Premiera: Iata cum arata noul Opel Astra!
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Dupa ce a castigat tot ce se putea cu noul Insignia, Opel se pregateste in forta de un atac puternic si pe segmentul de piata C. Arma cu care subsidiarul GM intentioneaza sa puna in pericol nume mari precum Peugeot 308, Renault Megane si Volkswagen Golf 6 este noua generatie a compactului Astra.
Desi s-a zvonit ca Opel va continua tendinta inaugurata odata cu Insignia, aceea de a modifica numele modelelor din gama, se pare ca acest lucru nu se va intampla si in cazul noii Astra.
Noua generatie a modelului german va creste in dimensiuni si va oferi un spatiu interior mult mai mare. In plus, designul se va alinia noii tendinte inaugurate de Insignia.
Dupa indelungi fotografii spion si prelucrari digitale, Automarket va poate oferi astazi prima imagine cu noua generatie Astra. Imaginea dezvaluie doar partea posterioara a modelului, care vine cu multe linii arcuite si un design fluid. In partea frontala, vom regasi probabil aceleasi linii de pe Insignia, la o scara mai mica.
Opel planuieste sa dezvaluie versiunea de serie a noului Astra in toamna, in cadrul Salonului Auto de la Frankfurt.
via | Caradisiac
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Opel in Romania
-
Opel Adam (2013-prezent) Preţ: 12.140 - 16.220 €
-
Opel Adam Rocks Preţ: 14.270 - 17.940 €
-
Opel Astra Preţ: 15.010 - 23.400 €
-
Opel Astra OPC (2012-prezent) Preţ: 28.110 €
-
Opel Astra Sports Tourer Preţ: 15.820 - 24.770 €
-
Opel Cascada (2013-prezent) Preţ: 21.750 - 29.865 €
-
Opel Corsa Preţ: 16.410 - 19.410 €
-
Opel Corsa (2014-prezent) Preţ: 11.110 - 18.540 €
-
Opel Corsa (3 usi) Preţ: 11.110 - 18.810 €
-
Opel Corsa Van Preţ: 12.010 - 12.210 €
-
Opel Crossland X Preţ: 13.350 - 20.700 €
-
Opel Grandland X Preţ: n/a - 33.300 €
-
Opel GTC Astra (2011-prezent) Preţ: n/a - 26.955 €
-
Opel Insignia Preţ: 20.400 - 35.400 €
-
Opel Insignia Country Tourer Preţ: 24.500 - 37.430 €
-
Opel Insignia Sports Tourer Preţ: 21.500 - 36.500 €
-
Opel Meriva facelift (2014) Preţ: 13.910 - 20.530 €
-
Opel Mokka X Preţ: 15.690 - 27.355 €
-
Opel Movano (2010-prezent) Preţ: 24.915 €
-
Opel Movano Combi (2010-prezent) Preţ: 28.525 €
-
Opel Vivaro Preţ: 20.955 €
-
Opel Zafira facelift Preţ: 20.720 - 27.680 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Dar mai e ceva. Inainte nu existatu calculatoare, sau daca existau erau de putere mica de prelucrare........dar se faceau niste masini beton ca design si tehnica, sa te tina o viata intreaga. Acum, desi exista tot felul de tampenii pe lumea asta, nu mai sunt astia in stare sa faca niste lucruri adevarate de tot. Efectiv numai upgrade-uri. Ca la software: "a aparut versiunea 5.3.1" :))
Iar lumea nu prea mai stie ce vrea, pt ca tot schimba masinile la 3-4 ani, si sunt prostiti de constructori. Isi ia unul un Ford, dupa 4 ani trece la un "Reno", apoi peste 3 ani o da pe o japoneza Honda...si uite asa. Chiar ma gandesc ca presedintii marilor corporatii auto se bat cu vatraiul p[e burta si rad tinandu-se de burta de prostii care cumpara mereu fiare upgrada-te......ei ne vand fiare cu electronica, noi le dam bani grei si dam cu ele prin gropanele din Romanica....asta da superafacere....keep going...johnnie walker :))
Masina care este in poza e pur si simplu un amestec de linii si accente care se regasesc pe toate celelalte modele din aceeasi clasa....
pacat... la aparitie, Opel Astra Clasic a avut un impact enorm d.pd.v. al designului la fel ca si modelul ce il urma...
poate e doar o chestiune de gust, dar masina asta nu are nimic al ei...
Stii ce masini consuma ulei ma Golf? Dacia 1310 si WW TDI.
Asa ca mars d-aci ma Adi de Vito. Iti spun eu ca din aprilie dupa ce o sa apara Noul Megane va luati Golful in brate ca sa nu spun la modul urat.
Dobitocela, Golful tau nici macar cu un Renault Megan nu se compara; renault are motoare DCI daca stii ce e aia si merge doar cu motorina, fara ulei.
http://wardsauto.com/home/best_engines_2009_081205/
E vorba de piata din USA unde nu au acces toate marcile, modelele sau motorizarile din Europa, acolo se merge mai mult pe benzina.
Si Dacia e cea mai vanduta marca din RO, asta nu inseamna ca e cea mai buna.
Dar sigur Golf este un bun motiv pentru anumiti oameni de a nu cumpara asa ceva pentru a nu face parte din marea "turma" de oi oarbe.
http://www.reuters.com/article/rbssConsumerGoodsAndRetailNews/idUSLP69863920090325
Dpdv al inovatiei tehnologice poate au meritat premiile.
Bug-ul la TSI, FSI, TFSI este ca sunt foarte benzino-sensibile.
Au o rata de compresie mult prea mare decat ceilalte motare cu injectie directa, si sunt si pe ultimele locuri la CP vs cilindree.
Pe scurt - au nevoie de benzina de calitate f buna, si cu cifra octanica mai mare de 98.
Celelalte motoare nu au nevoie de asa ceva.
Pentru RO sunt total neadecvate
Ai auzit cumva de REUTERS ...? e printre primele 5 agentii de stiri din lume.
Tu cine crezi ca are cea mai mare credibilitate ?
Sanatate
pt. Tue Type - nu exista motor 1.5 TSI de 150 cp (esti un bou) - exista doar 1.4 TSI de 140, 160, 170, 180 cp, si nu, nu consuma 17-18l/100km (esti un bou si mai mare). Despre mercedes - poate "reusesc" si ei sa termine anul asta pe locul 5-6 in F1 - sa nu va mai aud cu jegurile voastre. FORZA FERRARI!!!
V-am scris doar asa informativ ca sa nu mai scrie unii din minte numai sa se dea cunoscatori sau doar sa se contrazica.
Un Mertzan cu o cutie automata, si ....uiti ca ai si masina la cheltuieli.
Doar cand zici ca ai Mertzan, toti ghertzoi "trag frana de mana"!
Restul sunt ...fieroaice. Mucles!
Masinile Fiat echipate cu el vor fi in continuare masini mediocre
iar VW-ul cu motor de 1,6 TDI se va vinde la fel de bine cum s-a vandut Golf-ul 1.9 TDI adica foarte bine.
Astra ar avea o sansa sa faca in continuare un tren de rulare bun si sa schimbe design-ul plictisitor. Ramane de vazut cum le merge nemtilor "Rabla" si eventual daca Opel primeste si motorul de 1,6 jtd.
Inainte sa vb atat de mult, mergeti cu ele, nu pe ce cititi in reviste.
In general toate masinile sunt bune, nu mai vb prostii ca va faceti de rusine singuri, si daca va dati cu parerea, faceti acest lucru in cunostinta de cauza, nu mai folositi expresii de genu..am auzit de la ala, de la aia etc,
E adevarat ca e o lupta acerba intre marii constructoriauto, si daca e in folosul consumatorului e si mai bine.
Cat despre Golf.......ani la rand au fost cotate ca fiind printre cele mai reusite, atat ca design cat si ca performante...cautati sa vedeti Jetta cu motor de 1,4 si 230 CP facuta special pentru racing. Marea lupta in zilele astea se dau pentru motoare mici care sa consume cat mai putin, sa polueze cat mai putin, dar exista si nevoia de a scoate ceva mai puternic pentru un anumit segment de piata.
Opel a scos intotdeauna masini bune, desi este GM, se fac in germania, vedeti ECO , pentru o comparatie vedeti cam cat costa intretinerea la msinile nemtesti, sunt relativ acceptabile ca preturi, pe cand cele frantuzesti....lasa de dorit....nu am nimic cu renault, citroen, peugeot, sunt masini une si alea dar e scumpa intretinerea si inca nu suntem la nivelul de a schimba o masina la 2 sau 3 ani.
Si sa revenim la Opel ....fac treaba buna baietii...
Vrei costuri mici - iei asra, vrei sa o calci - iei golf, dar trebe sa ai si buzunarul pregatit.
Confortabile sunt amindoua.
De asemenea, conteaza foarte mult cum ai grija de masina ta, si ce noroc ai.
Poti sa iti iei BMW nou si sa te lase dupa 10000km, sau poti sa iti iei Dacie si sa te tina sute de mii de km.
Daca esti atent cu masinutza ta, ii dai ce ii trebuie si te ingrijesti de ea, e buna si Renault, si Fiat si Mercedes,etc etc.
Cat despre Astra, intotdeauna au fost masini excelente, dupa parerea mea.
Toate cele bune si Forza Dacia...Solenza :P