PREMIERA: Jaguar XF, inlocuitorul lui S-Type
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Colegii britanici de la Autocar le-au luat-o in fata ofiterilor de presa de la Jaguar si au publicat in premiera mondiala fotografiile oficiale ale lui XF, inlocuitorul oficial al lui S-Type. Desi avem in fata doar imagini la rezolutie mica (nu se poate si sarac, si cu pretentii, cum spune o vorba romaneasca), reusim sa distingem toate detaliile noului Jag XF prin probabil cea mai voluminoasa galerie foto "scapata" de constructor inainte de prezentarea oficiala.
Jaguar XF il face uitat pe vechiul S-Type printr-un design interesant, clasic si dinamic deopotriva, care se inspira abundent din conceptul C-XF pe care l-am putut admira la Geneva si care a fost prezentat in premiera la Detroit, la inceputul acestui an. Vorbim de o berlina cu linii de coupe, cu o tusa asemanatoare "fratelui de Grup" Mondeo, dar cu personalitate clara conturata. Atat de bine conturata incat noul Jag XF se poate prezenta fara probleme in fata concurentei extrem de curajoase: BMW Seria 5, Mercedes E-Klasse sau Audi A6.
Diferentele exista, si multe dintre ele sunt in favoarea modelului britanic. Interiorul de clasa, cu lemn si aluminiu in prim-plan, ledurile albastre din zona cadranelor si schimbatorul rotativ al vitezelor stau marturie in acest sens. In ciuda faptului ca ne-am obsinuit deja, in articolele noastre, sa afirmam ca "sasiul din aluminiu induce o scadere a greutatii pentru performante imbunatatite" (implicit pentru XK si XJ, de exemplu), Jaguar ne trage presul de sub picioare si anunta un sasiu din otel de inalta durabilitate pentru XF.
Motoarele pentru noul XF, care va intra pe pietele europene de abia la inceputul anului viitor, sunt in numar de patru: 2.7 V6 Turbodiesel/210 CP, 3.0 V6 benzina/240 CP, 4.2 V8 benzina/300 CP si 4.2 V8 benzina turbo/420 CP. Echipat cu motorul de 4.2 litri turbo, XF ajunge in 5.1 secunde de la 0 la 100 km/h si are viteza maxima limitata electronic la 250 km/h.
Pentru mai multe detalii si fotografii hi-res asteptam comunicatul oficial, programat pentru marti.
Stati conectati pe Automarket.Adauga un comentariu
Ultimele stiri din IAA FRANKFURT 2007
-
Echipa Automarket a plecat la drum joi dimineata si, dupa popasuri dese, a ajuns in Romania sambata pe inserat. (18.09)
-
Mercedes a publicat noi imagini ale conceptului F700 si detalii despre tehnologia de care acesta dispune. (17.09)
-
Automarket va prezinta ultima parte a maratonului foto de la Salonul de la Frankfurt. Acestea sunt cele mai tari fete de la salonul german! (17.09)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
xf-ul mi se pare ca arata fain si nu are fundul de la mondeo sau moaca de la mai stiu eu ce, lasati carcoteala
S-type este un model de clasa mare, la fel ca si A6 sau Seria 5, nu de clasa medie cum spui tu. De clasa medie este Jag X-type (vezi A4, Merc C), iar XJ este clasa lux (Vezi Merc S, Audi A8, Seria 7).
Pacat, dar poate reusesc sa vanda marca si noul proprietar va reveni la vechile valori.
Sa speram ca nu vor aplica noua linei de design si la fratele mai mare XJ.
Si au ramas atat de putine modele ce respira aristrocatie prin toti porii...
Cat despre masina, abia astept sa apara in showroom, si chiar ma gandesc sa o achizitionez. E altceva mai ales ca m-am saturat de puzderia de audi si bmw-uri cu peste 150k km la bord pline cu capsunari...
tinuta de drum impecabila iar gadget-urile de mare rafinament si clasa.
o misiune ff grea pentru marcile premium din clasa ei.
o spune un fan Mercedes.