Esential
300 | de cai putere dezvolta propulsorul de 2.0 litri instalat pe TT Clubsport Quattro. |
340 | de mm este dimensiunea discurilor de frana fata ale noului Audi TT Clubsport Quattro. |
300 | de cai putere dezvolta propulsorul de 2.0 litri instalat pe TT Clubsport Quattro. |
340 | de mm este dimensiunea discurilor de frana fata ale noului Audi TT Clubsport Quattro. |
Dupa ce ieri la orele pranzului va anuntam ca Audi a decis sa confirme versiunea de productie a conceptului TT Clubsport Quattro, revenim acum, cu informatii pe care nimeni nu le anticipa asa de repede.
Oficialii din Ingolstadt au decis sa puna capat asteptarii si speculatiilor si au dezvaluit primele imagini si informatii oficiale ale versiunii de productie TT Clubsport Quattro. Noua versiune a fost dezvaluita tot in cadrul evenimentului Worthersee Tour din Austria, care reuneste fanii Audi si Volkswagen din zona, locul unde anul trecut a vazut lumina zilei si conceptul TT Clubsport Quattro.
Versiunea de productie pastreaza acoperisul retractabil insa vine echipat cu bare de siguranta mai mari. Parbrizul mai inalt, montantul A mai subtire, oglinzile retrovizoare si spoilerul spate redesenat sunt cateva din modificarile care diferentiaza conceptul de versiunea de productie.
Alte elemente de design noi sunt grila frontala cu finisaj negru, blocurile optice fata cu lumini LED si cele doua tevi de esapament cromate, inglobate in deflectorul spoilerului spate. La interior, pasagerii vor dispune de scaune sport imbracate in piele, un volan redesenat si insertii din aluminiu la nivelul padelelor si al portierelor. Sistemul de sonorizare a fost asigurat de Bose.
Din fericire, versiunea de productie pastreaza si trenul de rulare promovat de conceptul de anul trecut. Astfel, TT Clubsport Quattro va beneficia de serviciile unui propulsor supraalimentat, de 2.0 litri TFSI, care ofera 300 de cai putere, conectat la o cutie automata S-tronic cu dublu ambreiaj care transmite toate resursele ambelor axe prin intermediul sistemului quattro.
Fata de versiunea standard a modelului TT, Clubsport Quattro este mai lat cu 66 de milimetri, ceea ce inseamna ca viitorii clienti se vor bucura de o tinuta de drum mult mai buna. Cei 300 de cai putere sunt tinuti in frau cu ajutorul unui pachet de frane imprumutat de la versiunea sportiva TTS. Acesta include discuri ventilate de 340 mm pe fata si 310 mm pe spate.
Audi nu a dezvaluit numarul de exemplare pe care le va produce si piata catre care vor fi acestea canalizate dar se asteapta ca TT Clubsport Quattro sa fie disponibil ca o editie limitata spre sfarsitul acestui an.
via | Audi
George b. insa e cel mai tare cum a observat el portiere FATZA de logan...Are you chior sau ce? Cate perechi de portiere are masina aia de le-ai observat tu pe alea din fatza? :))
parca si culoarea e de logan.. =))
jk