Premiera mondiala: Logan Pick-up s-a lansat la SIAB

De Bogdan Mirică
Publicat Joi, 04.10.2007
Dacia a ales Salonul Auto Bucuresti pentru debutul mondial al celui de-al patrulea model din gama: Logan Pick-up.

Astazi, in cadrul unei conferinte de presa organizata in Hala 1 a Salonului Auto Bucuresti, Dacia a lansat in premiera mondiala al patrulea model din gama: Logan Pick-up.

Ceremonia de dezvelire a noului model a fost oficiata de Francois Fourmount, presedintele Dacia, si a adunat majoritatea jurnalistilor prezenti la SIAB. Constructorul roman s-a folosit de vocea unei "zane", adusa special pentru a insufla celor prezenti o atmosfera de basm.

Noul Logan Pick-up nu este o surpriza pentru publicul mondial, Dacia prezentand in urma cu o luna primele imagini ale celui de-al patrulea model din gama.

Dacia a afisat la SIAB versiunea diesel 1.5 DCI a variantei Logan Pick-up. Asa cum va anuntam si in articolul trecut, noua varianta Logan dispune de o bena a carei lungime de incarcare este de 1.80 metri. Sarcina de incarcare este 800 de kilograme, in cabina soferul beneficiind de o capacitate de depozitare de 300 de litri, in spatele scaunelor.

Logan Pick-up va fi disponibil mai intai pe piata din Romania incepand cu anul 2008, urmand ca mai apoi el sa-si faca debutul si in Bulgaria si Ungaria.

Comentarii (63)

  • alecstm
    by renault
    Ar fi putut si ei sa-i puna ceva jenti din aliaj, dar.... la ce sa te astepti...
    0 1
  • tunning
    In afara de jenti de aliaj cred ca megea si un eleron!
    1 1
  • Aaragom
    Cred ca jentile si eleronul merg perfect cu sacii de ciment si nisip pe care o sa-i care.....
    1 0
  • Logan
    Nu trebui-au pe langa jante si eleron sa cumpere si un motor de Enzo FXX??? si dupa ce montau motorul sa-l dea la firmele de salubritate la carat ....... (autocenzura)

    LOL de LOL
    1 0
  • Motorizare
    Eu sincer ii urez succes, da ce motorizare are, aia de 70 sau aia cu "i"-ul colorat?
    1 0
  • Muncitorul
    Utilitara
    Este o utilitara masina asta ... nimeni nu o va cumpara pt jenti de aliaj clima automata piele si navigatie. Pare OK si incapatoare, ramane de vazut cat de fiabila este :) Oricum eu le urez succes, mai ales daca nu o sa mai vanda modele fara un minim de dotari de siguranta ca ABS si macar 2X Airbag .
    1 0
  • jante....eleron??
    bai vb aici de o masina de carat marfa!pe ce masini de marfa a-ti mai vazut jante?o sa fie o masina ieftina si cred ca si buna pentru carat!
    1 0
  • economic
    hmmm :-? ..
    pentru un mic intreprinzator e o adevarata mana cereasca ...aspectu` nu mai conteaza ..obiectivu` e sa transporte ...:)
    1 0
  • the_one
    o dacia mcv decupata cu forfecutza:) le-au trebuit 2ani daca nu mai bine sa o scoata pe piata...mai bine mai tarziu decat nicodata
    0 1
  • a
    auzi jante din aliaj la masina de carat....omg cat de prost poti sa fi..
    0 0
  • horhel
    dacia papuc
    desi productia de papuci s-a terminat de mult, termopanistii le folosesc inca la greu ... deci au piata ...
    0 0
  • misto
    fatza de pick up-ul de pana acuma asta arata mai misto,si e ok ca vad ca are mai mult loc la dat scaunu in spate ca la pick-ul vechi numai puteai deloc,si daca aveai 1 .90 si mergeai cu vreo 200 km sa cari niste marfa te dadeai jos din ea cocosat,ma refer la varianta aia cu 2 usi,oricum aerata misto si pt o firma utilitara asta e perfecta,numai iti zdruncina toate organele in tine,fatza de vechiu pick up dacia:P,oricum sper sa fie si la pret acceptabil,bafta
    0 0
  • Bradshow
    arata bine sincer
    parca era facut loganu asta sa fie direct Pick-up....nu arata rau..dar ma gandesc ce o sa cape el in spatiul de depozitare de 800kg?sau e un volum..calculat in kilograme de specialistii de la renault?ca in afara de bidoane si fulgi de gaina pentru perne nu cred ca o tine motoru..sa numai zic ca la alea 800kg care nu vor fi niciodata..msina va merge cu maxim 60km/h
    0 0
  • Ce bine seamana cu Loganu :) stilul Dacia nu a murit din 1 masina facem 30 de modele
    0 0
  • Lucian
    what a big deal?
    Si ce e asa mare afacere ca e premiera mondiala.... de parca ar fi altcineva interesat de acest junk de masina inafara de tarile lumii a 3-a.... Dacia... acelasi mamut comunist cu alta fata
    0 0
  • :)
    Pai tocmai asta e "marele deal" : ca s-au gasit aia de la Dacia sa faca "premiera mondiala". Sesizeaza si tu ironia fina din titlu.
    0 0
  • Care-i problema ?
    Se incadreaza perfect pentru micii intreprinzatori de la noi, accesibila ca pret, fara mari pretentii la intretinere, buna de carat orice. As putea spune ca arata chiar bine. Sunt convins ca va fi un succes, de fapt orice producator isi lanseaza un produs nou in urma unor studii serioase de piata asa ca nu e nicio chestie daca ar fi interesate numai tarile lumii a 3-a. Fiecare produs are un segment de piata tinta, asa ca nu vad care ar fi problema...
    0 0
  • Cosmin
    ce saracie....
    mai bun de 10 ori era un papuc...
    la un faliment rapid. poate vine cineva care chiar face masini la pitesti ...
    nu puteam avea alte marci decat astea proaste care incep cu f, fiat, ford, frantuzesti...
    1 0
  • chichi-richi
    rahat
    uneori ma intreb daca chiar functioneaza acest mare rahat logan
    0 1
  • ursus2
    bai Cosmine sarac la cap!
    Ford e masina proasta?Ai avut asa ceva vreodata?Confunzi marfa cu ambalajul!!!!!!!!!
    0 1
  • Marius
    what's next?
    Eu totusi ma intreb ce o sa mai urmeze? logan suv..logan duba...poate chiar camion...
    :)
    0 1
  • arata bine pentru o masina de marfa.
    fordul si fiatul si cele frantuzesti( nu le suport) DAR au si masini de top, DAR COSTA
    nu -ti convine cand dai pe o toyota (pick up) 30.000 euro ( minim)
    asa ca merge un fiat un renault si restul
    deci un logan la 10 000 este perfect
    0 0
  • lol
    "fara mari pretentii la intretinere"...omule...poate nu ai observat da e fabricata de renault....si se stie ca la renaulturi si loganuri pisele sunt printre cele mai scumpe....ete ajunge mai ieftin intretinerea si pisele la un opel....jeez...bafta
    0 0
  • Razvan
    :)))) mc
    mc " toyota (pick up) 30.000 euro ( minim)"

    In primul rand Toyota se scrie cu T mare si ortografic si din respect, si in al 2-lea rand pleaca la pret de 16,993 eur DDP (adica cu toate taxele incluse, diesel) si ajunge 32,989 DDP cu toate optiunile posibile (varianta Edition Diesel 3.0 L D-4D (DOHC)) si la 10000 un papuc cu preturi de service mai mari decat la concurenta, unde mai pui si ca sunt masini supuse la regim de salahor unde ai nevoie de si mai multa fiabilitate, eu zic ca nu merita, e f f mult 10000. V-a imbrobodit Renaultul de vedeti Loganul de parca ar fi o afacere foarte buna :)))
    0 0
  • logan :((
    cam scumpa si cam neanca[patoare.vechiul era mai bun de harbuit ca asta si carai si mai mult cu el.apropo intretinerea la asta te duce la sapa de lemn.avem la firma 4 logan autoutilitare,defapt sunt breack-uri fara geamuri si dupa ce au carat cateva cazane le-au gasit dracii , scartaie si tremura din toate incheieturile.se caieste patronul; . mai bine cumpara din cele vechi la mana a doua si stia o treaba.oricum e prea scumpe pt o masina de harbuit cu tot felul de marfuri,mult prea scumpa
    0 0
  • tytynel
    made by RO
    hai ca sa fim serioshi ca ce e drept are influntze de Diablo tuningat :D hai ce mai dacia numa la carat e buna si-or dat si ei seama cam tarziu dar asa e mai bine mai tarziu decat niciodata ca doar infara de carat ce pot face cu ea, Taxi da nici acolo nu e buna ca, consuma de te rupe, benzina ma refer, iar la sigurantza nu e stabila pe dum cat ai zice "Peshte" asta e ... Parerea mea ;)
    0 0
  • )))
    la o masina de carat cine mai vrea jante de aliaj???? hai sa fim seriosi... si eleron... eu zic ca daca vrei eleron irti iei mertzan si atunci faci un "tuning" pe bune asa e masina pt marfa... dupa cum se observa.... uitati-va mai bine si dupa postati comentarii de genu "jenti aliaj.. eleron" aveti grija daca trebuiau postate la logan sau la mercedes....... intelegeti voi... hai ca am plecat pa va pup
    0 0
  • AndreiRN
    Bravo lor
    Bravo fabricantilor. Pick up este o masina practica si fiind locala are anumite avantaje. In curand sper sa apara si varianta cu 4 usi care ar fi super utila.
    Stiu ca multi ii vorbesc de rau pe americani pt ca folosesc mai mult pick upuri decat autoturisme dar va spun ca sunt super practice si europa ar avea multe de copiat.
    0 0
  • poze
    Suntem tari!!!!!!!!!!!!!!!!La Frankfurt au adus poze cu ea .Noua ne-o arata 1:1,la alt salon vopsesc si spoilerul samd.Apropo-la anul aduc varianta de curse,peste 2 ani fac din ea jeep,apoi le aduc iar pe rand dar cu ,,imbunatatiri,,ca acolo,la Dacia a aparut notiunea asta eminenta:masina cu imbunatatiri!!!1
    0 0
  • ortografie
    Razvane,nu am inteles;Toyota aia cu T[mare],costa 16virgula 996 euro sau 16.996? loganul este bun pt. cine a avut Dacia1300-1310-1410-1304-1305-1307-1100 etc,nu are venituri mari si nu mai suporta sa-l ploua in masina ori sa inghete iarna.Atat costa [nu c-ar face] asta e,tu du-te si i-ati Toyota.Vezi ca AYGO este de fapt Citro-geot ,adica ,,parlez-vous francais ,Renault-Logan -Razvan?Asa e rima !Pa!
    0 0
  • HAWAII
    CU BANII ASTIA IMI IAU MASINA :)
    CU BANII ASTIA IMI IAU MASINA :)
    0 0
  • photon
    ce conteaza?
    ce conteaza ca e logan sau nu, costa cat costa sau mai putin sau mai mult, e mai mare sau mai mica, e rosie sau verde. Ideea e ca omul cumparator nu e cretin si cine nu are nevoie de un pick-up nu cumpara. Si sa fim seriosi, daca Dacia ar face masini ca Toyota, s-ar vinde exact la fel de bine in Romania ca si acestea. Deci ar da faliment. Cu alte cuvinte, cele cateva zeci sau sute de mii de romani care considera ca in tara noastra ar trebui facute masini mai speciale, cum scot aia de la BMW de exemplu, sa puna bani, sa isi faca uzina si apoi sa se astearna la treaba. Pe cuvant, daca o sa apara un echivalent de BMW la pret de Logan, atunci eu unul le fac vanzare imediat. Si nici macar nu e imposibil.
    0 0
  • Plina e lumea de prosti
    Un necunoscut
    Bai fratilor..de unde naiba ati aparut...?? :| e plina tara de omanei ca voi....jante de aliaji la utilitara...omg...eleroane :))) iar acum vin expertii in motoare...:)) bai oamenilor..eu conduc Ford Tranzit si are motor de 85 CP si car cu ea si 1.5t si sa vezi ce trage la munte pe serpentine..cei drept mai greu dar merge :D
    1 0
  • S-a lansat singura!?
    Ideea e ca astia fac din loganul asta toate tipurile de masini, exact ca vechea dacie. L-au lungit si l-au facut break, i-au dat geamurile jos si l-au facut van, acum il taiara si il facura camioneta, ba mai mult i-au vopsit barile si aeratoarele si il facura super.
    Tot o masina de cacat ramane, urat si foarte proasta, ca si romanu care o cumpara si se mai da si ca are masina, ce e drept mai buna decat berlina.
    Camioneta asta sigur se va vinde, dar cat de rezistenta va fi la sacii de ciment si pietre, avand in vedere ca pe Loganul sedan il stramba grindina, ma indoiesc ca asta va fimai tare...
    0 0
  • omg
    inafara de a va lauda cu nimic mai sunteti in stare si de altceva? Nu va e de ajuns ca va sufocati in propria mocirla din marele oras-buda? Cat despre Loganul asta...marj Renault! umpleti tara de gunoaie, fir-e-al reaq sa fii Tariceanule si toata gasca de oribili !!!
    0 0
  • stefan
    logan prost !!!
    nu inteleg ce aveti voi cu loganu ca e prost ca se strica ca ...tata are un logan cu 30.000 de km facuti majoritatea pe drum de tara incarcat la maxim si nu a avut nici macar O problema.Asa ca nu stiu de unde le scoateti.
    0 0
  • Dumitru
    Aceeasi armata de experti comentatori
    ... care inainte de a varsa din ei toate laturile tin neaparat sa demonstreze ca au la degetul mic si strategie industriala, si design auto, si calcul economic...

    Dupa cum spunea cineva: "romanii sunt o natie interesanta, care simte o placere perversa in a aplauda scufundarea propriilor corabii"...
    0 0
  • pentru " necunoscut " : p
    0 0
  • mda
    1.jantele astea is super(pt un pick-up), mai tari ca unele de aliaj(cred io)
    2.numai cei care nu au condus vreodata logan spun ca ar fi prost
    3.loganul nu e o masina extraordinara, dar te atasezi mai usor de ea decat oricare alta masina ;p
    0 0
  • Incredibil!
    Este incredibil ce se intampla!!Numai in Romania se putea intampla asta,sa pleci de la un sedan apoi sa construiesti un dric si sa culminezi cu un pick up!Francezii astia cand au promis masina de 5.000 stiau f.bine ca nu poti sa faci din kkt bici si sa mai si plezneasca!Las ca asa ne trebuie,aveam ceea ce meritam si ne meritam soarta de popor handicapat.Cand au venit cei de la VW sa cumpere Dacia ,acum multi ani, li s-a cerut spaga si normal ca nemtii n-au inteles cu ce se mananca cuvantul asta si au plecat la cehi!Si bine au facut!De cate ori vedeti o Skoda pe strada,ganditi-va ca putea sa fie o Dacie!De cate vedeti un Logan pe strada si il mai si admirati,zambiti;santeti romani!Ma duc sa emigrez!
    0 0
  • laurro
    normal !!
    nu stiu la ce va asteptati voi sa scoata loganul!! la asa masina asa pick-up ! macar de faceu bena mai lunga, sa-i poti gasi mai multe utilizari. asa ce Dumnezeu sa cari cu ea ? e mai mult masina decat spatiu de marfa, daca a-ti observat. dar francezii nu o puteau face altfel. ca-si taiau singuri craca si nu-si mai vindeau auto utilitarele lor! asa ca si pe viitor, loganul o sa fie o masina care o sa acopere un segment de piata inexistent. dar romanii sunt prosti, si obisnuiti sa se descurce cu ceea ce au! vom vedea pe strada mult iubitul si foarte reusitul logan pick-up, incarcat cu diverse pachete sau cutii legate pana la cer, de nu mai stii ce masina se afla sub ele, sau cu obiecte care depasesc cu mult lungimea benei, legate in diverse moduri"stiintifice", de care vor atarna carpe jegoase! pe langa faptul ca vor deveni un pericol public, vor arata incarcate, ca masinile din lumea a treia !! iar pt STEFAN : tatal tau a avut probabil o dacie berlina mai inainte, la care din doua in doua zile mai mesterea cate ceva, iar la 25-30.000 de km. ii facea motorul in poala, asezat intre cotetzul gainilor si cotzetul porcului !! sa stii si tu ca la masinile adevarate nu faci mai nimic pana pe la o suta de mii de km. sau mai mult ! dar mai bine sa nu stii si sa ramai asa cum esti, un fericit, pe bancheta din spate a loganului tatalui tau, cu degetul in gura si mandru ca nu mai e nimeni ca tine in sat !!
    0 0
  • Mihai2
    Lucci
    In combinatia Toyota-Citroen- Peugeot (Aygo, C1, 107), versiunea pe benzina reprezinta 90% Toyota. Motor, suspensii, cutie. Proportia se schimba la Diesel.
    Asta nu inseamna ca nu trebuie sa uram succes oricarui model romanesc. Nu polemizez pentru ca orice poveste pro sau contra Logan este fara sfarsit. Eu unul nici nu il urasc, nici nu sunt fan. Cred doar ca are proprii clienti care nu trebuie jigniti doar pentru ca au ales o masina care altora nu le place. Bafta!
    0 0
  • emil_u
    Asculta Rom^ne...
    vw,merk, renault,fiat, alfa,"n-au traditie in pick-up:(UTE)FIRMELE MARI DE AUTOMOBILE,DEJA CONSTRUESC DE ANI, BUNI, (PICK-UP)--(UTE).

    BRAVO LOGAN!
    PT CE-I CE NU STIU: NU ESTE MASINA DE PARADA! ESTE (UTE)...
    sa nu zic ca unii posteaza non=sens!!!!!!!?
    0 0
  • Dumitru
    Pentru Sorin
    Poti, detalia, te rog, culisele negocierilor dintre VW si Dacia, ca vad ca te pricepi. Cand au avut loc, ce a propus VW, ce i-a suparat de au plecat?
    Te rog sa imi indici mai ales sursele verificabile pentru tot ceea ce vei afirma.

    Asa si eu pot sa spun ca Boeing a vrut sa faca navete spatiale la Cluj, dar s-a impotrivit Funar...
    0 0
  • Pt Dumitru
    Nu s-a impotrivit nici Funar nici altcineva.Treaba a fost in felul urmator:"la o licitatie pt un spital (de ex.),americanul a zis ca-l poate face cu 3milioane de eur,neamtul cu 2milioane,iar romanul cu 4 milioane!Cand a fost atentionat ca e nebun si ca a oferit un pret mai mare decat concurenta,a raspuns comisiei de licitatie: "nu fiti fraieri!1milion il iau eu,1 milion voi si cu 2 milioane il angajam pe neamt sa fac lucrarea!"Nu am surse verificabile,pt ca,dupa cum stiti toti,in Romania,un cap de acuzare nu este altceva decat un "marsav atac politic" si persoana in cauza este "persecutata"!Dar stiu ca VW a fost in ample negocieri cu Dacia pt a prelua uzina de la Pitesti inainte sa fie macar pe hartie proiectul Skoda Felicia!Intrebati de altfel si pt ce Audi A4 se asambleaza intr-o locatie din Ungaria,cand inainte de asta se negociase pt ca uzina sa fie amplasata langa Timisoara!Traim intr-o tara in care ne intra rahatul in nas ,dar ne incapatanam sa credem ca innotam in apa de trandafiri!Din Congo,cu deosebita stima,Sorin.Best wishes!
    0 0
  • bigotti
    merge
    arata ok masina dar sunt curios cand va lansa Dacia un alt model. M-am cam saturat de Logan. Peste vreo 15 ani?
    0 0
  • :)))))
    NU este suficient sa decupezi MCV ca sa iesi la interval cu "Logan Pick-up". Un pick-up ADEVARAT are tractiune pe spate!
    0 0
  • Dumitru
    Ptr. Sorin
    Am inteles. Nu era nevoie sa pomenesti de Audi, Timisoara si altele, doar ca sa maschezi evidenta:
    Nu ai surse verificabile si nu poti demonstra nimic, dar trebuie sa te credem pe cuvant.

    Sanatate si numai bine!
    0 0
  • Papuc
    Cred ca e 10 ori mai bun era un papuc 1,9d , da nu domne noi scoatem logan pick-up. sa te pisi pe ele de loganuri
    0 0
  • neamtu
    tentativa
    Articolul e cam sarac in informatii,era mai interesant de stiu daca exista tractiune spate,daca suspensia spate este modificata,etc decat faptul ca prezentarea a fost facuta de o zana :).Totusi un Logan 1.4 cu 4 persoane la bord adica aprox 300 kg si cu aerul conditionat pornit abia isi trage sufletul sunt curios cum face cu aproape 900 kg(800+sofer)
    0 0
  • stefan
    pt laumo
    eu am dat doar un exemplu de un logan exploatat la maxim cu 30.000 km.Si sa stai linistit ca si io conduc o Vectra C si am condus f multe masini si stiu diferentele intre ele.Si inainte de logan tata a avut o berlia cu care a facut 100.000 km si nu a facut niciodata motoru iar inainte de asta a mai avut un opel omega un ford fiesta sun ford transit.Si mai e ceva daca am zis a km loganului au fost facuti la tara nu inseamna ca eu sau tata suntem de la TARA(SAT)cum crezi tu ai vreo problema cu lumea de la tara ?
    0 0
  • gaboru
    loganul (orice tip)
    nu tin cu nimeni.Incercati doar sa deschideti o usa de logan la maxim,si sa o miscati usor.veti observa ca se misca si stalpul.cat despre carat.......dati un ex de masina la care sa se miste stalpul.pana si o Dacie 1300 are mai multa vana.
    0 0
  • pt Dumitru
    Nici macar nu mai pot visa sa pun vreo intrebare de genul "au facut politicienii romani vreo afacere cu Occidentul fara sa le intre ceva in buzunar?" Nu inteleg de ce mai ai nevoie de vreo dovada cand la tot pasul nu se vorbeste decat de coruptie coruptie coruptie...firme capusa, ordonante de urgenta date in folosul propriu al guvernului, delapidare de fonduri s.a.m.d. Personal cunosc povestea de la Tractorul UTB, culmea, seamana izbitor de mult cu ce s-a intamplat la Dacia Pitesti, cu diferenta ca PSD-istii ce conduceau intreprinderea nu s-au inteles intre ei asupra ciubucului. A, sa nu uit, in plus de asta au fost implicati si cei " prosti da' multi " care pentru o bere moca au luat cu asalt directiunea strigand " nu ne vindem tara" ... Autocamioane Bv: acelasi scenariu jegos cand urma sa vina Volvo sa fabrice camioane...Unde esti tu Tepes Doamne....
    0 0
  • Dumitru
    Sa ne lamurim
    Sunt convins ca Romania a pierdut o multime de ocazii de a face privatizari reusite ca urmare a coruptiei la toate nivelurile. Nu contest acest lucru.

    Nu cred insa nici un moment ca Volkswagen a venit sa negocieze preluarea Dacia inainte de a incepe discutiile cu Skoda.

    Daca cineva poate demonstra contrariul (indicand sursele verificabile pentru afirmatiile sale), il invit sa o faca.

    Pana atunci, ideea ca VW ar fi vrut Dacia inainte sa inceapa negocierile cu Skoda intra in categoria legendelor de genul "tancurilor rusesti topite de romani cu laserul in 1968", sau a faptului ca "americanii ne-au propus in anii '80 sa ne umple tara de autostrazi daca le dam Voronetul" etc...

    Eu unul nu cred in folclorul de genul: "stiu eu, ca mi-a zis cineva care era acolo", sau "se stie ca..."
    0 0
  • Daniel
    Site Logan
    Ma simt otravit de acest Logan! parca ar fi un site Dacia! premiera mondiala!... sa fim seriosi, nu este nici o premiera! este doar o variatiune pe aceasi tema! nimic nou!...
    0 0
  • Stefan
    Saracul de tine, Daniel...
    Mi-e mila de tine... Cred ca suferi mult, nu-i asa? Da' cu ciuda... Cu ciuda cum stai?
    0 1
  • logan
    arata oribil din lateral;osia din spate e prea in spate--nu vedeti ce urit ii sta?
    0 3
  • Franaru
    Ptr. Laurro
    Bai Laurro, unde ma uit si io sa vad ce mai e cu Loganu asta, numa de comentariile tale de 2 lei vechi dau.Mai lasa-ne bah cu parerile tale ca-s degeaba.Probabil ca nici o treaba cu masinile in general,da te simiti putin important, ca te mai baga unu-altu in seama si-ti raspunde cate ceva.Iti recomand o mica pauza.Ai putea sa mergi sa te pensezi de exemplu, sau sa-ti schimbi culoarea parului, sau cumpara niste timbre si numara-le dup-aia.Sanatate!
    0 3
  • un nimeni
    Jante aliaj???????
    Prapaditilor meseriasi (aia care zic ca-s jante de aliaj), ce jante de aliaj vedeti voi bah nimicilor?Snt de tabla, vopsite si cu capac la prezoane.Vai steaua voastra....Oare cati dintre astia care comenteaza aiurea pe aici au carnet sau au condus mai mult decat a scoate masina taticului din garaj?
    0 3
  • Grigore
    pentru Sorin
    Taticu esti picat din cer!!!!!Si inca rau de tot.Numa tampenii spui..nu-ti dai seama?Dupa ce scri mai recitesti?Iti recomand aceleasi activitati pe care i le-a recomandat"Franaru" lui "Laurro".De la ce dracului te asteptai sa pornesca astia cand s-au gandit la Logan pick up de la un trolebuz?Ca asa au facut Toyota sau Mitsubishi, nu?Zici ca nemtii nu stiu ce inseamna spaga?Inca o dovada ca esti pe campii rau de tot...A fost VW la Dacia in paralel cu cei de la Adidas care sa bateau cu Nike care sa ia fabrica de la Dragasani.(depinde ce varsta ai, s-ar putea sa nu te prinzi)Mai bine emigreaza...
    0 3
  • eeebun
    pt strazile noastre de romania daca era si mai inalta era oks
    0 3
  • logan-pikap masina prost facuta
    Asa zisa dacia logan-pikap ii mult mai proasta decat fosta dacia papuc dinainte , in loc de arcuri lamelare are arcuri tip spirala care sunt foarte proaste si trebuie sa le schimbi foarte des pe cand cele lamelare te tin cat tine masina, o parte proasta ii tractiunea in loc sa o aibe unde ii greutatea mai mare adica pe spate o are pe fata intr-un cuvant is mult mai proaste decat fosta dacia papuc
    0 3
  • Mircea
    logan
    Era un destept mai sus care zicea ca nu o sa cari 800 de kg cu ea,bai gogule cu dacia veche carai mai mult de 800 de kg si cu mai putini cai putere, asa ca taci baitel ca nu stii ce rahat mananci.
    tytynel TACI IN PULA MEA DINGURA consuma mult habar nu ai cat consuma dar te bagi sa mananci nitel cacat,dami tu un exemplu de alta masina care consuma mai putin si nu e stabila ai condus tu ma stii tu sigur,nu esti dect un alt mancator de cacat ca majoritatea care au scris aici,lasa ca va da VW masina de 5000E ca sa se laudau sunt curios ce rahat pot sa scoata la pretul ala si mai buna ca loganu,cum ziceam pe romani ii fute de fapt sigla de pe capota ca daca era VW nu exista masina mai buna.
    0 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru