Ford Mustang va fi echipat în standard, indiferent de nivelul de echipare ales, cu un airbag pentru genunchii pasagerilor, integrat în torpedo. Airbag-ul respectiv este o premieră în industria auto şi marchează mai multe inovaţii pentru a putea fi implementat. Sistemul de siguranţă a fost integrat în uşa propriu-zisă a torpedoului, nefiind vizibil nici de la interiorul şi nici de la exteriorul acestuia. În caz de impact, senzorii comandă umflarea airbag-ului înspre genunchii pasagerului. În comparaţie cu un airbag standard, acesta se umflă mai lent, deoarece are o suprafaţă mai mare şi nu are nevoie să acopere o distanţă mare între el şi pasager. Ford are peste 15 patente confirmate pentru introducerea acestui airbag.
POVEŞTI AUTO: Ford Mustang - 50 de ani de legendă
Ford: "Lansăm Mustang şi în Europa pentru că voi cunoaşteţi mai bine maşina decât americanii"
Un airbag convenţional pentru genunchi, montat într-o configuraţie obişnuită în industrie ar fi fost cu 65% mai greu şi cu 75% mai mare, pentru acelaşi nivel de siguranţă oferit, spun reprezentanţii Ford. Diferenţa a fost realizată de noul înveliş de airbag, făcut din plastic format prin injecţie într-un mulaj şi integrat într-o formă de uşă. În plus, interiorul oferă mai mult spaţiu pentru genunchii pasagerului datorită acestui tip de airbag, deoarece uşa poate fi mai compactă decât una obişnuită care ar fi integrat un airbag. În comparaţie cu generaţia precedentă, Mustang 2015 are de două ori mai multe airbag-uri şi de două ori mai mulţi senzori de accident, pe lângă senzorii suplimentari pentru pretensionarea centurilor de siguranţă.
POVESTEA ORIGINALĂ: Mustangul din vârful lumii
Debutul oficial al lui Ford Mustang pe piaţa din Europa va fi făcut în 2015, cu toate că marca americană a permis, preţ de 90 de minute, rezervarea unui lot de 500 de unităţi speciale.
Motorizările pentru noul pornesc de la un V6 de 3.7 litri, capabil să livreze 300 de cai şi 365 de Nm. Pentru cei care îşi doresc ceva mai multă eficienţă, dar la fel de multă putere, Ford s-a oferă sub capota lui Mustang şi un motor turbo Ecoboost de 2.3 litri, cu numai patru cilindri. Fanii muscle-car-urilor adevărate nu au de ce să se îngrijoreze: unitatea livrează 305 cai putere, deci mai mult decât V6-le, şi un cuplu extrem de generos, de 406 Nm. Versiunea de top va fi animată de popularul V8 de 5.0 litri, dispus să ofere 420 de cai şi 528 de Nm.Gest de fair-play: Chevrolet Camaro îi urează „La mulţi ani!” rivalului Ford Mustang
Via Ford
Semnalizare sonora in cazul in care soferul nu se inchide corespunzator la pantaloni, o avea?