Premiera: BMW Seria 3 facelift in 40 de imagini
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Dupa prezentarea noului model Seria 7, BMW a mai pregatit o surprinza. Este vorba despre primele fotografii cu BMW Seria 3 facelift, atat sedan cat si Touring, programat pentru lansare la Salonul Auto de la Paris.
In ciuda prestantei sale de invidiat, BMW a tinut sa opreze cateva modificari substantiale la designului noului model. Privit din fata, noul BMW Seria 3 se impune prin bara frontala proeminenta, prin noul desen al capotei si prin noile blocuri optice.
La capitolul noutati merita mentionate si forma oglinzilor laterale retrovizoare. Partea din spate a primit reminiscente ale designului existent pe noua Seria 7. Se pot remarca noile stopuri, noul spoiler si mai ales noul capac al portbagajului, complet revizuit.
Daca exteriorul a adus destul de multe noutati pentru un facelift, interiorul nu se poate lauda cu acelasi apetit pentru nou. In ciuda acestui fapt, putem mentiona noul monitor de 8.8 inch si panoul de control care face mai usor de folosit sistemul i-Drive. Printre imbunatirile aduse interiorului se numara forma redesenata a cotierei.
BMW nu a adus modificari la linia de motoare disponibila pana in prezent pe modelul Seria 3.
Via | Carscoop
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele BMW in Romania
-
BMW i3 facelift Preţ: 38.199 - 42.780 €
-
BMW i3S Preţ: 41.769 - 46.410 €
-
BMW i8 facelift Preţ: 142.502 €
-
BMW i8 Roadster Preţ: 158.032 €
-
BMW M4 CS Preţ: 124.950 €
-
BMW Seria 1 (3 usi) facelift (2015-2017) Preţ: 23.880 - 48.195 €
-
BMW Seria 1 (5 usi) facelift Preţ: n/a - 49.028 €
-
BMW Seria 2 Active Tourer facelift Preţ: 26.537 - 38.234 €
-
BMW Seria 2 Cabriolet facelift Preţ: 35.522 - 57.775 €
-
BMW Seria 2 Coupe facelift Preţ: 30.643 - 70.042 €
-
BMW Seria 2 Gran Tourer facelift Preţ: 27.846 - 39.781 €
-
BMW Seria 3 facelift Preţ: n/a - 85.750 €
-
BMW Seria 3 Gran Turismo facelift Preţ: 39.865 - 60.065 €
-
BMW Seria 3 Touring facelift Preţ: 33.180 - 58.025 €
-
BMW Seria 4 Cabriolet facelift Preţ: 45.339 - 93.069 €
-
BMW Seria 4 Coupe facelift Preţ: 39.330 - 123.998 €
-
BMW Seria 4 Gran Coupe facelift Preţ: 39.032 - 58.072 €
-
BMW Seria 5 Preţ: n/a - 120.012 €
-
BMW Seria 5 Touring Preţ: 51.825 - 64.498 €
-
BMW Seria 6 GT Preţ: 63.250 - 71.698 €
-
BMW Seria 7 Preţ: 92.404 - 178.976 €
-
BMW Seria 8 Preţ: 102.400 - 127.985 €
-
BMW X1 Preţ: 31.860 - 45.180 €
-
BMW X2 Preţ: 39.270 - 43.649 €
-
BMW X3 Preţ: 42.602 - 67.057 €
-
BMW X4 Preţ: 48.850 - 69.734 €
-
BMW X5 Preţ: 68.842 - 92.582 €
-
BMW X6 Preţ: 72.947 - 124.772 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
-
Mercedes-Benz a publicat o imagine teaser nouă cu o viitoare utilitară electrică, bazată pe arhitectura VAN.EA. Noul model va fi urmașul electric al Clasei V. (13.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Noul DS N°8: etalonul mărcii franceze este un SUV coupe electric cu autonomie de 750 km
- Noua Toyota Urban Cruiser: SUV compact electric cu până la 184 CP
- Noile modele Hyundai vor putea fi cumpărate prin platforma online Amazon
- BMW XM, tunat de Manhart: 900 de cai putere și 1.200 Nm cuplu
personal ca grafician pare neterminat.E foarte interesant ca spatele masinilor incep sa simetrizeze cu cele asiatice (chiar daca BMW a creat pe 5 si 7 idea stopurilor continuate pe aripile spate).
In rest ca facelift se simtea nevoia de ceva proaspat.Noua serie 3 poate sa placa sau nu, oricum are un public tinta si vor reusi sa scada media doritorilor de masini teutone cu cel putin 3-5 ani.
Din nou felicitari Automarket cu toate cele bune sau rele.
ai baut ceva?!
Dar ei au treaba cu, ... chinezi !
Doamne cat de imbecili sunt !!!
PS dupa ce ai vazut Peugeot 308 CC si vezi aceasta mizerie iti vine sa vomiti !
Imi cer scuze aici ptr. cei care nu cunosc decat masinile germane, care in marea lor majoritate nu mai sunt ceea ce au fost datorita .... globalizarii, cand VW de exemplu face masini in China !
Ma mir ca cei de la BMW insista sa-si scada nivelul vanzarilor prin prezentarea unor astfel de proiecte schismatice. De ce nu se penalizeaza de catre cumparatori, a faptului ca un design de exceptie este prezent doar in apanajul exclusivist a unor modelelor exotice si prohibitive, si se cumpara in continuare orice linie schismatica iesita de pe plansa unui anti-talent? ...ni se pune ceva in aer? Suntem drogati cu fortza, sau ce se intampla cu noi de nu punem frana la astfel de lucruri?
Printre alte imagini care te fac sa-ti pocnesti fruntea cu palma, este incredibil ca au modificat forma oglinzilor...cele dinainte erau chiar reusite! Pe cand cele de acum, au forma de plici dopat... prin urmare, dimensiuni grobiene, numa' bune de folosit cu succes pe orice autobuz,sau RABA...
Asa cum o forma noua a stopurilor nu inseamna neaparat ceva bun, inca se lasa indelung asteptata rezolvarea aspectului de nuca in perete a celor anterioare, la care s-au adus modificari sugerate de portarul blocului.
Ca vorbeam de blocuri...blocurile optice fatza, prezentate aici, arata dorinta clara a cuiva de la magazia de piese, de a scapa de un stoc de leduri ... solutia? Cate un pamatuf infipt in coltzul fiecaruia...la gramada, ca oricum asta nu mai conteaza in noianul discrepantzelor si dizarmoniilor estetice prezente pe acest model.
...sa mai vorbim de aspectul ceasurilor de bord si linia de coviltir ce acopera display-ul ecranului color mutifunctional? Gush! Poti sa faci bube privind asa ceva prea mult timp, chiar nefiind alergic!
Fiti sinceri! ...va plac ceasurile de bord de pe noile AMG-uri?
Si mie!!! Iata dovada ca pana si Mertz poate, si intelege! Sunt un fan BMW? Da! Categoric, da! Iubesc ideile lor privitor la ceea ce inteleg prin fun-to-drive, iubesc motoarele lor, cutiile lor de viteza si transmisiile lor! Si ador faptul ca desi au inteles cu greu un alt aspect, totusi l-au inteles si au schimbat in sfarsit acustica de galena, de radio de perete prin care primarul comunei Balti, dadea desteptarea satenilor pentru a pleca pe ogor. In sfarsit, sisteme audio cu educatie de nivel Hi-Fi si chiar high-end, sunt prezente pe generatiile fabricate din Noiembrie-Decembrie, de la sfarsitul lui 2007, incoace. Asta inseamna un plus de fun, si mai ales, de emotii placute, pe gusturile muzicale ale fiecaruia. Adaugate la pachetul design, putere, consum, sportivitate, manevrabilitate,in combinatie cu sunetul de buna calitate nu numai din motor si evacuari, precum si raportul calitate-pret-dotari optim (vorbind la modul ideal,acum, nu la nivelul la care esti taxat pentru orice extra optiune...) asta nu ar reprezenta nimic altceva decat garantul unor volume de vanzari exceptionale, prin satisfacerea reala a tuturor exigentzelor clientelare, nu bazat DOAR pe cateva calitati absolut incontestabile, si mai ales, pe fanatismul iubitorilor marcii!
Deshteapta-te, germane! ...si la capitolul DESIGN!
Intr-adevar, inainte de acest facelift, spatele cred ca era putin prea banal. Acum arata extraordinar.
E o masina pentru care intorci capul pe strada, in ciuda formelor rotunde, forma este totusi svelta, nu stiu cum au reusit dar au reusit !
Bravo BMW !
La urma urmei, totul se reduce la publicul tinta..
ar fi o afirmatie interesanta ;) daca ai avea dovezi asa ca shhhhhh
tocmai am strans 12 000 si vreau sa imi iau o masina din asta ;)