Esential
3.7 | litri la 100 de km este consumul mediu pe care il poate inregistra Ford Fiesta ECOnetic |
90 | de cai putere dezvolta motorul de 1.6 TDCi. |
3.7 | litri la 100 de km este consumul mediu pe care il poate inregistra Ford Fiesta ECOnetic |
90 | de cai putere dezvolta motorul de 1.6 TDCi. |
Premierele continua sa sclipeasca sub blitz-urile jurnalistilor prezenti la Londra. Este randul celor de la Ford sa intre in atentia publicului cu o versiune ecologica a noii generatii Fiesta. Divizia europeana a constructorului american pregateste astfel un debut in forta al gamei ECOnetic, caracterizata prin modele cu emisii si consumuri scazute.
Pentru a obtine performante deosebite, inginerii Ford au pregatit un kit aerodinamic care include o serie de deflectoare noi si o suspensie mai coborata, imprumutata de la versiunea Zetec S. Frecarea cu aerul este astfel mult redusa si coeficientul aerodinamic scade simtitor.
Cauciucurile cu rezistenta redusa la rulare, de dimensiuni 175/65 R14 isi aduc si ele contributia la obtinerea unui consum cat mai mic.
Noul Ford fiesta ECOnetic este echipat cu un motor diesel de 1.6 litri TDCi Duratorq capabil sa ofere 90 de cai putere dar si o economie de combustibil deosebita: 3.7 litri la 100 de kilometri. Emisiile de CO2, doar 98 g/km, sunt si ele un record, depasind valorile inregistrate de Polo BlueMotion si Ibiza Ecomotive.
Ford a operat insa si o serie de modificari la nivelul motorului, care este recalibrat, si a cutiei de viteze cu cinci rapoarte, care se bucura de o ultima treapta mai lunga.
via | CarScoop
-
Multumim FORD pentru ce faci pentru NOI. Probabil daca NE-AR RESPECTA mai mult si-ar castiga mai multi clienti, nu mai vorbim de preturi de-ti cade paru din cap. (comparat cu OPEL).
numai de bine...
toate noile masini aparute Mondeo, Kuga sunt aproape identice cu conceptele Iosis, asa ca si Fiesta va fi la fel cum arata ea in poza...eu am avut posibilitatea sa o vad in fabrica deja si asa arata.
Coeficientul aerodinamic creste. :D
Parerea mea.
Cu cat este mai mare coeficientul aerodinamic, cu atat motorul trebuie sa dezvolte o putere mai mare, ca sa se invinga rezistenta aerului. Un coeficient aerodinamic scazut duce la cresterea vitezei maxime, la reducerea consumului si a nivelului de zgomot.
Ne referim aici bineinteles la coeficientul aerodinamic de trena (CX), cel mai relevant atunci cand vine vorba de aerodinamica automobilului, el fiind asociat rezistentei aerodinamice.
Multumim!
De-acolo si eficienta deosebita pe care nemtii inca o cauta (exceptand BMW, care a luat know-how-ul PSA pe diesel si rupe).
urmaresc cu interes stirile si comentariile voastre. Aici (in Toronto) Ford are si un nickname - Fix Or Repair Daily -. have fun!