Premiera: Citroen C4 Sedan
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Citroen ii multumeste astazi pe cei carora gama C4 li se pare incompleta. Dupa versiunile hatchback si coupe, producatorul francez ne anunta astazi ca in toamna acestui an vom face cunostinta cu versiunea sedan a lui C4.
Dezvoltata pe platforma comuna dedicata lui C4, dimensiunile versiunii sedan sunt ceva mai mari decat ale celorlalte. Lungimea este de 4.77 metri (versiunea in doua volume are 4.62 metri) iar ampatamentul este ridicat de la 2.60 la 2.71 metri.
Inginerii de design Citroen au avut o misiune ingrata in conditiile in care dezvoltarea unui sedan dintr-un hatchback este mult mai dificila din punct de vedere stilistic si tehnic. Insa rezultatul final este inspirat, fara fortari estetice care sa tradeze originea versiunii. Proiectul C4 sedan iese in evidenta prin posteriorul voluminos, cu stopuri in forma de L asortate cu farurile si prin profilul premium cromat al geamurilor, o diferenta fata de celelalte versiuni din gama C4. Portbagajul inserat in peisaj are o capacitate de 513 litri.
La interior, diferenta principala este facuta, evident, de spatiul disponibil pasagerilor. Asta pentru ca din punctul de vedere al designului interior (scaune, plansa de bord, volan), C4 sedan nu se schimba.
In ceea ce priveste motorizarile, Citroen C4 Sedan va fi disponibil impreuna cu unitatea pe benzina de 1.6 litri, 110 CP si 147 Nm si cu dieselul HDi de 1.6 litri, 110 CP si 240 Nm, ultimul dotat cu filtru aniparticule si functie overboost care permite imbunatatirea cuplului cu inca 20 Nm.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Tot C5 - C6 ramine........
Designerii francezi si italieni isi demonstreaza clasa.
Cei care o considera urata sunt probabil din cei care au criticat si designul lui Chris Bangle de la BMW si acum toti balesc pe langa seria 3 si 5!
Si in design trebuie sa ai cultura (macar vizuala), sa inveti ...
Comparati unitatea stilistica si fluiditatea designului de la Alfa Romeo (159 in special) si facelift-urile VW si inabilitatile lor stilistice (exemplul cel mai bun Jetta cu fund de passat si bot de golf...)
nu stiu, dar cel putin in 1a poza zici k e un clio la spate, in altele un megane, oricum, O-R-I-B-I-L
Unii le numesc critici. Ideea este sa facem o critica constructiva, nu prosteasca, precum cea in cazul Loganului. O categorie sunt orientati spre demolare si distrugere (talibani autohtoni care, daca ar putea, ar dinamita fabrica Dacia pentru ca "nesimtitii aia de francezi imputiti" au creat Loganul. Indiferent ce argument logic sau de bun simt le-ai aduce, ei o tin una si buna cu a lor.
Cealalta categorie sare in sus cand indraznesti sa-ti exprimi o alta parere (negativa, sa zicem). Sa te fereasca Dumnezeu sa-i zici vreunui fan BMW (exemplu ipotetic) ca nu-ti place cutare model sau ca motorul nu e fiabil, ca e-n stare sa-ti rupa picioarele, daca ar putea. Pentru el, celelalte masini sunt "carute", singura marca adevarata de pe planeta asta este cea preferata de el.
Mai apare o categorie pe forum, usor de recunoscut dupa cateva expresii sablon:
-toti stiti sa criticati
-sunteti varza!
-idiotilor!
-ba, daca habar n-aveti, nu comentati.
-conduceti .... si-apoi vorbiti
-vulpea cand n-ajunge la struguri...
-mai intai produceti voi ceva mai bun si apoi vorbiti
-etc etc.
In opinia lor, daca vreau sa-mi exprim parerea despre 10 articole in care e vorba de 10 marci/modele de masini, n-am autoritatea morala sa fac asta, vezi-Doamne, decat daca le-am condus personal. Sau, altfel spus, nu pot sa critic o omleta pentru ca, evident, nu eu am facut oul. Daca totusi vreau sa spun ca oul e stricat, sunt invitat sa fac eu un ou mai bun...si apoi sa vorbesc.
Dragi colegi de postat, nu e bine sa fii fan. Fan vine de la fanatic si fanaticii fac exclusiv tampenii violente. Vezi fanii Steaua (sau oricare alta echipa de fotbal), fanii lui Allah, si exemplele pot continua. La cat de agresiv e poporul asta (in politica, trafic, in viata de zi cu zi) ma mir ca in decursul istoriei n-am tabarat pe altii sa le luam gusa.
Si acum, inchei putin offtopic. Atentie la gramatica. Nu ma refer la o schimbare de litere datorita tastarii rapide ("raipde") cat la regulile de baza ale gramaticii. A scrie corect este o dovada de atentie si RESPECT, atat pentru tine cat si pentru ceilalti, cei care te citesc.
Am terminat. Astept comentarii ironice si mitocanii la adresa mea.
Astea sunt datele ok:
Nivel de echipare:
Culori disponibile:
Design
bandouri protectie laterala
bare de protectie in culoarea caroseriei
faruri cu geam clar
jante otel
oglinzi exterioare in culoarea caroseriei
Functionalitate si Confort
bancheta rabatabila 1/3-2/3
caroserie galvanizata
ceas digital de bord
computer de bord
dezactivare airbag pasager
geamuri electrice fata
iluminare habitaclu si portbagaj
inchidere centralizata cu telecomanda
luneta termica
oglinzi exterioare electrice
pilot automat+limitator de viteza
preechipare audio
priza 12V
roata de rezerva de dimensiuni normale
scaun sofer reglabil pe inaltime
spatii de depozitare sub aeratoare
stergator cu 2 viteze si intermitent
tapiterie model Mixi
turometru
Siguranta
ABS + EBD
airbag pasager
airbag sofer
avertizor sonor lumini/usi deschise
centuri de siguranta fata cu pretensionare pirotehnica si limitator de efort
centuri de siguranta spate cu prindere in 3 puncte
imobilizator electronic
intrerupere alimentare carburant in caz de accident
servodirectie
sistem "Isofix" bancheta spate pentru scaune copii
sistem de blocare usi spate
sistem de franare servoasistat
stop suplimentar frana
tetiere fata-spate
volan cu butuc fix cu 2 blocuri de comenzi
volan reglabil pe 2 directii
ESP + ASR 390 €
aer conditionat 494 €
airbag-uri laterale + perdea protectie cap 507 €
inchidere supercentralizata 78 €
jante aliaj 16" 299 €
proiectoare ceata 90 €
radio CD 325 €
sistem alarma ( se comanda cu inchidere supercentralizata) 156 €
vopsea metalizata 205 €
*) Pretul de achizitie si montaj al accesoriilor optionale este valabil doar in cazul montajului acestora pe linia de fabricatie. Pentru un deviz corespunzator lucrarilor pe care le solicitati, va recomandam sa contactati cel mai apropiat Reparator Agreat Citroen.
Tip carburant: Benzina
Tip motor: 1.4i cmc
Numar cilindri: 4
Putere maxima motor: 90 CP
Putere maxima: 5250 rotatii/ min
Cuplul maxim motor: 133 Nm
Rotatii pe minut: 3250 rotatii/ min
Tip transmisie: Manuala
Numar viteze: 5
Dimensiuni anvelope: 195/65 R15
Lungime vehicul: 4260 mm
Latime vehicul: 1773 mm
Inaltime vehicul: 1458 mm
Latime incluzind oglinzile: mm
Volum portbagaj: 320 litri
Ampatament: 2608 mm
Ecartament fata: 1505 mm
Ecartament spate: 1510 mm
Trapa: NU
Numar locuri: 5
Capacitate rezervor: 60 litri
Masa autovehicul: 1182 kg
Sarcina utila: 520 kg
Masa maxima remorca: 1200/628 kg
Volum util: 1023 litri
Viteza maxima: 182 km/ h
Acceleratie: 12.8 sec (0-100 km/h)
Consum combustibil urban: 8.7 (l/100km)
Consum combustibil extraurban: 5.2 (l/100km)
Consum combustibil combinat: 6.4 (l/100km)
Emisii: 153 g/km (max)
Tip carburant: Motorina
Tip motor: 1.6HDi 16V cmc
Numar cilindri: 4
Putere maxima motor: 92 CP
Putere maxima: 4000 rotatii/ min
Cuplul maxim motor: 215 Nm
Rotatii pe minut: 1750 rotatii/ min
Tip transmisie: Manuala
Numar viteze: 5
Dimensiuni anvelope: 195/65 R15
Lungime vehicul: 4260 mm
Latime vehicul: 1773 mm
Inaltime vehicul: 1458 mm
Latime incluzind oglinzile: mm
Volum portbagaj: 320 litri
Ampatament: 2608 mm
Ecartament fata: 1505 mm
Ecartament spate: 1510 mm
Trapa: NU
Numar locuri: 5
Capacitate rezervor: 60 litri
Masa autovehicul: 1257 kg
Sarcina utila: 520 kg
Masa maxima remorca: 1300/666 kg
Volum util: 1023 litri
Viteza maxima: 180 km/ h
Acceleratie: 12.5 sec (0-100 km/h)
Consum combustibil urban: 5.9 (l/100km)
Consum combustibil extraurban: 4.1 (l/100km)
Consum combustibil combinat: 4.7 (l/100km)
Emisii: 125 g/km (max)