Într-o lume din ce în ce mai orientată spre zona digitală, Dacia și Renault fac pasul decisiv înspre online prin inaugurarea oficială a unui serviciu de livrare gratuită la domiciliu a mașinii comandate și plătite online. Este pentru prima dată când în România este disponibil un astfel de serviciu.
Pentru a fi beneficiarul unei livrări gratuite la domiciliu, clientul trebuie să bifeze câțiva pați simpli: plasarea unei comenzi online pe deja existentele platforme online vanzari.dacia.ro, respectiv vanzari.renault.ro, optarea pentru serviciul de livrare la adresa dorita si comanda înregistrată până la 31 august.
Comanda pe site poate fi realizată în două moduri de către orice client: acesta fie plătește taxa de rezervare de 500 de euro si ulterior, în showroom, diferența, fie achită mașina integral online. Serviciul este disponibil atât persoanelor fizice, cât și companiilor persoane juridice.
Livrarea gratuită la domiciliu va fi realizată de un agent specializat și va avea loc astfel încât distanța la punctul de livrare sa fie de maxim 20 de kilometri.
Pentru a veni în ajutorul clienților, această distanță este verificată în momentul selectării agentului, direct în platforma de e-Commerce."Prin acest serviciu se completează experiența digitală pe care cele două mărci o ofereau deja clienților, dându-le acestora posibilitatea de a avea acum un parcurs complet online pentru achiziția unei mașini noi: comandă, contract, plată integrală și livrare. Evident, nu se pierde din vedere factorul uman, pentru că acest parcurs poate fi în permanență ghidat de un reprezentant al agentului selectat, al cărui rol este acela de a facilita experiența clientului și de a-i oferi suportul necesar", anunță reprezentanții Renault Commercial Roumanie.
Cumperi masini asa des si pierdeai timp cu drumul pana la reprezentanta?
Românul îşi ia dacie nouă doar dacă NU are bani, ori asta înseamnă drumuri "lungi şi dese" la finanţator, c-aşa-i în tenis, ca atare livrarea gratuită e a 5-a roată la căruţă...