Premieră: Imagini de la crash-test-ul lui Bugatti Veyron
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Francezii de la Bugattipassion au prezentat primele imagini ale lui Veyron în urma testelor de impact. Hypercar-ul de la Bugatti nu a fost testat de EuroNCAP, NHTSA, IIHS sau alt organism de acest gen, ci doar de inginerii Bugatti din Germania. Testele de impact au avut loc între 2002 şi 2005 şi au vizat transformarea lui Veyron într-un vehicul sigur, rapid şi plăcut din punct de vedere estetic.
Imaginile ataşate acestui articol nu au fost publicate până în prezent, iar rezultatele testelor respective nu au fost încă dezvăluite. Viteza la care a avut loc impactul este necunoscută, la fel cum este şi clasificarea vehiulului în clasa din care face parte. Modelul din imagini a fost testat în 2004, spun cei de la Bugattipassion.fr.
Ultimul exemplar al lui Veyron a fost deja comandat. Fericitul client cu numărul 300 este din Europa şi se va putea bucura de cei 1001 cai putere în această toamnă. Pentru a da naştere celor 300 de exemplare, inginerii Bugatti au avut nevoie de şapte ani.
Sub capota lui Veyron regăsim propulsorul W16 de 8.0 litri quad-turbo care livrează 1001 cai şi 1250 Nm. Puterea este transmisă celor patru roţi prin intermediul unei cutii de viteze automate cu şapte rapoarte.Via | Bugattipassion.fr
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Siguranta
-
Euro NCAP a efectuat ultima serie de teste din acest an. Nu mai puțin de 14 mașini noi au fost testate, printre care Audi A5, Porsche Macan Electric, Mini Countryman, Hyundai Santa Fe și Renault 5 E-Tech. (04.12)
-
TMD Friction, unul dintre cei mai mari producători de sisteme de frânare din lume, a publicat primul său raport ESG sau, cu alte cuvinte Environmental, Social and Governance. (26.11)
-
Euro NCAP a publicat rezultate noi după cea mai recentă serie de teste de siguranță. Au fost testate 5 mașini noi, printre care și Ford Tourneo Courier, produs la Craiova. Monovolumul a obținut doar 3 stele. (14.11)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Pt. inceput, francejii or sti ei sa faca masini, insa Bugatti NU e masina frantuzeasca din nici un punct de vedere. Pe de o parte pentru ca fondatorul companiei este un ITALIAN, Ettore Bugatti, nascut saracul la Milano, dintro familie f. buna (ITALIANA, nu stiu daca am precizat), tatal lui fiind un vestit designer de mobila si bijuterii... iar pe de alta parte pentru ca locul in care a fost infiintata compania, mai exact orasul Molsheim este in ALSACIA... ce-i drept aceasta a fost anexata si dezanexata Frantei de mai multe ori de-a lungul istoriei insa provincia respectiva este compusa in majoritate de locuitori de origine GERMANA. Asa ca or sti francejii sa faca masini insa nu au nici o treaba cu Bugatti.
Iar in ceea ce priveste faptul ca francezii ar face cele mai sigure masini din lume... eh, poate ar trebui sa spunem ca singura masina care a obtinut un procentaj de 97% siguranta la testele EuroNcap (atentie, conform noilor criterii, care sunt mult mai drastice) este ALFA ROMEO Giulietta... nu stiu cum se face insa vorbim tot de o italianca...
Oare de ce nu putem sa-i lasam pe francezi cu parfumurile lor, care intra-devar sunt senzationale, si cu designerii lor de moda... In privinta masinilor sunt altii care au facut istorie...
S-auzim numai de bine...
Accidentele se intampla de obicei la viteze mari iar astia fac niste teste la 60-80 km/h...ce sa zic , de tot rasul ....Inteleg ca nu ai voie sa te accidentezi decat daca esti singur pe sosea. Ce se intampla totusi daca mergi tu cu 130 si te ciocnesti cu un Bugatti care circula cu 300....asta crash-test . Care este cea mai sigura masina in cazul asta?
Pentru inceput francezi nu fac singuri Airbus-ul ci ajutati de germani si britanici... Compania Airbus, care face parte din EADS, este o cooperare intre Franta, Germania si UK... este adevarat ca sediul central este la Toulouse, Franta, insa nu este o companie exclusiv franceza. :)
Cat despre Concorde, se poate spune ca "l-au avut", dar de asemenea nu singuri ci in cooperare cu britanicii... ce-i drept aici a fost ideea britanicilor care dupa ce si-au dat seama ca nu pot sustine financiar singuri un asemenea proiect, mai exact avioane de pasageri supersonice, au inceput sa caute parteneri si in final doar francezii au ramas dispusi ca sustina efortul lor... una bucata Concord costa doar vreo 23 mil. lire sterline... si totusi aeronavele respective au functionat vreo 30 de ani.
Sa auzim numai de bine...
Ba e cunoscuta, 64km/h e viteza din toate crash testurile "de sala". Iar masina, dupa cum ne asteptam de la un sasiu rigid, se comporta foarte bine.
Lasati-ma cu renault ca am facut unul dauna totala la impact frontal si nu a sarit airbagul (da, avea!)
Ce sugerezi tu, head-on test, e nu numai greu de realizat ci e major influentat de greutatea masinii - un non-euro de 20 de ani de 2 tone va spulbera un euro cat vrei tu din clasa super mica (ar necesita un numar infernal de permutari sa stim cum face X vs. Y si nu ne-ar ajuta prea tare).
Ce intrebi tu, mai departe, cu loviri la 300km/h, pai relativ simplut, mori.
Dar supercarurile sunt totusi remarcabile - Fisichella s-a infipt acum vreo 10 ani inainte de un GP cu un Porsche intr-un pom la ~200 la ora si a scapat socat dar nezgariat. Tot cu un Porsche a fost un accident vs o dacie veche pe la noi, persoana din dacie a decedat iar Porschele arata ca dupa o parcare ratata - un pic, doar sifonat.