cu DSG 7 trepte si suspensie adaptiva pare alegerea perfecta, pentru cine vrea o masina buna din clasa compacta. Numai bine!
    0 0
  • george
    masini ...masini
    Masina e ok. Pretul e ok.Problema e la noi. Aciditatea unora spune ca nu suntem inca pregatiti sa intelegem ca nu toti ne permitem herghelie de cai,pursinge, care oricum vor inbatrani foarte repede si care vor manca mult trifoi si de boboteaza vor muri de frig.sunt uni care vor sa are cu un cal de care sa nu se rusineze si pe care vor sa-l vinda dupa ce-si fac treba. pentru aceia masina este super ok.Daca a-ti inteles ceva
    sunteti OK.Daca nu , sunteti cei mai OK. NU?
    0 0
  • mda!!!!
    off!!! multe comenturi si lumea varza ce stiti alt ceva de masini????nu stiti decat sa va urcati in ele sa dati gaz!!!!suntetii praf cei care comenteza aiurea si fac comparatii si nazuri!!!



    respec 13
    0 0
  • san john
    da!!!
    Fara suparare!!!! Dar va sta mai bine pe biciclete!!!! Dca stiti sa le manevrati????????
    0 0
  • Madaolteanca
    Huuhaa ce masina !!
    ma VW au dorinta asta sa atinga perfectiunea si uite ca o fac!! pe mine nu ma incanta alta masina cum ma incanta VW Golfu
    VW au o serie de masini stralucitoare.Golf 6i ce design suuuuuper are,asa sport. nu mai zic de interior si de putere,viteza,motor,cutia cu 7 trepte,ce sa mai domnule o adevarata comoara!
    Pt toti fanii ,VW n-o sa ne dezamageasca niciodata !! Bravooo
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru