- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Modele noi
Ultimele stiri din Modele noi
-
Hyundai a dezvăluit oficial noua Elantra N TCR Edition. Aceasta este o ediție specială inspirată din cursele de turisme și aduce o serie de modificări estetice. (18.11)
-
Mercedes-Benz a dezvăluit o serie de noi detalii despre viitoarea generație CLA. La momentul lansării, noul model va fi disponibil cu 3 motorizări hibride, precum și într-o versiune electrică. (18.11)
-
Hyundai a dezvăluit prima schiță oficială cu interiorul viitorului SUV electric Ioniq 9. Interiorul noului model cu 3 rânduri de scaune promite să ofere un spațiu generos și o atmosferă ca într-un salon. (17.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- FOTOSPION: Primele imagini cu noua Dacia Jogger facelift
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Interviu cu Sebastien Loeb, legenda vie din WRC: "Dacia mi-a dat șansa să îmi trăiesc, în continuare, pasiunea"
- Exemplar unicat Lamborghini Revuelto Opera Unica: aplicarea vopselei a durat 480 de ore
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Premiera: BMW Seria 3 facelift in 40 de imagini
personal ca grafician pare neterminat.E foarte interesant ca spatele masinilor incep sa simetrizeze cu cele asiatice (chiar daca BMW a creat pe 5 si 7 idea stopurilor continuate pe aripile spate).
In rest ca facelift se simtea nevoia de ceva proaspat.Noua serie 3 poate sa placa sau nu, oricum are un public tinta si vor reusi sa scada media doritorilor de masini teutone cu cel putin 3-5 ani.
Din nou felicitari Automarket cu toate cele bune sau rele.
ai baut ceva?!
Dar ei au treaba cu, ... chinezi !
Doamne cat de imbecili sunt !!!
PS dupa ce ai vazut Peugeot 308 CC si vezi aceasta mizerie iti vine sa vomiti !
Imi cer scuze aici ptr. cei care nu cunosc decat masinile germane, care in marea lor majoritate nu mai sunt ceea ce au fost datorita .... globalizarii, cand VW de exemplu face masini in China !
Ma mir ca cei de la BMW insista sa-si scada nivelul vanzarilor prin prezentarea unor astfel de proiecte schismatice. De ce nu se penalizeaza de catre cumparatori, a faptului ca un design de exceptie este prezent doar in apanajul exclusivist a unor modelelor exotice si prohibitive, si se cumpara in continuare orice linie schismatica iesita de pe plansa unui anti-talent? ...ni se pune ceva in aer? Suntem drogati cu fortza, sau ce se intampla cu noi de nu punem frana la astfel de lucruri?
Printre alte imagini care te fac sa-ti pocnesti fruntea cu palma, este incredibil ca au modificat forma oglinzilor...cele dinainte erau chiar reusite! Pe cand cele de acum, au forma de plici dopat... prin urmare, dimensiuni grobiene, numa' bune de folosit cu succes pe orice autobuz,sau RABA...
Asa cum o forma noua a stopurilor nu inseamna neaparat ceva bun, inca se lasa indelung asteptata rezolvarea aspectului de nuca in perete a celor anterioare, la care s-au adus modificari sugerate de portarul blocului.
Ca vorbeam de blocuri...blocurile optice fatza, prezentate aici, arata dorinta clara a cuiva de la magazia de piese, de a scapa de un stoc de leduri ... solutia? Cate un pamatuf infipt in coltzul fiecaruia...la gramada, ca oricum asta nu mai conteaza in noianul discrepantzelor si dizarmoniilor estetice prezente pe acest model.
...sa mai vorbim de aspectul ceasurilor de bord si linia de coviltir ce acopera display-ul ecranului color mutifunctional? Gush! Poti sa faci bube privind asa ceva prea mult timp, chiar nefiind alergic!
Fiti sinceri! ...va plac ceasurile de bord de pe noile AMG-uri?
Si mie!!! Iata dovada ca pana si Mertz poate, si intelege! Sunt un fan BMW? Da! Categoric, da! Iubesc ideile lor privitor la ceea ce inteleg prin fun-to-drive, iubesc motoarele lor, cutiile lor de viteza si transmisiile lor! Si ador faptul ca desi au inteles cu greu un alt aspect, totusi l-au inteles si au schimbat in sfarsit acustica de galena, de radio de perete prin care primarul comunei Balti, dadea desteptarea satenilor pentru a pleca pe ogor. In sfarsit, sisteme audio cu educatie de nivel Hi-Fi si chiar high-end, sunt prezente pe generatiile fabricate din Noiembrie-Decembrie, de la sfarsitul lui 2007, incoace. Asta inseamna un plus de fun, si mai ales, de emotii placute, pe gusturile muzicale ale fiecaruia. Adaugate la pachetul design, putere, consum, sportivitate, manevrabilitate,in combinatie cu sunetul de buna calitate nu numai din motor si evacuari, precum si raportul calitate-pret-dotari optim (vorbind la modul ideal,acum, nu la nivelul la care esti taxat pentru orice extra optiune...) asta nu ar reprezenta nimic altceva decat garantul unor volume de vanzari exceptionale, prin satisfacerea reala a tuturor exigentzelor clientelare, nu bazat DOAR pe cateva calitati absolut incontestabile, si mai ales, pe fanatismul iubitorilor marcii!
Deshteapta-te, germane! ...si la capitolul DESIGN!
Intr-adevar, inainte de acest facelift, spatele cred ca era putin prea banal. Acum arata extraordinar.
E o masina pentru care intorci capul pe strada, in ciuda formelor rotunde, forma este totusi svelta, nu stiu cum au reusit dar au reusit !
Bravo BMW !
La urma urmei, totul se reduce la publicul tinta..
ar fi o afirmatie interesanta ;) daca ai avea dovezi asa ca shhhhhh
tocmai am strans 12 000 si vreau sa imi iau o masina din asta ;)