Premiera: Iata cum arata noul Opel Astra!

De Bogdan Mirică
Publicat Joi, 26.03.2009
Prima imagine a noii generatii Opel Astra a fost dezvaluita accidental. Fratele mai mic al lui Insignia imprumuta de la acesta noua filosofia de design.

Dupa ce a castigat tot ce se putea cu noul Insignia, Opel se pregateste in forta de un atac puternic si pe segmentul de piata C. Arma cu care subsidiarul GM intentioneaza sa puna in pericol nume mari precum Peugeot 308, Renault Megane si Volkswagen Golf 6 este noua generatie a compactului Astra.

Desi s-a zvonit ca Opel va continua tendinta inaugurata odata cu Insignia, aceea de a modifica numele modelelor din gama, se pare ca acest lucru nu se va intampla si in cazul noii Astra.

Noua generatie a modelului german va creste in dimensiuni si va oferi un spatiu interior mult mai mare. In plus, designul se va alinia noii tendinte inaugurate de Insignia.

Dupa indelungi fotografii spion si prelucrari digitale, Automarket va poate oferi astazi prima imagine cu noua generatie Astra. Imaginea dezvaluie doar partea posterioara a modelului, care vine cu multe linii arcuite si un design fluid. In partea frontala, vom regasi probabil aceleasi linii de pe Insignia, la o scara mai mica.

Opel planuieste sa dezvaluie versiunea de serie a noului Astra in toamna, in cadrul Salonului Auto de la Frankfurt.

via | Caradisiac

Comentarii (41)

  • astra
    Voi nu vedeti ca e prelucrata pe computer? Nu mai mintiti poporul cu internetul.
    0 0
  • Marius
    Opel Astra
    Cam asta e viitorul model. Oricum, model asa de reusit ca pentru vremea lui (Opel Astra Classic) nu o sa mai vedeti voi prea curand.

    Dar mai e ceva. Inainte nu existatu calculatoare, sau daca existau erau de putere mica de prelucrare........dar se faceau niste masini beton ca design si tehnica, sa te tina o viata intreaga. Acum, desi exista tot felul de tampenii pe lumea asta, nu mai sunt astia in stare sa faca niste lucruri adevarate de tot. Efectiv numai upgrade-uri. Ca la software: "a aparut versiunea 5.3.1" :))

    Iar lumea nu prea mai stie ce vrea, pt ca tot schimba masinile la 3-4 ani, si sunt prostiti de constructori. Isi ia unul un Ford, dupa 4 ani trece la un "Reno", apoi peste 3 ani o da pe o japoneza Honda...si uite asa. Chiar ma gandesc ca presedintii marilor corporatii auto se bat cu vatraiul p[e burta si rad tinandu-se de burta de prostii care cumpara mereu fiare upgrada-te......ei ne vand fiare cu electronica, noi le dam bani grei si dam cu ele prin gropanele din Romanica....asta da superafacere....keep going...johnnie walker :))
    0 0
  • in sfarsit!!!!
    abia astept sa apara....ca sa vedem si noi ceva frumos in clasa compacta pe langa fiat bravo ca de cand o aparut golf 6 tot vomit......sper si cred ca va fi mai buna ca golf 6.......si cu siguranta va avea si un pret mai mic ca golfu care are un pret cam piperat......daca va fi asa...consider ca va fi un succes mare asa cum a fost opel astra classic iar golfu 6 nu cred ca va avea aceleasi vanzari.Doamne da!!!!....si cum pe piata mai exista si un nou renault megane,fiat bravo,ford focus,peugeot 308,kia cee'd,hyundai i30 .....va fi o lupta accerba....
    0 0
  • abc_e?
    Design
    daca asa va arata viitorul model de Astra consider ca nu o sa aibe acelasi succes pe care l-a avut modelul anterior.
    Masina care este in poza e pur si simplu un amestec de linii si accente care se regasesc pe toate celelalte modele din aceeasi clasa....
    pacat... la aparitie, Opel Astra Clasic a avut un impact enorm d.pd.v. al designului la fel ca si modelul ce il urma...

    poate e doar o chestiune de gust, dar masina asta nu are nimic al ei...
    0 0
  • cozappz
    Pret
    E totusi un opel, nu e "Der Golf". Totul se reduce la pret! Se va bate cu fiat, reno si alte masinute de pluton numai in pret. Ce sa-i facem, nu toti ne permitem Golf.
    0 0
  • Decimus4u
    golf :)))) cozappz
    Tu esti ala care are TDI???:))))) Decat sa scrii pe forum mai bine mai bagi la Golful tau miraculor un litru de ulei, preventiv asa.
    Stii ce masini consuma ulei ma Golf? Dacia 1310 si WW TDI.
    Asa ca mars d-aci ma Adi de Vito. Iti spun eu ca din aprilie dupa ce o sa apara Noul Megane va luati Golful in brate ca sa nu spun la modul urat.
    Dobitocela, Golful tau nici macar cu un Renault Megan nu se compara; renault are motoare DCI daca stii ce e aia si merge doar cu motorina, fara ulei.
    0 0
  • pt decimus
    ai vrut sa pari inteligent ma putzulica da nu prea ti-a iesit...
    0 0
  • trist
    simularea asta facuta la shto aduce a noul megan si un pic delta
    0 0
  • cristi
    vrajeala, inchideti revista sunteti varza
    Asta e un CGI infect care a aparut pentru prima oara in februarie in revista Autoscoop, masina reala este mult mai frumoasa.
    0 0
  • @ Decimus4u
    Cea mai vanduta marca din Europa este VW (luata individual nu tot grupul) iar cea mai vanduta masina din Europa este VW Golf . Toate motorizarile diesel de pe Golf 6 sunt common-rail ,motorul 2.0 TDI castigand in 2009 titlul de cel mai bun motor diesel in 4 cilindri in competitia World Best Engine,fiind cel mai silentios motor din clasa sa si cu cele mai mici noxe . La Geneva s-a lansat motorizarea 1.6 TDI de 105 CP care de pe acum se anunta un best-seller. Arunca o privire pe www.autoexpress.co.uk si pe www.autocar.co.uk si citeste review-urile cu VW si cu marcile concurente si te vei lamuri cine este Nr 1 .
    0 0
  • thenuts
    @Vlad
    Stai frate ca acu au scos si fiatu 1.6 Multijet de 105 cai si 120 ...sa vedem care va fi mai bun
    0 0
  • Robert
    Fitch cuts PSA, Renault and Fiat to junk status
    Miercuri,25.03.2009 agentia de rating Fitch a scazut rating-ul constructorilor auto PSA Peugeot-Citroen, Renault si Fiat la statutul de "junk" . Avand acest statut,acestor 3 constructori auto le va fi foarte greu sa mai primeasca credite de la banci in conditii avantajoase,singura solutie in caz ca au nevoie de bani ar fi sa apeleze la ajutoare guvernamentale . Azi,joi 26.03.2009 valoarea de piata a celor 3 constructori era dupa cum urmeaza : PSA = 3.54 miliarde euro,Renault = 4.63 miliarde euro,FIAT =6.14 miliarde euro . Renault este salvat oarecum de Nissan( unde detine 44% din actiuni) care azi avea o valoare de piata de 12 miliarde euro . Valoarea de piata a lui BMW era azi de 14.27 miliarde euro iar a lui Daimler era de 19.75 miliarde euro . Ca fapt divers valoarea de piata a grupului VW era azi, 26.03.2009 de 80 miliarde euro . Pentru mai multe detalii accesati Bloomberg, Auto News.
    0 0
  • crisiti
    pt Vlad
    Sti tu ceva, dar nu ne intereseaza, pentru ca noi traim in EUROPA

    http://wardsauto.com/home/best_engines_2009_081205/

    E vorba de piata din USA unde nu au acces toate marcile, modelele sau motorizarile din Europa, acolo se merge mai mult pe benzina.

    Si Dacia e cea mai vanduta marca din RO, asta nu inseamna ca e cea mai buna.

    Dar sigur Golf este un bun motiv pentru anumiti oameni de a nu cumpara asa ceva pentru a nu face parte din marea "turma" de oi oarbe.
    0 0
  • cristi
    pt Robert
    mananci rahat ...cu apa rece

    http://www.reuters.com/article/rbssConsumerGoodsAndRetailNews/idUSLP69863920090325
    0 0
  • @ Cristi
    Si la motoare pe benzina ,grupul VW sta bine, insa in Europa cel putin pana acum motoarele diesel au tinut capul de afis . Sunt convins ca stii ca motorul 2.0 TFSI prezent si pe Golf GTI a catigat 4 ani consecutiv (2005,2006,2007 si 2008) titlul de cel mai bun motor pe benzina la clasa 1.8-2.0 L in competitia "International Engine of the Year" intrerupand dominatia de 5 ani consecutivi a motorului Honda de 2.0 L si 240 CP (2000,2001,2002,2003 si 2004) .
    0 0
  • Robert
    Pt Cristi
    Citeste stirile de pe Auto News Europe si vei vedea anuntul cu rating-ul dat de Fitch . Intra pe Bloomberg.com si vezi ca valorile de piata date de mine sunt corecte .
    0 0
  • cristi
    pt Vlad
    La benzina vw nu are treaba, motoarele de la bmw, mercedes si chiar si opel sunt mult mai apreciate.

    Dpdv al inovatiei tehnologice poate au meritat premiile.

    Bug-ul la TSI, FSI, TFSI este ca sunt foarte benzino-sensibile.
    Au o rata de compresie mult prea mare decat ceilalte motare cu injectie directa, si sunt si pe ultimele locuri la CP vs cilindree.

    Pe scurt - au nevoie de benzina de calitate f buna, si cu cifra octanica mai mare de 98.

    Celelalte motoare nu au nevoie de asa ceva.

    Pentru RO sunt total neadecvate
    0 0
  • cristi
    pt Robert
    Auto News ....ce ? .com /.eu ..?

    Ai auzit cumva de REUTERS ...? e printre primele 5 agentii de stiri din lume.

    Tu cine crezi ca are cea mai mare credibilitate ?
    0 0
  • Robert
    Pt Cristi
    Rating-ul a fost dat de Fitch una dintre cele mai prestigioase agentii de rating din lume . Auto News doar a prezentat stirea, pe care sunt convins ca au difuzat-o si alte canale mass-media . http://www.autonews.com/article/20090325/ANE02/303259946/-1 .Referitor la valoarea de piata a unei companii ,aceasta variaza de la o zi la alta in functie de pretul la bursa al actiunii . Saptamana trecuta valoarea de piata a lui VW era de 69-70 miliarde de euro, o actiune valorand 200-210 euro . In ultimile 2 zile de cand Porsche a luat imprumut 10 miliarde de euro(pentru asi mari pachetul de actiuni detinut la VW de la 50.76 la 75 %), actiunile VW au explodat ridicand valoarea companiei la 80 miliarde de euro cat era ieri,26.03.2009 la inchiderea bursei de la Frankfurt . Azi ,27.03.2009 valoarea de piata poate creste sau scadea in functie de cerere si oferta .
    0 0
  • mda
    Da , inginerii americani fac treaba buna cu Opel GM-Europa. Cele fabricate in Polonia sunt , alaturi de cele fabricate in alte tari , masini bune si de succes. In ce priveste vw , si alte kk de tarani , luati-le voi pe toate. Tot PSA face motoare mai bune. Scarba pt. cazanele germane !
    0 0
  • True Type
    Vlad frate...
    te rog lasa-ne cu motoarele naibii de la VW ca fac cu nervii. L-a pus drequ pe frate-meu de si-a luat un Tiguan cu motor 1.5 TSI cu 150 cp....ei bine ii consuma 17-18 in oras si sa nu crezi ca ii da in gura, chiar conduce normal. Sefu meu si-a luat Sharan nou nout iar dupa primul an a schimbat atatea piese la el ca mi-ar trebui o ora sa le scriu p'aici. Eu stiu un lucru: Mercedes... Sa nu va inchipuiti ca is vreun bogatas, nici din greseala, dar de 8-9 ani doar merzane E Klasse imi iau...la 10-11,000 euro, rulate in Germania...consuma max 8-9 in oras, 6 in afara, reparatii nu-mi prea amintesc, disconfort nu exista, revanzarea e foarte lejera...o pui in ziar si in 5 zile mergi dupa alta.
    Sanatate
    0 0
  • Victor
    @ Alex
    Toate modelele Opel sunt dezvoltate in Germania la centrul de dezvoltare Opel din Russelsheim de ingineri germani, GM fiind proprietara companiei . Chiar si Chevrolet Volt a fost dezvoltat in Germania .
    0 0
  • opel?
    opel? astia mai exista? parca erau in pragul falimentului acu 1-2 luni si odata cu venirea primaverii iar incearca sa scoata capul? NU vor face niciodata masini la fel de bune precum grupul VAG!
    pt. Tue Type - nu exista motor 1.5 TSI de 150 cp (esti un bou) - exista doar 1.4 TSI de 140, 160, 170, 180 cp, si nu, nu consuma 17-18l/100km (esti un bou si mai mare). Despre mercedes - poate "reusesc" si ei sa termine anul asta pe locul 5-6 in F1 - sa nu va mai aud cu jegurile voastre. FORZA FERRARI!!!
    0 0
  • Napyer
    @ Tue Type
    Nu exista 1.5 TSI de 150 cai. Asa ca mai lasa internetul si google-ul si minte-i pe altii. Eu am 1.4 TSI 140 cai si nu sar de 12% in Bucuresti. Si asta cand se merge bara la bara iar traficul e infernal. Altfel, am consum de 10-11%. Cat despre E-classe-ul care consuma 8 in oras, te-as intreba: In ce oras? Ca in Bucuresti iti spun eu ca stai pe la 14% lejer. Nu mai vorbi din google.
    0 0
  • Dar Auris?
    Fratilor dar de Toyota Auris 2.0D 126CP 310NM ce ziceti ? Nu pomeneste nimeni nimic de aceasta masina, dar va spun eu ca merita macar luata in atentie!!!
    0 0
  • opel astra
    Asa zisa poza cu astra e de fapt un computer picture care a aparut pe siteuri de mult de acum trei luni. avea pe ea sigla automedia, o agentie din germania de poze spion.
    0 0
  • vw
    referitor la consumul masinilor vag, am un passat cc 1.8tsi 160 cai cutie manuala, si imi consuma 11-13% in braila ( unde traficul e lejer si la mers normal ), si in bucuresti in jur de 15-17%, deci la consum snt praf masinile astea... intr-adevar extraurban ia cam 6.5-9% in functie de viteza, conditii meteo, greutate. ORICUM OPEL NU MI-AS LUA NICIODATA! in afara de ceva mai puternic, gen 150 cai, restu toate snt masini pt pensionari :)
    0 0
  • @cosmo
    putzoi
    Ba putza, ce stii tu despre masini? Totul se rezuma la tine la cai putere, cocalare :) Pai cum vrei ma ca masina aia sa consume putin la motorul pe care il ai? Esti praf. Nu stii nimic despre masini. Intr-adevar, opel nu sunt cele mai reusite masini, dar e o masina buna, in comparatie cu altele. Am astra de 8 ani, motorul merge ca la inceput, doar pe partea de consumabile sta mai prost.. le schimb tot timpul. Asta e si din cauza drumurilor foarte proaste. Masinile germane sunt singurele care dupa ani inca se mai tin bine. Vreau sa vad la fiat sau renault asa ceva. Recunosc ca as da opel-ul pe un golf tdi.. dar ma gandesc si la riscurile de a avea diesel.
    0 0
  • URAGANU
    L O L
    Cate comentarii pentru O POZA din spate =))))))))))))) Vorbiti si voi ca n-aveti ce face sa mor.
    0 0
  • Robert
    Opel
    Bloomberg.com a anuntat azi ca GM a angajat banca germana Commerzbank pentru a gasi un investitor pentru Opel . Este posibil ca GM sa vanda un pachet de actiuni la Opel in efortul sau de a strange o parte din cele 3.3 miliarde de euro de care are nevoie divizia sa europeana .
    0 0
  • consum Mercedes
    Am E Class 220 CDI si am un consum in Bucuresti de 10,5 iar in afara 5,5 sau 6 daca ma dau tare la ea.
    V-am scris doar asa informativ ca sa nu mai scrie unii din minte numai sa se dea cunoscatori sau doar sa se contrazica.
    0 0
  • Sa ma bag si eu!
    Fraticule, in afara de Mercedesu' restul este "Junk"!
    Un Mertzan cu o cutie automata, si ....uiti ca ai si masina la cheltuieli.
    Doar cand zici ca ai Mertzan, toti ghertzoi "trag frana de mana"!
    Restul sunt ...fieroaice. Mucles!
    0 0
  • @ TheNuts
    Fiatul 1,6 JTD va fi foarte bun ca mai toate motoarele JTD.

    Masinile Fiat echipate cu el vor fi in continuare masini mediocre
    iar VW-ul cu motor de 1,6 TDI se va vinde la fel de bine cum s-a vandut Golf-ul 1.9 TDI adica foarte bine.

    Astra ar avea o sansa sa faca in continuare un tren de rulare bun si sa schimbe design-ul plictisitor. Ramane de vazut cum le merge nemtilor "Rabla" si eventual daca Opel primeste si motorul de 1,6 jtd.
    0 0
  • varza
    frate, vorbiti sa va aflati in treaba. masinile germane sunt fiabile, grupul fiat are motoare f bune(alfa romeo). vw, dc nu stiti inseamna masina populara in traducere--vinde mult, de aia are valoare de piata grupul. vw e o masina buna dar sa nu exageram.. nu e cu mult peste opel. reno.. e un fel de dacie. vrei o masina adevarata, uite te in curtea Daimler, BMW si din urma Audi.
    Inainte sa vb atat de mult, mergeti cu ele, nu pe ce cititi in reviste.
    0 0
  • lexus
    scuze, am uitat sa adaug Lexus langa Mercedes si BMW, tot dupa insa
    0 0
  • super
    face "pipi" pe golf 6 :D scuzati expresia pastrati continutul :D .. dar cum la noi in tara golf e "rege" pun pariu ca o sa vina cineva sa ma contrazica :D oricum masina arata super bine ;)
    0 0
  • andres
    astra
    In 1995 am cumparat din germania un opel astra NOU (tinut vreo 6 luni in showroom) acea masina o am si acum, si inca se numeste masina dupa aproape 15 ani si 280.000 km. Masinile frantuzesti la varsta si km astia sunt tocmai bune pt remat
    0 0
  • cozappz.....
    esti prost baiatule, opreste-te in primul pom cu golful tau...
    0 0
  • hi,hi,hi
    ha,ha,ha
    Mda..... nu e chip sa se dea o stire si gata incep versus-urile se discuta despre Astra parca nu ?
    In general toate masinile sunt bune, nu mai vb prostii ca va faceti de rusine singuri, si daca va dati cu parerea, faceti acest lucru in cunostinta de cauza, nu mai folositi expresii de genu..am auzit de la ala, de la aia etc,
    E adevarat ca e o lupta acerba intre marii constructoriauto, si daca e in folosul consumatorului e si mai bine.
    Cat despre Golf.......ani la rand au fost cotate ca fiind printre cele mai reusite, atat ca design cat si ca performante...cautati sa vedeti Jetta cu motor de 1,4 si 230 CP facuta special pentru racing. Marea lupta in zilele astea se dau pentru motoare mici care sa consume cat mai putin, sa polueze cat mai putin, dar exista si nevoia de a scoate ceva mai puternic pentru un anumit segment de piata.
    Opel a scos intotdeauna masini bune, desi este GM, se fac in germania, vedeti ECO , pentru o comparatie vedeti cam cat costa intretinerea la msinile nemtesti, sunt relativ acceptabile ca preturi, pe cand cele frantuzesti....lasa de dorit....nu am nimic cu renault, citroen, peugeot, sunt masini une si alea dar e scumpa intretinerea si inca nu suntem la nivelul de a schimba o masina la 2 sau 3 ani.
    Si sa revenim la Opel ....fac treaba buna baietii...
    0 0
  • astra vs golf
    Opel sunt masini bune in general,Golful e o masina mai sport, dar cind incepe sa cada de pe ea ai pus-o. Depinde si ce anume astepti de la o masina.
    Vrei costuri mici - iei asra, vrei sa o calci - iei golf, dar trebe sa ai si buzunarul pregatit.
    Confortabile sunt amindoua.
    0 0
  • Mircea
    De acord cu Vlad.
    De asemenea, conteaza foarte mult cum ai grija de masina ta, si ce noroc ai.
    Poti sa iti iei BMW nou si sa te lase dupa 10000km, sau poti sa iti iei Dacie si sa te tina sute de mii de km.
    Daca esti atent cu masinutza ta, ii dai ce ii trebuie si te ingrijesti de ea, e buna si Renault, si Fiat si Mercedes,etc etc.
    Cat despre Astra, intotdeauna au fost masini excelente, dupa parerea mea.
    Toate cele bune si Forza Dacia...Solenza :P
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru