Premieră: Mercedes introduce un motor cu patru cilindri pe S-Klasse
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Deşi se adresează unui public cu apetit pentru motoare mari, Mercedes S-Klasse va fi oferit de luna aceasta şi cu un propulsor ceva mai modest, un entry-level diesel. Este vorba despre o unitate cu patru cilindri, prima din istoria modelului de lux, care se va regăsi sub capota versiunii S250 CDI BlueEfficiency.
Motorul va fi capabil să ofere 204 cai putere şi 500 de Nm, disponbili chiar de la 1600 de rotaţii. Unitatea dispune de injecţie directă şi promite un consum mediu de numai 5.7 litri/100 de kilometri, vizibil mai bun decât cel al fratelui mai mare S350 CDI BlueTEC, cu şase cilindri în V şi 258 de cai putere.
Pentru a putea da naştere unui entry-level economic, inginerii din Stuttgart au introdus şi un sistem start-stop de ultimă generaţie, regăsit şi pe versiunile S350 şi S500 BlueEfficiency, asistat de o transmisie automată 7G-Tronic Plus.
Echipat cu noul propulsor diesel, S-Klasse poate atinge 100 de km/h în doar 8.2 secunde, asigurând în acelaşi timp o viteză maximă de 240 de km/h.
via | autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Nu stiam ca cei care isi permit un S-class se uita la 1l de motorina in plus sau minus; iar din principiu, unele compromisuri nu se fac.
Dar, na, nici aristocratia de astazi nu mai este ce era inainte, acum e mai saraca in principii si mai zgarcita la 1l de combustibil.
500Nm din 200 cai, duce SClasse la suta in 8 secunde si consuma 6 :)
chiar nu vi se pare nimic special?
mai exista si oameni care au bani si se zgarcesc la 1 l de motorina, mai exista si oameni ecologisti cu bani (desigur, nu in romania) si, bineinteles, mai exista si oameni care vor sa le fie masina condusa de sofer si nu ii intereseaza altceva :) (again, nu in romania)
Daca iti iei o astfel de masina inseamna neaparat ca iti place sa arunci banii pe motorina si pe tot felul de taxe?
Si pe A8 vor fi introduse motorizari precum "un motor biturbo in 4 cilindri 2.0 TDI care va genera 200 CP." si "un motor 2.0 TFSI de 211 CP",
Totul are la baza urmatoarea afirmatie "gama de motorizari va fi revizuita pentru a corespunde cerintelor actuale si pentru a fi mai prietenoase cu mediul inconjurator." Din moment ce se cer astfel de motoare,ele vor fi si aduse pe piata.
oricum poza te reprezinta 100%...:)):)).
Ideea e ca si asta o sa ajute la coborarea mediei de emisii gaze nocive...cum stiti constructorii trebuie (teoretic) sa-si scada emisiile raportate la toata gama sub un anumit nivel (nu m-am uitat cat e exact, mai demult era aici te Automarket un articol).
Deci cu ajutorul acestui motor rezolva cateva problem, printre altele o sa faca un profit destul de frumos cu aceasta masina...in fine e tot un S, prestigiul e acolo, din cauza pretului mai mic o sa fie (presupun) un interes mai mare.
Plus, intr-un alt articol am citit ca conducerea unor mari compani din Germania (RWE, Deutsche Telekom, Siemens, EON) isi schimba S-urile si BMW 7 pe modele mai mici - E class printre altele. Noua politica de firma, responsabilitate, etc....
Daca tot au pus un motor mic, pentru cunsum si pentru imagine, nu inteleg de ce nu l-au facut si hibrid. Au tehnologia necesara.
Poate ar fi consumat prea putin.
204 CP nu este chiar asa putin precum pare (vechiul S320 CDI avea 224 CP), dar pentru o masina de lux eu as vrea ceva mai multi caluti.