Premiera: Fisker a dezvaluit conceptul cabrio Karma S
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Desi a impresionat cu versiunea de productie a modelului Karma, Fisker nu s-a multumit doar cu atat. Americanii au cautat sa exploateze la maxim popularitatea de care s-a bucurat primul lor model hibrid si au adus la Detroit un nou concept bazat pe acesta.
Este vorba despre Karma S, un prototip decapotabil, care prefigureaza o derivatie de caroserie pentru sedanul de lux prezentat la Detroit. Indicativul "S" vine de la Sunset si promite un coupe cabrio cu acoperis hardtop si emisii zero.
Cum era si normal, noul concept imprumuta trenul de rulare Q-Drive, care ii ofera 403 cai putere, toti proveniti din doua motoare electrice. Si in acest caz, autonomia in modul complet electric este de 80 de kilometri, aceasta crescand considerabil cand se foloseste motorul pe benzina.
Henrik Fisker, presedintele si fondatorul companiei americane, a delarat ca "obiectivul sau este de a cladi o filosofie de design si o traditie in jurul trenului de rulare Q-Drive. Karma S este o extensie a gamei de produse ecologice Fisker si reprezinta directia catre care se indreapta compania noastra", a incheiat Fisker.
via | CarScoop
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din DETROIT 2009
-
Automarket va prezinta animatoarele care au inveselit atmosfera printre exponatele Salonului Auto de la Detroit. (16.01)
-
Fisker a dezvaluit la Detroit, alaturi de versiunea de serie a noului Karma, si un concept decapotabil bazat pe modelul hibrid. (13.01)
-
Fisker a dezvaluit la Detroit versiunea de serie a sedanului de lux Karma. Acesta inregistreaza un consum de 2.35 litri/100 km dar poate functiona si numai cu energie electrica. (13.01)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Comentarii (1)