Premiera: Iata noul Sandero SUV (18.500 euro)!

De Robert Gherghe
Publicat Miercuri, 24.09.2008
Renault a lansat in Brazilia noul model Sandero Stepway, primul SUV care va purta sigla Dacia.

Esential

112 CP are modelul Sandero Stepway vandut in Brazilia.
18.500 de euro este pretul de pornire al SUV-ului Sandero.

Renault a lansat pe piata din Brazilia noul model Sandero Stepway, versiunea SUV a modelului Dacia Sandero.

Renault il denumeste pe Stepway "o varianta Urban Sport" a lui Sandero. SUV-ul compact al francezilor beneficiaza de elemente estetice care il scot in evidenta si il recomanda ca facand parte din segmentul de piata al off-roaderelor.

Garda la sol este ridicata, pana la nivelul de 18.5 centimetri, spoilerele sunt specifice rularii in teren accidentat, apar bare de amarare pe plafon, grila este marita in dimensiuni iar bullbar-ul din partea frontala incheie peisajul Stepway.

Conform celor de la Renault, pozitia la volan este si ea ridicata, completand oferta tehnica a modelului. Sub capota lui Sandero Stepway fabricat in Brazilia gasim o unitate 1.6 Hi-Flex cu 112 CP, care transmite putere vehiculului prin intermediul unei cutii de viteze cu 5 rapoarte.

In versiunea europeana, adica cea ingrijita sub sigla Dacia, modelul Sandero Stepway va beneficia cel mai probabil de propulsorul 1.6 16v 105 CP.

Din primele fotografii cu primul SUV care va purta emblema Dacia, observam ca modelul de serie este o copie fidela a versiunii concept – Stepway.

In Brazilia, pretul de pornire al modelului Sandero Stepway este de 18.500 de euro, in timp ce versiunea cea mai scumpa ajunge la 19.800 de euro.

Via | Interpress Motor

Comentarii (62)

  • Mini-romanu'
    Pentru taranii care vor sa fie mai sus decat in Logan!
    Fraierii care vor sa se dea smecheri ca au suv isi vor vinde Loganu' si/sau eventual garsoniera pt. a-si lua acest simulacru de tanc, intitulat pompos "urban sport".
    Sa recapitulam: costa cat o compacta adevarata (Auris, Civic, Impreza, Golf, P308, Astra, Focus)insa nu ofera mai mult spatiu sau performante mai bune (din contra), consuma mai mult, esti mai sus ca sa poti scuipa pe fraierii cu masini normale si sa-i poti sfida in trafic ca esti mai mare si ca ceilalti participanti la trafic o pot pati mai rau daca intri in ei cu tancu' etc.
    Huideo!
    0 0
  • Peste 10.000 de euro pentru 18.5 cm in plus la garda la sol si cateva plastice mai tari pe dedesipt?
    Scump doamna, scump!
    0 0
  • NimeniCuDacie
    Nu e Sandero SUV!
    Nu cred ca va fi asa scump!
    Oricum nu are legatura cu Dacia Sandero SUV se pare...
    http://english.hotnews.ro/stiri-business-4097661-dacia-sandero-stepway-does-not-resemble-the-suv-model-launched-year.htm
    ;)
    0 0
  • clarkson
    pret in Brazilia
    Tineti cont de faptul ca in Brazilia cel mai ieftin Sandero face cam 11700 EUR, cel mai ieftin Logan 11485 EUR, Clio Sedan (Symbol de la noi) 13480 EUR,
    Hyundai Santa Fe: 61630 EUR, Mercedes A-Klasse 42917 EUR, ca sa dau cateva exemple.
    S-a mai discutat odata despre preturile automobilelor in Brazilia, sunt exagerate si peste puterea noastra de intelegere.
    In rest, despre Stepway: nashpa.
    0 0
  • NimeniCuDacie
    este exact Dacia Sandero, doar ca in varianta braziliana are sigla renault! Merci oricum de intentie! link-ul pus de tine infatiseaza versiunea concept a lui Sandero Stepway!

    sa mai terminam cu datul parerilor gen "n-are nicio legatura cu Sandero" hand habar n-avem de ce vorbim!

    Multumesc oricum de feedback
    0 0
  • gtrazvan
    haha
    deci "Garda la sol este ridicata, pana la nivelul de 18.5 centimetri, spoilerele sunt specifice rularii in teren accidentat, apar bare de amarare pe plafon, grila este marita in dimensiuni iar bullbar-ul din partea frontala incheie peisajul Stepway"

    fara 4x4, fara nimic deosebit in +
    pentru un pachet de maxim 2000 de euro pt producator sunt curios cat o sa ne ia noua in.
    0 0
  • gogu.macelaru
    penibil
    seamana cu scenic
    0 0
  • Marcu' cel cu arcu'
    of , of
    Loganul Steppe arata bine ce-i drept, dar asta e chiar urata. La banii astia nu are nicio sansa pe piata din Romania. Mai bine faceau MCV 4x4 in genul Steppe.
    0 0
  • Nu am inteles
    Eu nu am priceput. Iei masina si iti da sigla de la Dacia separat, sa o poti folosi ca deschizator de bere? Ca vad ca asta are sigla de la Renault:D
    0 0
  • @ bob
    si tu esti de ieri la promotor! :))))))

    ce oameni!
    0 0
  • fny.ro
    Ce-i cu pretul asta?
    De unde ati scos pretul asta?! Stiti cumva ca pe la banii astia se poate lua un qashqai?

    Eu cred ca aveti un pret aiurea. Nu ar fi prima oara cand puneti o stire doar de dragul de a o pune.

    Sandero normal cat costa in Brazilia? 14 mii euro?!

    PS: Ultima parte scrisa cu bold nu are sens. Mai recititi si voi ce scrieti.
    0 0
  • gtrazvan
    nu exista nici un fel de 4x4
    deci sa intelegeti, este doar un kit de supensie, ornamente si o armatura (spoilerele , bare de amarare pe plafon, grila, bullbar)

    nu are nici o legatura cu 4x4 deocamdata.

    Adica or sa ne vanda niste accesorii de 1500-2000 de euro cu vre-o 4000 de euro.

    Asta este Renault.
    0 0
  • Din ce scrie mai sus, "o unitate 1.6 Hi-Flex cu 112 CP, care transmite putere celor doua punti prin intermediul unei cutii de viteze" se intelege ca au declarat ca va fi 4X4. Voi stiti ceva si nu ne spuneti? :D Daca da, asta inseamna ca sigur e o premiera ceea ce spuneti. As dori sa imi dati si mie un feedback in legatura cu chestia asta.
    0 0
  • pfffff
    pfffff
    urata, scumpa, neinteresanta, neoriginala, ineficienta, nefiabila.
    intr-un cuvant dacia.
    cred ca brazilienii au mai multa minte sa nu-si cumpere panarame de masini.
    De banii astia iti iei masina nu dacie.
    0 0
  • Hmmm
    Acesta nu e un 4x4, e un Sandero mai ridicat si cu cateva plastice in plus. Bine, in Brazilia e si pretul ridicat. In Romania cred ca va fi mai jos si deja se pregatesc romanii sa ii bage un tunnig. :))
    Mai jos aveti un sandero modificat

    http://Imagine cu un sandero sport
    0 0
  • =))
    hidoasa...
    0 0
  • comentarii de prisos
    e o directie luata de foarte multi producatori de masini. si volkswagen polo are o varianta de genul asta, daca nu ma insel. si skoda si multi altii. e doar o idee de look si garda la sol mai mare. nu e o masina de teren dar e o masina perfecta pentru un oras plin de gropi si drumuri proaste (chiar daca romanasii nostri nu recunosc). cat despre pret, trebuie vazut atunci cand apare la noi pe piata. toata lumea se mira de pret dar nu-si dau seama ca la noi nici macar nu o sa apara cu aceeasi versiune de motorizare. iar pentru fraierii care considera dacia ca fiind o masina proasta, poate isi storc creierii si cauta si ei ce vanzari si ce profit a avut renaultul cu acest model (logan sau sandero) comparativ cu zeii lor, nemtii.
    0 0
  • Nu conteaza
    Eu am ceva de adresat lu nenea care scrie articolul...poate ca eu nu ma pricep prea bine la masini si poate dansul sa-mi explice cum explica urmatoarea afirmatie: "Sub capota lui Sandero Stepway fabricat in Brazilia gasim o unitate 1.6 Hi-Flex cu 112 CP, care transmite putere celor doua punti prin intermediul unei cutii de viteze cu 5 rapoarte." De cand cutia de viteze transmite putere puntilor. Care punti??? Alea de traversat apa. In primul rand ca acest Sandero este un 4X2 si niciodata nu va fi 4X4. Multumesc
    0 0
  • romica
    uuuu
    acelas sandero la pret dublu,
    mai mult de 9500 euro nu as da pe o asemenea masina
    mai bine mi+as lua ARO
    0 0
  • dadada
    Da , francezii fac masini frumoase ! Asta mi se pare muuuuuuult prea scumpa ! Pacat !
    0 0
  • Chucky
    ...
    urată promoţie acest Sandero "CaleaStepei"...
    0 0
  • stepway sau koleos
    daca e dacie de ce nu are sigla noastra si poarta sigla renault
    0 0
  • URAGANU
    HOOO CU TATAAA
    Alta masina pt aceiasi tarani :)))))))))))))))))))))))))
    0 0
  • e dizgratios
    Alte comentarii sunt de prisos...
    0 0
  • Anton care toarna beton
    Dacia
    Deocamdata nu se stie cum va fi viitoarea Dacie de teren, Asta e Sandero Stepway ce se va vinde in Brazilia. Ramane de vazut ce vor scoate astia.
    0 0
  • Nu cred ca va arata asa Loganul suv, din cate am citit prin alte publicatii inca se lucreaza la el, nu va aparea mai devreme de 2009/2010.Oricum platforma e de Nissan x-trail prima generatie.
    0 0
  • link-ul corect
    Am uitat sa pun lik-ul corect referitor la dacia sandero tunning
    0 0
  • cazan
    alt cazan marca dacia. In germania BMW 318i 2002 80.000km = 8000 euro
    0 0
  • pret
    nu cred ca merita mai mult de 10.000 euro........avand in vedere ca schimbarile nu sunt semnificative........
    0 0
  • nashpa
    cea mai nashpa versiune dintre toate...auzisem de 4x4..da' nici asha...roti cam prea mici..bullbar-u' e un kitch...interior specific logan...d banii ashtia iau escalade la mana a 2'a :))
    0 0
  • groaznic
    groaznic
    groaznic
    0 0
  • BogdanD
    SUV
    la banii aia sterge oe jos Tucsonul cu ea....nici aia nu e super suv dar e mare frate... macar mai aduce a masina de teren
    0 0
  • deosebit de urat
    wow .... designer-u avea DOWN , arata ca o caroserie de sandero pusa pe o caruta !! pretul este morbid de mare . In Brazilia totusi , majoritatea preturilor la masini sunt cu sute de mii de euro mai mult :D ! va revolutia genul SUV ! tare frik imi e ca lua conducerea de la HYUNDAI =)))) dak se isk vre-un razboi ceva sunt in stare sa scoata astia TANCUL LOGAN !!! =))
    0 0
  • robotzelu
    scump domle scump
    nimic din lumea asta nu m-ar determina sa dau 18,500 de euro pe Sandero SUV!!! La banii astia este Kia Sportage si mai ales Hyundai Tucson cu o gramade de optionale, si nu in ultimul rand mai frumoase si mai mari
    0 0
  • Archibald
    sandero inaltat
    E cam cum sta Ford Fusion fata de Fiesta.
    0 0
  • stancu
    la banii astia imi iau un SPORTAGE KIA
    CU 18500 EURO IMI IAU SPORTAGE (KIA).O SA AIBA SUCCES LA TARANII TANCUL LOGAN SI SCUMP SI URAT.PUPICII
    0 0
  • Sandero inaltat
    Ai dreptate Archibald.
    Mi-as permite, totusi, urmatoarea completare:
    - s-a dorit (probabil) sa fie asa cum e Fusion fata de Fiesta, dar nu s-a realizat acest lucru (deoarece cele de la Ford stau mult mai bine - atit ca realizare cit si ca pret)
    0 0
  • cocalarilor
    prrrrr...ho cu tata :))
    asta e un kit pt sandero...e imposibil sa fie asa scump LA NOI. cocalarii care aveti 1310...sau alte vechituri...tirati`va de pe site si tace`ti habar nu aveti ce vorbiti. La banii astia adevarat, un tucson sau sportage, dar nu o sa fie atata nici varianta 4x4 care o sa apara in 2010, asa ca gura mica si joc de glezne comentatorilor de 2 bani. grrrrrrrrrr
    0 0
  • alooooooooo
    mihai..
    daca ridicau garada la sol la 20 cm facea 20000 euro :D...????

    Fuck Offfff (LOGAN)=))=))
    0 0
  • Gluma
    CE gluma de masina:)))...cu masina asta vor sa intre ei in 2009-2010???:)))
    0 0
  • ciumbauamba
    dar interior mai jalnic nu au reusit sa faca???
    exteriorul ca exteriorul, dar interiorul parca ar fi la seria de dacii preistorice... interiorul perfect identic si la fel de neschimbat... incredibil... or fi concediat designerii si au angajat carutasi ???? sau le-a furat cineva inspiratia ??? faceti o comparatie cu ford fusion si o sa va dea o diferenta de aproape 10000 euro in plus la carutza asta
    0 0
  • Flavius
    Clio 3
    Slava Domnului ca Monstrul nu are multe in comun cu al meu Clio 3 Dinamique-francez full.Sunt multumit.
    0 0
  • Crysty
    Sandero 4x4
    E extrem de scump! La acelasi pret se poate cumpara un golf V bine dotat chiar daca nu e din aceeasi clasa! E pretul mare !!!!!!!
    0 0
  • TheSpecialist
    Varza de ziarist
    Frate mai bine te lasi de meserie ori te angajezi purt4ator de cuvant la presidentie.

    Mecanica oha, limba scrisa canci.

    Ce-i aia mah "off-roaderelor" ori "ingleza" ori romana frate.
    "elemente estetice care il scot in evidenta si il recomanda ca facand parte din... "
    Cum recomanda mah "elementele estetice"?!?

    "spoilerele sunt specifice rularii in teren accidentat"
    Pai ce-i asta mah tractor sa ruleze in teren?!?
    O masina ruleaza pe teren dom' ziarist nu "in teren" ca doar nu rama

    "grila este marita in dimensiuni" ...si-atat?
    Ce dimensiuni, fatza de ce? "Dimensiuni marite fatza de...." poate ai vrut sa spui dar ai debitat al'ceva

    "bullbar-ul din partea frontala incheie peisajul Stepway. "

    Maria ta ineptie, nu exista "bullbar" ci "Bull Bar", iar bull bar-ul nu poate fi montat DECAT in partea frontala. Sau tu esti unu din aceia din tramvai cu..."Avansati mai in fatza"
    Si cum poti spune mah ca vehicolul asta, asa urat si netermkinat cum arata, este un peisaj?!?

    "Sub capota lui Sandero Stepway fabricat in Brazilia gasim o unitate 1.6 Hi-Flex "
    Unitate de ce mah? De infanterie, de alimentara, unitate sanitara?!?!?

    "Sandero Stepway este de 18.500 de euro, in timp ce versiunea" Versiunea cui? Versiunea a ce?

    Multe dintre posturie de reactie ale acestui articol sunt cun mult mai bine structurate si scrise decat articolul tau.

    Cat despre mecanica...vai mama...
    "transmite putere celor doua punti prin intermediul unei cutii de viteze cu 5 rapoarte"

    In cunostintele tale mecanice cutia de viteza transmite puterea puntilor. Ce putere mah?!? Puterea iubirii, puterea gandului?!?!?
    Care punte frate?!? Aia a prieteniei de la Chisinau? Mah numai prostii debitezi!!!
    Iar daca are doua punti asta inseamna ca este 4X4.
    Oricum aqi da-o tot de fazan cazi.

    O chestie ai zis-o aproape bine:
    "a mai terminam cu datul parerilor gen "n-are nicio legatura cu Sandero" hand (sic!) habar n-avem de ce vorbim!"

    Fratilor ori va apucati de jurnalistica, ori va apucati de invatat Engleza, ori dati banii pe un translator bun.

    Cu prietenie,

    T.S
    0 0
  • sand-zero
    de ras
    fratilor eu am logan si am zis ca astept de la astia un 4x4 ca imi plac mult suvurile. dar asta e de ras...jalnic...mai bine un fiat sedici. acum renault chiar m-a convins. kia sportage. sau poate o aparea un logan 4x4 mai rasarit. bafta si mult kkt la stepway
    0 0
  • cretinei de Roamnia
    90% din idiotii de mai sus nu au inteles ca asta e masina pentru piata BRAZILIANA...dar evident acesti idioti nu isi vor lua NICIODATA o masina din Brazilia...si asta pentru ca asa vor ei.sic! Cand vor disparea indivizii de genu' asta? Cat despre masina...mi se pare scumpa dar probabil ca structura si trenul de rulare sunt revizuite. Prea putine date tehnice pentru o opinie corecta.
    0 0
  • Dr. Felix
    scump, dincolo era mai ieftin!
    Nu cumva e o greseala la mijloc? Nu o fi cumva pretul in $?!
    0 0
  • pe ce?
    pe ce anume cere 18 500 E ? o panarama de masina...
    0 0
  • pt ioio
    date draq de comunist nebun....tu vezi ce masina au facut astia???? si cat vor pe ea...indiferent unde o vand..!!! da ce in brazilia plasticu i mai scump sau fieru... fac export daca vor...:d
    0 0
  • LOL
    e o gluma nu? :)))
    pai acum cateva zile ati prezentat un cat de cat super Subaru SUV la vreo 20 si ceva de mii de euro

    si diferenta dintre ala si asta e ca de la cer la pamant

    cred ks nebuni astia de la Renault
    0 0
  • strutzokamila
    astia de la renault nu pot face o masina frumoasa, mai au si piesele si intretinerea scumpe. hai sictir
    0 0
  • andrei
    sandero
    am vazut azi in parcare la dacia-nissan iasi .. fix modelu asta, dar arata mai bine ,avea spoilerele si pragurile din alumniniu .. sau ce material o fi ala (kitch argintiu), inaltuta, arta kiar binisor pt un sandero cu valente de SUV
    0 0
  • varza din nou..!
    reportaj aiurea! daca va fi pretul mai sus mentionat pt un suv, nu-l mai i-a nici dreaku'!
    0 0
  • razvan
    au dat cu mucii`n lapte ..
    ce nebun, intreg cat de cat la minte ar da 18 000 EUR pe un SUV Dacia? Adica.. interiorul e la fel, confortul acelasi, tehnic e la fel (n-ar si el IndependentRearS.) cine stie ce capabilitati in OFF nici Renault dar nici Dacia nu a demonstrat de-a lungul timpului .. asadar de ce sa dai banii astia pe Dacia SUV cand poti lua f. bine o compacta sau chiar un SUV deja consacrat cum e Tucson sau Sportage?

    Nebuni francezii astia .. daca nu-l vor da mai ieftin, raman cu ele`n curte ..
    0 0
  • Bordul
    Daca ar face ceva cu bordul ar mai fi cum ar fi... Mi se pare cam... nu gasesc cuvantul potrivit... mi se pare cam nici cum, sincer
    0 0
  • este imposibil dar posibil
    numai romanii pot scoate asa uratenii in anul 2008..sau mai dureaza pana la lansare :)) fara cuvinte.. urata, urata, urata, ce sa vorbim de bord si de interior.. "adevarata carutza" --cutie cu motor... va salut
    0 0
  • TheSpecialist
    @ AutoMarket Autorul articolului sa fie concediat!!!
    Stimati domni,

    Pe langa o vadita carentza atat in capacitatea de a se exprima corect in limba romana cat si in conostintele tehnice legate de principiile de baza ale functonarii unui vehicol, autorul articolului, mai mult din prostie decat din rea vointa, da o informatie absolut eronata in ceea ce priveste pretul acestei hidosenii de masina.
    $18.500 scrie Robert Gheroghe si nimeni din cadrul redactiei nu catadicseste sa verifice afirmatia. Adevarul este ca pretul acestei masini nu a fost niciodata anuntat, iar "ziaristul" AutoMarket a preluat dinalta parte sau tradus el singur eronat urmatoarea informatie:
    "Sandero (branded as a Dacia in Eastern Europe) has been quite successful in Brazil, with 18,500 units sold in the first half of this year alone"
    I traducere libera ar veni: " Sandero (Marca Dacia in Europa de Est) a avut un succes relativ in Brazilia, cu 18.500 bucati deja vandute in prima jumatate a acestui an.

    La care "Ghio" vine el de colo cu idiotenia ca masina asta costa $18.500.
    Persista cu nonsalantza in idiotenie si continua :" in timp ce versiunea ajunge la 19.800 de euro"

    ...asta asa... ca sa isi dea importantza de ziarist...

    Acum, revenind la Sandero Stepaway, este curios faptul ca in nici un comunicat de presa oficial al Renault nu se dau detalii technice cum ar fi torque, greutatea totala, consumul, viteza maxima, etc.
    Ceea ce trambitzeaza peste tot comunicatul lor de presa este marimea portbagajului a(320L),
    garantia de 3 ani sau 100.000 km precum si barile de protectie ornamentale.

    Sanse sunt ca greutetea acestui SUV sa fie dubla fata de a unui Logan, date fiind barele, pragurile, caroseria,etc., iar consumul sa fie cu cel putin 50% mai ridicat.
    Renault nu pomeneste nimic de acest aspect. Oare de ce?
    0 0
  • Mircea Mester
    @The Specialist
    Stiate domn,

    Va respectam opiniile, avem intreaga responsabilitate pentru ce se scrie pe Automarket si consideram ca uneori se strecoara greseli. Nu e normal, insa e logic.

    Este insa trist modul in care incercati sa comunicati. De foarte multe ori, criticile dumneavoastra au fost unele constructive si ne-au ajutat. Personal insa, nu as ataca nicioodata persoane, nu as agita spirite si nu as ataca moduri de exprimare atat timp cat abordarea gramaticii din partea mea este una failibila.

    Putina atentie in exprimare, putin respect, si toate se rezolva de la sine.

    Iar sursele nu se discuta. Niciodata. Mai ales atunci cand ele sunt oficiale. Insa in contextul exprimarilor de mai sus o sa va las dumneavoastra placerea de a cauta aceste informatii acolo unde ele exista.

    Multumesc.

    Mircea Mester
    0 0
  • TheSpecialist
    @AutoMarket Vorbesti mult si spui nimic
    Domnule Mester,

    Prietene, ai scris multe dar ai spus nimic.
    Eu nu scos in evidentza cateva greseli grosolane in acest material atat din punct de vedere al exprimarii cat si din punct de vedere al calitatii informatiei.

    In loc sa te apuci sa corectezi materialul, sa postezi o scuza sau o reviziune, tu sari la duel.

    Pacra tu erai cel care afirma "cursa pentru trafic trebuie sa aduca multa, cat mai multa calitate in actul jurnalistic"

    "Personal insa, nu as ataca nicioodata persoane, nu as agita spirite si nu as ataca moduri de exprimare atat timp cat abordarea gramaticii din partea mea este una failibila."

    Brava Mirciulica... ... acuma sunt un agitator ceva...de ce(?!); pentru faptul ca scot in evidenta greseli si neadevaruri ale articolului?!?

    Desi stii ca am dreptate, nu catadicsesti sa iti ceri scuze ci adopti o atitudine lipsita de respct fata de toti cititorii cu acest "Nu e normal, insa e logic." Punct!

    "De foarte multe ori, criticile dumneavoastra au fost unele constructive si ne-au ajutat" Si asta se vrea a fi limba romana?!?

    Prietene, ca si carnea de porc, jurnalistica este grea. Multi au pretentia de a fi jurnalisti, putini insa sunt.
    In multe din materialele voastre incalcati flagrant metodologiile de baza ale informatiei ce ar trebui sa conduca la calitate si stabilirea adevarului si de a asigura lipsa de omisiuni:

    * prezentarea evidentei rationale
    * lipsei de indoieli
    * demersul de la simplu la complex, si a
    * completitudinii revizuirilor

    "abordarea gramaticii din partea mea este una failibila."
    Nu numai abordare gramaticii iti este failibila ci si judecata, atitudinea, respectul fatza de cititor, etc.

    Cu aceasta te rog sa imi scoti emailul meu de pe lista de Newsletter si sa incetati sa imi mai trimiteti emailuri.

    Succes la vanzarea a cat mai multor masini de spalat rufe!

    o zi buna.

    T.S.

    P.S. Ati reusit o performatnza unica. Sa creati un website specializat in domeniul auto care sa vanda masini de spalat.... asta da meserie!!!
    0 0
  • @TheSpecialist
    In mod normal nu v-as fi raspuns, pentru ca nu poti raspunde unui nickname!

    Vizavi de pret - daca nu va puteti descurca cu limba portugheza va ofer o alta sursa - in limba franceza de aceasta data: http://www.leblogauto.com/2008/09/le-sandero-stepway-vendu-au-bresil.html
    Multumesc de critici!
    0 0
  • domnosu
    ?!?
    Daca masina asta o sa coste atata in romania...o sa fie ridicol...!
    0 0
  • Mini-romanu'
    @automarket - redactori pricinosi ...
    Imi pare rau pentru voi, insa banuiesc ca mai sunt si altii (in afara de mine) care sunt de acord cu cele scrise de The Specialist.

    V-a dat clasa pe toate partile (engleza, romana, mecanica, informatie etc.) iar voi aveti o atitudine de 2,2 lei.

    Nu am vazut niciodata la voi o acceptare a evidentei (scrierea proasta a unor articole) ci mai ales comentarii "de sus" etc.

    Singurul motiv pentru care intru pe site-ul vostru este ca aveti informatia organizata ceva mai bine decat altele (romanesti).

    Insa va rog sa incetati cu aceste raspunsuri in 2 peri si sa va minimizati ego-ul, altfel voi fi nevoit sa comentez toate aberatiile pe care le postati - cum am mai facut dealtfel, insa mi-am zis sa va dau o sansa, de "dragul" unora dintre voi care se straduiesc ...
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru