Premieră în Europa: Renault vinde Latitude în Germania doar prin leasing
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Lansarea noului Renault Latitude, reprezentantul mărcii în segmentul mare, îi dă ocazia constructorului francez să lanseze o ofertă inedită, neîntâlnită în acest moment pe niciuna dintre pieţele europene. În Germania, Latitude nu va fi disponibil pentru vânzarea efectivă, singura cale de a intra în posesia maşinii find un program de leasing prin care clienţii vor fi nevoiţi să plătească în conturile Renault cel puţin 399 de euro pe lună, preţ disponibil pentru versiunea pe benzină de bază.
Programul de leasing este însă foarte complex, clienţii care plătesc această sumă lunară urmând să poată folosi versiunea pe benzină de 2.0 litri şi 140 de cai putere pentru 47 de luni, timp în care vor fi nevoiţi să parcurgă doar 10.000 de kilometri pe an (40.000 de kilometri în toată perioada). Dacă unul dintre clienţi depăşeşte însă cei 10.000 de kilometri alocaţi, se va încadra în "baremul" de 80.000 de kilometri în patru ani, iar preţul plătibil lunar va fi de 459 de euro.
Cerlelalte două versiuni de motorizare disponibile pe Renault Latitude în Germania (diesel de 173 CP şi diesel V6 de 240 CP) pot fi achiziţionate în sistem leasing cu 489, respectiv 599 de euro pe lună dacă clientul parcurge 10.000 de kilometri pe an, respectiv 549, respectiv 669 de euro dacă distanţa creşte la peste 10.000 de kilometri anual.
În suma lunară sunt incluse reviziile anuale şi întreţinerea maşinii. Logica diferenţierii în funcţie de kilometri este legată de faptul că, după calculele celor de la Renault, 10.000 de kilometri pe an este limita după care constructorul francez intră pe pierderi în cazul unui astfel de program.
Germania este singura ţară în care Renault experimentează un astfel de sistem, preţurile din Franţa şi Belgia pentru Latitude începând de la 32.500 de euro.
via | Focus.de
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Renault in Romania
-
Renault Captur facelift Preţ: 12.950 - 19.350 €
-
Renault Clio Estate facelift Preţ: 10.950 - 16.700 €
-
Renault Clio facelift Preţ: 10.350 - 24.850 €
-
Renault Kadjar (2015-prezent) Preţ: 18.150 - 27.400 €
-
Renault Kadjar facelift Preţ: n/a - 29.150 €
-
Renault Kangoo Express Maxi facelift (2013-prezent) Preţ: 18.972 €
-
Renault Koleos Preţ: n/a - 37.900 €
-
Renault Master facelift Preţ: 19.150 - 20.250 €
-
Renault Megane Preţ: 14.450 - 32.099 €
-
Renault Megane Estate Preţ: 15.850 - 25.800 €
-
Renault Megane Sedan Preţ: 14.400 - 21.200 €
-
Renault Talisman Preţ: n/a - 31.800 €
-
Renault Trafic Preţ: 19.500 - 25.300 €
-
Renault Trafic Van (2014) Preţ: 21.080 - 23.560 €
-
Renault Twizy (2014) Preţ: 6.800 - 7.500 €
-
Renault ZOE facelift Preţ: 31.250 - 34.750 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Audi a lansat două versiuni de bază noi pentru modelul său electric de clasă executive A6 e-tron. Noile versiuni primesc tracțiune spate, respectiv tracțiune integrală, dar și o autonomie de până la 716 kilometri. (31.10)
-
Porsche a dezvăluit oficial noul facelift pentru 911 Carrera T. Această versiune este dedicată puriștilor și primește doar o cutie manuală. (31.10)
-
Skoda a prezentat oficial noul Kodiaq RS, versiunea de performanță a SUV-ului. Noul model primește elemente vizuale specifice, dar și un motor mai puternic, de 265 de cai putere. (30.10)
In SUA si UK (cel putin pe astea le stiu eu) ai limita de km la orice contract de leasing, si exista taxa penalizatoare pe KM in plus.
Evident diferentele sunt mult mai multe, dar ne aflam pe un site auto nu financiar asa ca nu intru in detalii.
In occident preponderent este leasingul operational, deci nu este nicio mare noutate in ceea ce face Renault.
Interesant de urmarit parcursul.
Desi pe piata nemteasca unde oamenii se folosesc de masini fara sa le aprecieze pea mult ca noi latinii s-ar putea sa reuseasca tactica..aia sunt cu adevarat oameni pragmatici.
Eu nu as cumpara cu un astfel de sistem masina.
Daca masina dupa 4ani mai valoreaza sa zicem 50% (deci 16.000 euro) , in total ar fi valorat ~35000 euro, deci mai convenabil decat daca ai lua masina cu credit si ai vinde-o dupa 4 ani (pe perioada mai lunga nu mai este chiar atat de convenabil).
Plus ca tot mereu o sa ai masina noua(dupa4 ani iti iei alta intr-un sistem identic).
Partea nasoala este ca in felul asta o sa ai tot timpul rata la masina.
Alta parte nasoala este limita aia de km, care este mult prea mica(mai ales pentru afara).
Este un pic stupid ca eu ca si client sa nu pot cumpara o astfel de masina si sa trebuiasca sa platesc o suma de bani lunar.
Ca si marketing, ideea este extraordinara pentru Renault, daca nu mai poti sa platesti o returnezi si gata, pierzi destul de mult.
Daca merita sa nu banii, probabil ca vom vedea intr-un drivetest.
SPor!
Acum totusi nu-mi inchipui ca Renault va refuza sa vanda masini clientilor nemti, daca acestia vor tine mortis sa le cumpere (numai ca ei sunt mult mai pragmatici decat noi).
In schimb, masina este altceva.
Degeaba comentati voi cu Asia si Samsung, am avut ocazia sa vad si sa conduc Latitude la un salon auto, si va spun ca merita toti banii.
Masina este foarte mare, iar tinuta de drum, confort, calitate - toate sunt la superlativ, este intr-adevar un produs premium.
Am fost impresionat de calitatea finisajelor, de spatiu si de dotari: scaun cu masaj, sistem de ionizare si parfumare a aerului (cu senzori pentru substante toxice) etc.
daca ai ramas atat de impresionat de calitatea finisajelor, de spatiu si de dotari urcandu-te intr-un Renault, ce se intampla cand o sa intri intr-un A8 ?
De aia la noi se vand masini "speciale" pentru Europa de est ... de aia la noi nu gasesti variantele de afara ... de aia ... pfff