- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Modele noi
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Premiera: Iata noul Renault Symbol!
Am avut timp de 2 ani Clio Symbol alb, diesel, SH... si fara ABS.
N-am avut absolut nici o probema cu el. Nici macar un bec n-am schimbat.
Cand bugetul mi-a permis am vandut-o si am luat altceva, pentru ca vroiam sa conduc o masina care sa-mi si placa, nu doar sa-mi fie utila.
Dar poate le spune cineva celor de la Renault ca masina asta( si cea veche si cea de mai sus) E HIDOASA, disproportionata, parca facuta pe vapor, pe genunchi, din topor.
Pot sa-i puna cate bare cromate vor...orice designer cu bun simt stie ce inseamna proportiile unei masini.... astia se pare ca nu stiu. E ca si cum i-ai pune unei babe dinti de platina, cercei si fard si ai scoate-o la defilare pe podium...
E relativ greu sa faci berlina din hatch la clasa mica. De exemplu Peugeot 206 sedan... e fortat, dar nu arata rau.
Mi se face greata.
Si cand te gandesti ca va trebui sa o suportam pe strada inca 7 ani de aci inainte... Inca odata: n-am nimic cu nimeni. Masina cred ca e foarte buna dpdv utilitate. Iti faci treaba cu ea. Dar e URATA si-mi sare-n ochi si ma irita. E iritanta.
Cred ca e cel mai bun exemplu de cum sa NU arate o masina.
Sau sunt eu prea pretentios???
Dar, de data aceasta modelul nu are identitate. Stopurile spate seamana perfect cu cele de la Mercedes CL, geamul care continua dupa a doua usa seamana cu cel de la Subaru Legacy si in fata grila unde e sigla parca ar fi cea de la Sandero.
Zici ca e o masina facuta de cei din China de la Geely. Numai Geely face copy - paste, dar macar il face bine.
Deci, rusine Renault.
Nu pot fi decât de acord cu comentariile lui Moxxu, respectiv Life.
In afara de Clio ,Scenic si Espace nu mi-a placut niciodata Renault dar asta este cea mai urata masina posibila, nici copiile chinezesti sau Tata nu sunt asa urate. Traiasca Loganul, e departe!
Apoi, vorbim de o masina la un pret de Europa de Est...
Dupa varful Megane II, urmeaza o perioada neagra din punct de vedere design la Renault.
Tare mi-e teama ca va constitui, pe viitor, un studiu de caz in manualele de management si markenting: cum sa distrugi un brand prin design gresit.
Cand trendul este spre un design cu alura agresiva, sportiva, impunatoare, chiar si la clasa mica (vezi noul Ibiza, noul Ford Ka, etc, etc, etc), Renault scoate niste masini cu alura tampitica, cumintica si uratica.
Aparitie stearsa si banala ca fetele de liceu linistite si triste la care nu se uita nici un baiat. Si raman fete batrane.
Cine stie ce probleme or avea in viata personala cei care au desenat asa ceva?
Am impresia ca Lada are un model scos de vreo 10-15 ani care seamana cu saracuta masina din poze.
way to go, renault.
tine-o tot asha.
am o singura observatie este destul de restrans spatiul, fratele meu care este "un mare" si la propriu si la figurat zice ca nu are loc in ea sa pota golii o sticla de bere...
care a fost prezentata ca dacia. Si daca te uiti cu atentie, nu vad ce are aceasta masina in comun cu un Clio. Este Dacia toata ziua.
e disproportionata... aiurea de tot
Numai ca stirea e complet aiurea:
1. Nu e vorba de clasa medie ci de clasa mica
chiar nu stiu cum au dedus cei de la AutoBild ca e din clasa medie cand se vede clar ca e din clasa mica, uitati-va la cat de inghesuit e omuletul de la volan in ea...)
2. Nu e Dacie ci e Clio Symbol.
In rest stirea e ok :D
In plus, la cat de bine arata Clio 3 Estate (versiunea break, nedisponibila in Ro poate tocmai din cauza lui Symbol) ar fi fost culmea sa regreseze la varianta sedan.
Deci ceea ce avem in fata este vechiul Symbol, adus la zi (poate nu tocmai inspirat, dar pana nu il vedem in realitate mai bine ne abtinem).
In rest la fel de urata ca si modelul Peugeot 206 sedan.
1. In economia moderna, sunt produse pt toate gusturile - pentru toate buzunarele. Nu inteleg cum unii care au postat sunt atat de revoltati.....mai mai sa se arunce de la balcon. Iti place - o cumperi. Nu-ti place - n-o cumperi. Nu te forteaza nimeni.
2.Masina pe langa faptul ca e low-cost, este si urata.Cred ca singurele lucruri care o vor avantaja vor fi PRETUL MIC si SIGLA RENAULT. In rest, ii compatimesc pe designerii Renault. Sunt copii mici care deseneaza masini de duzina....mai inmoaie pensula in putina pasta....apoi in putina apa din pahar....si gata Renault-ul Symbol. Sa va fie rusine dernedeii dracu de designeri nebuni, in frunte cu seful Renault! Astea sunt masini pentru lucrari de diplome gen ,,Cum ar putea arata in industria auto cel mai urat model cu putinta?,,
3.Asa se intampla cand n-ai bani si esti un ciumpalac de est-european. Iei doar 7000 euro de la banca, mananci paine cu bulion zi de zi, si te plimbi cu ,,noul Renault Symbol,,.....sa moara dusmanii de oftica. :)))
4.Panarame de oameni pe lumea asta - panarame de masini.
Servus!
Daca o pun pe Thalia langa Ibiza ma apuca durerea de cap, pana si Sandel ia un premiu de design...
o sa-i puna si motorul de 2 litri de la RS :D
nah si muriti de ciuda, voi astia care spuneti de designerii de la renault ca sunt praf. si mergeti in continuare cu RATB-ul, comentand designul masinilor de pe scaunele din mercedes (model Citaro)... rusine!!
Cati din cei care au comentat, au condus vreun Renault? S-ar putea sa fiu injurat k nu pot fi de aceeasi parere cu cei care nu sunt multumiti de nik, da` cine poate, d c nu merge la centrul de creatie Renault k poate vin cu ceva mai bun si, cine stie poate sunt si platiti. Da moda nationala e desteptaciunea si critica si nemaipomenita parere de propria minte. Desteapta-te romane k nu te-ai trezit inca!
Nu înţeleg de ce îşi dau cu firma în cap aruncând pe piaţă acest mutant scârbos în loc să ofere de exemplu o versiune de Logan cu finisări superioare sau mai ştiu eu ce are Symbol-ul ăsta în plus.
si arata mult mai bine decat vechiul simbol.
daca va avea un pret bine fixat va rupe piata.
mai ales ca megane3 isi pierde portbagajul.
Au umblat acum ceva timp niste zvonuri despre un nou Symbol. Cand il voi vedea lansat oficial, la salonul auto de la Moscova, atunci voi crede ca s'au tacanit cei de la Renault!
Cu toate aste mie imi cami place....
nu tu stil,nu tu imaginatie,doar ce ii trebuie unie masini,sper sa fie ieftina si fiabila,ca pana acum.
In primul rand Symbol-ul a fost timp de 6-7 ani de cand a aparut pe locul 1 la vanzari dintre masinile de import. Deci felicitari Renault, pt ca au creat o masina care s-a vandut si cu care u avut succes.
Daca era o masina atat de proasta nu rezista atatia ani in top.
Este o masina fiabila, ieftina, utila. Trebuie sa recunosc ca si foarte urata in acelasi timp, dar .... se compenseaza.
Este o masina facauta pentru Europa de Est unde salariile nu sunt atat de mari.
Este o masina care nu se vinde in Franta, cu doar in zona noastra, cunoscut fiid apetitul romanilor pt sedanuri, ca sa incapa tot "porcul" in portbagaj.
In final, cred ca va fi un succes ca si modelul vechi.
Daca avea un pret de peste 15.000 euro mai aveam pretentii la design dar asa..... e ok
Pina acum am schimbat un pivot,pe dreapta,in rest,nimic,bineinteles in afara de cureaua de distributie,de 2 ori si o data rolele de la alternator.
Piesele sint ieftine.
Am fost de 2 ori in Germania,intr-a zi am facut 1.200 km,la drum se comporta f. bine,e stabila la viteze de 150-160 km/h.
Pt. mine este o masina practica,eu n-am chef si timp de fitze,nu-i inteleg pe toti obositii care posteaza p-acia!
Daca mergeti in Germania o sa vedeti masini mai urite de 10 ori ca-n Romania,pt. ca neamtul isi cumpara un lucru practic si la o calitate-pret cit mai bina!
O sa-mi cumpar noul Symbol,n-o sa fac,ca multi romani care-si vind locuinta pt. a-si cumpara BMW X5,sau alte scule de fitze,pt. a sta apoi cu chirie!
Impuscati-va!
P.S.:nu mai comentati ka pt romani e buna!
E loc de mai bine dar e un mare pas inainte. Pentru clasa ei e chiar foarte reusita.
MOTTO:Desteaptate romane
Vazuta din lateral, seamana bine cu Megane Sedan II, deci arata mai bine decat vechiul model. Si spatele este acceptabil, cu toate ca nu mai seamana deloc cu vechiul Symbol. Este intr-adevar o combinatie Sandero(oribil), cu Megane, Tiida si ceva de la ultimul Laguna Break(stopurile. Daca este mult mai inalta, asta este rau pentru design. Poate, unul dintre cele mai suparatoare lucruri la Tiida este inaltimea raportata la latime.
Interiorul este destul de reusit, dar:partea de jos a bordului este prea deschisa la culoare(seamana cu cea de la Fiat Albea sau Citroen)si da o nota de saracie. Indicatoarele de ulei, temperatura, etc nu s-au schimbat prea mult, trebuiau sa arate mult mai bine.
Pentru ca pe forum am vazut numai opinii negative la adresa Symbolului si comparatia evolutiei cu cea a Seatului Ibiza, trebuie sa recunosc ca Ibiza arata mult mai bine din toate punctele de vedere, chiar daca a luat linia modelului sportiv Leon
Imi cer scuze ... dar sunteti varza toti... poate constipati ... poate jumatate din voi merg inca cu RATB sau cu bicicleta ... si atunci din frustrare....scrieti ceea ce scrieti.
Numai de bine Renault!
Singurii cu masini...exact ce trebuie pentru romanii seriosi....nu pentru cocalari...ei sa isi ia masini de la Moskova...
O zi buna!
S-a uitat cineva pe statisticile vanzarilor de masini noi in Romania pana sa scrie aceste articole?
nu cred...cred ca stau pe wc prea mult timp din cauza constipatiei...
De obicei isi dau cu pararea SH-isti, sau d'astia care stiu despre masini numa' din reviste.
Daca cineva imi arata o masina mai buna la banii astia cu dotarile pe care le are, ii dau dublu diferenta ca la Altex!
Am uitat ceva: mai e si a treia categorie de "oameni" care posteaza aici: cei care isi doresc atat de mult un X6 sau Lexus sau GL, dar nu isi permit decat RATB. ;)))
Asa s-a auzit si cu loganul o multime de poante s-au spus pe baza lui, il am de aprox. 4 ani si nu am schimbat decat filtrele si uleiul + 2 piese directie, atat!!!
Va Salut...
Nu este la fel de spatioasa la Loganul, dar este mai dotata si are o linie exterioara mai frumoasa.
De asemenea, clima nu poate fi pusa pe Logan.
Parerea mea este ca ar trebui sa-si spuna parerea doar aceia care au condus Noul Symbol !!!
Daca doriti masini spatioase, frumoase si banoase, atunci cumparati Mertane, Audi sau BMW-uri.