În urmă cu ceva timp, prezentările noilor modele online nu erau foarte populare printre constructorii de automobile. Majoritatea preferau Saloanele Auto sau evenimentele proprii pe care le organizau în diverse locații și cu public restrâns.
Pandemia de coronavirus a făcut imposibilă organizarea acestora, astfel ca producătorii au fost nevoiți să își îndrepte atenția către World Wide Web. Sau internet, pe înțelesul tuturor.
Acum, Mitsubishi vrea să ducă lucrurile puțin mai departe. Tocmai de aceea, japonezii și-au unit forțele cu americanii de la Amazon și plănuiesc să lanseze noul Outlander pe platforma Amazon Live. Evenimentul va avea loc în 16 februarie.
Amazon Live este asemeni unui magazin online, unde produsele sunt promovate in stilul programelor de teleshopping. Mitsubishi este primul constructor care alege să lanseze un model nou în acest fel.
Totodată, compania asiatică intenționează să organizeze un "giveaway", în urma căruia un participant norocos are posibilitatea să câștige un Outlander nou.
Primele exemplare ale noii generații Outlander au părăsit deja linia de asamblare și au plecat spre Statele Unite ale Americii.
Chiar dacă este dezvoltat pe aceeași arhitectură ca X-Trail, Mitsubishi susține că designul este inspirat de celebrul Pajero și reprezintă o nouă direcție pentru companie.
via Mitsubishi
Comentarii (1)