- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Modele noi
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Premiera: Citroen C4 Sedan
Tot C5 - C6 ramine........
Designerii francezi si italieni isi demonstreaza clasa.
Cei care o considera urata sunt probabil din cei care au criticat si designul lui Chris Bangle de la BMW si acum toti balesc pe langa seria 3 si 5!
Si in design trebuie sa ai cultura (macar vizuala), sa inveti ...
Comparati unitatea stilistica si fluiditatea designului de la Alfa Romeo (159 in special) si facelift-urile VW si inabilitatile lor stilistice (exemplul cel mai bun Jetta cu fund de passat si bot de golf...)
nu stiu, dar cel putin in 1a poza zici k e un clio la spate, in altele un megane, oricum, O-R-I-B-I-L
Unii le numesc critici. Ideea este sa facem o critica constructiva, nu prosteasca, precum cea in cazul Loganului. O categorie sunt orientati spre demolare si distrugere (talibani autohtoni care, daca ar putea, ar dinamita fabrica Dacia pentru ca "nesimtitii aia de francezi imputiti" au creat Loganul. Indiferent ce argument logic sau de bun simt le-ai aduce, ei o tin una si buna cu a lor.
Cealalta categorie sare in sus cand indraznesti sa-ti exprimi o alta parere (negativa, sa zicem). Sa te fereasca Dumnezeu sa-i zici vreunui fan BMW (exemplu ipotetic) ca nu-ti place cutare model sau ca motorul nu e fiabil, ca e-n stare sa-ti rupa picioarele, daca ar putea. Pentru el, celelalte masini sunt "carute", singura marca adevarata de pe planeta asta este cea preferata de el.
Mai apare o categorie pe forum, usor de recunoscut dupa cateva expresii sablon:
-toti stiti sa criticati
-sunteti varza!
-idiotilor!
-ba, daca habar n-aveti, nu comentati.
-conduceti .... si-apoi vorbiti
-vulpea cand n-ajunge la struguri...
-mai intai produceti voi ceva mai bun si apoi vorbiti
-etc etc.
In opinia lor, daca vreau sa-mi exprim parerea despre 10 articole in care e vorba de 10 marci/modele de masini, n-am autoritatea morala sa fac asta, vezi-Doamne, decat daca le-am condus personal. Sau, altfel spus, nu pot sa critic o omleta pentru ca, evident, nu eu am facut oul. Daca totusi vreau sa spun ca oul e stricat, sunt invitat sa fac eu un ou mai bun...si apoi sa vorbesc.
Dragi colegi de postat, nu e bine sa fii fan. Fan vine de la fanatic si fanaticii fac exclusiv tampenii violente. Vezi fanii Steaua (sau oricare alta echipa de fotbal), fanii lui Allah, si exemplele pot continua. La cat de agresiv e poporul asta (in politica, trafic, in viata de zi cu zi) ma mir ca in decursul istoriei n-am tabarat pe altii sa le luam gusa.
Si acum, inchei putin offtopic. Atentie la gramatica. Nu ma refer la o schimbare de litere datorita tastarii rapide ("raipde") cat la regulile de baza ale gramaticii. A scrie corect este o dovada de atentie si RESPECT, atat pentru tine cat si pentru ceilalti, cei care te citesc.
Am terminat. Astept comentarii ironice si mitocanii la adresa mea.
Astea sunt datele ok:
Nivel de echipare:
Culori disponibile:
Design
bandouri protectie laterala
bare de protectie in culoarea caroseriei
faruri cu geam clar
jante otel
oglinzi exterioare in culoarea caroseriei
Functionalitate si Confort
bancheta rabatabila 1/3-2/3
caroserie galvanizata
ceas digital de bord
computer de bord
dezactivare airbag pasager
geamuri electrice fata
iluminare habitaclu si portbagaj
inchidere centralizata cu telecomanda
luneta termica
oglinzi exterioare electrice
pilot automat+limitator de viteza
preechipare audio
priza 12V
roata de rezerva de dimensiuni normale
scaun sofer reglabil pe inaltime
spatii de depozitare sub aeratoare
stergator cu 2 viteze si intermitent
tapiterie model Mixi
turometru
Siguranta
ABS + EBD
airbag pasager
airbag sofer
avertizor sonor lumini/usi deschise
centuri de siguranta fata cu pretensionare pirotehnica si limitator de efort
centuri de siguranta spate cu prindere in 3 puncte
imobilizator electronic
intrerupere alimentare carburant in caz de accident
servodirectie
sistem "Isofix" bancheta spate pentru scaune copii
sistem de blocare usi spate
sistem de franare servoasistat
stop suplimentar frana
tetiere fata-spate
volan cu butuc fix cu 2 blocuri de comenzi
volan reglabil pe 2 directii
ESP + ASR 390 €
aer conditionat 494 €
airbag-uri laterale + perdea protectie cap 507 €
inchidere supercentralizata 78 €
jante aliaj 16" 299 €
proiectoare ceata 90 €
radio CD 325 €
sistem alarma ( se comanda cu inchidere supercentralizata) 156 €
vopsea metalizata 205 €
*) Pretul de achizitie si montaj al accesoriilor optionale este valabil doar in cazul montajului acestora pe linia de fabricatie. Pentru un deviz corespunzator lucrarilor pe care le solicitati, va recomandam sa contactati cel mai apropiat Reparator Agreat Citroen.
Tip carburant: Benzina
Tip motor: 1.4i cmc
Numar cilindri: 4
Putere maxima motor: 90 CP
Putere maxima: 5250 rotatii/ min
Cuplul maxim motor: 133 Nm
Rotatii pe minut: 3250 rotatii/ min
Tip transmisie: Manuala
Numar viteze: 5
Dimensiuni anvelope: 195/65 R15
Lungime vehicul: 4260 mm
Latime vehicul: 1773 mm
Inaltime vehicul: 1458 mm
Latime incluzind oglinzile: mm
Volum portbagaj: 320 litri
Ampatament: 2608 mm
Ecartament fata: 1505 mm
Ecartament spate: 1510 mm
Trapa: NU
Numar locuri: 5
Capacitate rezervor: 60 litri
Masa autovehicul: 1182 kg
Sarcina utila: 520 kg
Masa maxima remorca: 1200/628 kg
Volum util: 1023 litri
Viteza maxima: 182 km/ h
Acceleratie: 12.8 sec (0-100 km/h)
Consum combustibil urban: 8.7 (l/100km)
Consum combustibil extraurban: 5.2 (l/100km)
Consum combustibil combinat: 6.4 (l/100km)
Emisii: 153 g/km (max)
Tip carburant: Motorina
Tip motor: 1.6HDi 16V cmc
Numar cilindri: 4
Putere maxima motor: 92 CP
Putere maxima: 4000 rotatii/ min
Cuplul maxim motor: 215 Nm
Rotatii pe minut: 1750 rotatii/ min
Tip transmisie: Manuala
Numar viteze: 5
Dimensiuni anvelope: 195/65 R15
Lungime vehicul: 4260 mm
Latime vehicul: 1773 mm
Inaltime vehicul: 1458 mm
Latime incluzind oglinzile: mm
Volum portbagaj: 320 litri
Ampatament: 2608 mm
Ecartament fata: 1505 mm
Ecartament spate: 1510 mm
Trapa: NU
Numar locuri: 5
Capacitate rezervor: 60 litri
Masa autovehicul: 1257 kg
Sarcina utila: 520 kg
Masa maxima remorca: 1300/666 kg
Volum util: 1023 litri
Viteza maxima: 180 km/ h
Acceleratie: 12.5 sec (0-100 km/h)
Consum combustibil urban: 5.9 (l/100km)
Consum combustibil extraurban: 4.1 (l/100km)
Consum combustibil combinat: 4.7 (l/100km)
Emisii: 125 g/km (max)