- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Modele noi
Ultimele stiri din Modele noi
-
Kia a dezvăluit oficial noul EV9 GT, cea mai puternică versiune a SUV-ului electric. Noua versiune de performanță promite un propulsor de 501 cai putere și aduce numeroase elemente vizuale noi și exclusive. (22.11)
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
- Primele imagini cu un nou SUV coupe electric DS: promite autonomie de 750 km
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Premiera: Iata noul Sandero SUV (18.500 euro)!
Sa recapitulam: costa cat o compacta adevarata (Auris, Civic, Impreza, Golf, P308, Astra, Focus)insa nu ofera mai mult spatiu sau performante mai bune (din contra), consuma mai mult, esti mai sus ca sa poti scuipa pe fraierii cu masini normale si sa-i poti sfida in trafic ca esti mai mare si ca ceilalti participanti la trafic o pot pati mai rau daca intri in ei cu tancu' etc.
Huideo!
Scump doamna, scump!
Oricum nu are legatura cu Dacia Sandero SUV se pare...
http://english.hotnews.ro/stiri-business-4097661-dacia-sandero-stepway-does-not-resemble-the-suv-model-launched-year.htm
;)
Hyundai Santa Fe: 61630 EUR, Mercedes A-Klasse 42917 EUR, ca sa dau cateva exemple.
S-a mai discutat odata despre preturile automobilelor in Brazilia, sunt exagerate si peste puterea noastra de intelegere.
In rest, despre Stepway: nashpa.
sa mai terminam cu datul parerilor gen "n-are nicio legatura cu Sandero" hand habar n-avem de ce vorbim!
Multumesc oricum de feedback
fara 4x4, fara nimic deosebit in +
pentru un pachet de maxim 2000 de euro pt producator sunt curios cat o sa ne ia noua in.
ce oameni!
Eu cred ca aveti un pret aiurea. Nu ar fi prima oara cand puneti o stire doar de dragul de a o pune.
Sandero normal cat costa in Brazilia? 14 mii euro?!
PS: Ultima parte scrisa cu bold nu are sens. Mai recititi si voi ce scrieti.
nu are nici o legatura cu 4x4 deocamdata.
Adica or sa ne vanda niste accesorii de 1500-2000 de euro cu vre-o 4000 de euro.
Asta este Renault.
intr-un cuvant dacia.
cred ca brazilienii au mai multa minte sa nu-si cumpere panarame de masini.
De banii astia iti iei masina nu dacie.
Mai jos aveti un sandero modificat
http://Imagine cu un sandero sport
mai mult de 9500 euro nu as da pe o asemenea masina
mai bine mi+as lua ARO
Mi-as permite, totusi, urmatoarea completare:
- s-a dorit (probabil) sa fie asa cum e Fusion fata de Fiesta, dar nu s-a realizat acest lucru (deoarece cele de la Ford stau mult mai bine - atit ca realizare cit si ca pret)
Fuck Offfff (LOGAN)=))=))
Mecanica oha, limba scrisa canci.
Ce-i aia mah "off-roaderelor" ori "ingleza" ori romana frate.
"elemente estetice care il scot in evidenta si il recomanda ca facand parte din... "
Cum recomanda mah "elementele estetice"?!?
"spoilerele sunt specifice rularii in teren accidentat"
Pai ce-i asta mah tractor sa ruleze in teren?!?
O masina ruleaza pe teren dom' ziarist nu "in teren" ca doar nu rama
"grila este marita in dimensiuni" ...si-atat?
Ce dimensiuni, fatza de ce? "Dimensiuni marite fatza de...." poate ai vrut sa spui dar ai debitat al'ceva
"bullbar-ul din partea frontala incheie peisajul Stepway. "
Maria ta ineptie, nu exista "bullbar" ci "Bull Bar", iar bull bar-ul nu poate fi montat DECAT in partea frontala. Sau tu esti unu din aceia din tramvai cu..."Avansati mai in fatza"
Si cum poti spune mah ca vehicolul asta, asa urat si netermkinat cum arata, este un peisaj?!?
"Sub capota lui Sandero Stepway fabricat in Brazilia gasim o unitate 1.6 Hi-Flex "
Unitate de ce mah? De infanterie, de alimentara, unitate sanitara?!?!?
"Sandero Stepway este de 18.500 de euro, in timp ce versiunea" Versiunea cui? Versiunea a ce?
Multe dintre posturie de reactie ale acestui articol sunt cun mult mai bine structurate si scrise decat articolul tau.
Cat despre mecanica...vai mama...
"transmite putere celor doua punti prin intermediul unei cutii de viteze cu 5 rapoarte"
In cunostintele tale mecanice cutia de viteza transmite puterea puntilor. Ce putere mah?!? Puterea iubirii, puterea gandului?!?!?
Care punte frate?!? Aia a prieteniei de la Chisinau? Mah numai prostii debitezi!!!
Iar daca are doua punti asta inseamna ca este 4X4.
Oricum aqi da-o tot de fazan cazi.
O chestie ai zis-o aproape bine:
"a mai terminam cu datul parerilor gen "n-are nicio legatura cu Sandero" hand (sic!) habar n-avem de ce vorbim!"
Fratilor ori va apucati de jurnalistica, ori va apucati de invatat Engleza, ori dati banii pe un translator bun.
Cu prietenie,
T.S
pai acum cateva zile ati prezentat un cat de cat super Subaru SUV la vreo 20 si ceva de mii de euro
si diferenta dintre ala si asta e ca de la cer la pamant
cred ks nebuni astia de la Renault
Nebuni francezii astia .. daca nu-l vor da mai ieftin, raman cu ele`n curte ..
Pe langa o vadita carentza atat in capacitatea de a se exprima corect in limba romana cat si in conostintele tehnice legate de principiile de baza ale functonarii unui vehicol, autorul articolului, mai mult din prostie decat din rea vointa, da o informatie absolut eronata in ceea ce priveste pretul acestei hidosenii de masina.
$18.500 scrie Robert Gheroghe si nimeni din cadrul redactiei nu catadicseste sa verifice afirmatia. Adevarul este ca pretul acestei masini nu a fost niciodata anuntat, iar "ziaristul" AutoMarket a preluat dinalta parte sau tradus el singur eronat urmatoarea informatie:
"Sandero (branded as a Dacia in Eastern Europe) has been quite successful in Brazil, with 18,500 units sold in the first half of this year alone"
I traducere libera ar veni: " Sandero (Marca Dacia in Europa de Est) a avut un succes relativ in Brazilia, cu 18.500 bucati deja vandute in prima jumatate a acestui an.
La care "Ghio" vine el de colo cu idiotenia ca masina asta costa $18.500.
Persista cu nonsalantza in idiotenie si continua :" in timp ce versiunea ajunge la 19.800 de euro"
...asta asa... ca sa isi dea importantza de ziarist...
Acum, revenind la Sandero Stepaway, este curios faptul ca in nici un comunicat de presa oficial al Renault nu se dau detalii technice cum ar fi torque, greutatea totala, consumul, viteza maxima, etc.
Ceea ce trambitzeaza peste tot comunicatul lor de presa este marimea portbagajului a(320L),
garantia de 3 ani sau 100.000 km precum si barile de protectie ornamentale.
Sanse sunt ca greutetea acestui SUV sa fie dubla fata de a unui Logan, date fiind barele, pragurile, caroseria,etc., iar consumul sa fie cu cel putin 50% mai ridicat.
Renault nu pomeneste nimic de acest aspect. Oare de ce?
Va respectam opiniile, avem intreaga responsabilitate pentru ce se scrie pe Automarket si consideram ca uneori se strecoara greseli. Nu e normal, insa e logic.
Este insa trist modul in care incercati sa comunicati. De foarte multe ori, criticile dumneavoastra au fost unele constructive si ne-au ajutat. Personal insa, nu as ataca nicioodata persoane, nu as agita spirite si nu as ataca moduri de exprimare atat timp cat abordarea gramaticii din partea mea este una failibila.
Putina atentie in exprimare, putin respect, si toate se rezolva de la sine.
Iar sursele nu se discuta. Niciodata. Mai ales atunci cand ele sunt oficiale. Insa in contextul exprimarilor de mai sus o sa va las dumneavoastra placerea de a cauta aceste informatii acolo unde ele exista.
Multumesc.
Mircea Mester
Prietene, ai scris multe dar ai spus nimic.
Eu nu scos in evidentza cateva greseli grosolane in acest material atat din punct de vedere al exprimarii cat si din punct de vedere al calitatii informatiei.
In loc sa te apuci sa corectezi materialul, sa postezi o scuza sau o reviziune, tu sari la duel.
Pacra tu erai cel care afirma "cursa pentru trafic trebuie sa aduca multa, cat mai multa calitate in actul jurnalistic"
"Personal insa, nu as ataca nicioodata persoane, nu as agita spirite si nu as ataca moduri de exprimare atat timp cat abordarea gramaticii din partea mea este una failibila."
Brava Mirciulica... ... acuma sunt un agitator ceva...de ce(?!); pentru faptul ca scot in evidenta greseli si neadevaruri ale articolului?!?
Desi stii ca am dreptate, nu catadicsesti sa iti ceri scuze ci adopti o atitudine lipsita de respct fata de toti cititorii cu acest "Nu e normal, insa e logic." Punct!
"De foarte multe ori, criticile dumneavoastra au fost unele constructive si ne-au ajutat" Si asta se vrea a fi limba romana?!?
Prietene, ca si carnea de porc, jurnalistica este grea. Multi au pretentia de a fi jurnalisti, putini insa sunt.
In multe din materialele voastre incalcati flagrant metodologiile de baza ale informatiei ce ar trebui sa conduca la calitate si stabilirea adevarului si de a asigura lipsa de omisiuni:
* prezentarea evidentei rationale
* lipsei de indoieli
* demersul de la simplu la complex, si a
* completitudinii revizuirilor
"abordarea gramaticii din partea mea este una failibila."
Nu numai abordare gramaticii iti este failibila ci si judecata, atitudinea, respectul fatza de cititor, etc.
Cu aceasta te rog sa imi scoti emailul meu de pe lista de Newsletter si sa incetati sa imi mai trimiteti emailuri.
Succes la vanzarea a cat mai multor masini de spalat rufe!
o zi buna.
T.S.
P.S. Ati reusit o performatnza unica. Sa creati un website specializat in domeniul auto care sa vanda masini de spalat.... asta da meserie!!!
Vizavi de pret - daca nu va puteti descurca cu limba portugheza va ofer o alta sursa - in limba franceza de aceasta data: http://www.leblogauto.com/2008/09/le-sandero-stepway-vendu-au-bresil.html
Multumesc de critici!
V-a dat clasa pe toate partile (engleza, romana, mecanica, informatie etc.) iar voi aveti o atitudine de 2,2 lei.
Nu am vazut niciodata la voi o acceptare a evidentei (scrierea proasta a unor articole) ci mai ales comentarii "de sus" etc.
Singurul motiv pentru care intru pe site-ul vostru este ca aveti informatia organizata ceva mai bine decat altele (romanesti).
Insa va rog sa incetati cu aceste raspunsuri in 2 peri si sa va minimizati ego-ul, altfel voi fi nevoit sa comentez toate aberatiile pe care le postati - cum am mai facut dealtfel, insa mi-am zis sa va dau o sansa, de "dragul" unora dintre voi care se straduiesc ...