- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
new_drivetest
Ultimele stiri din new_drivetest
-
Hyundai Veracruz isi propune sa se bata cu mai-marii segmentului SUV-urilor cu gabarit ridicat. Veste buna este ca modelul coreean reuseste sa intre in lupta. Ramane de vazut cate runde castiga. (04.12)
-
Islanda este o tara a contrastelor. Volkswagen Golf este un model ale carui generatii difera in extrem de putine privinte. Este si cazul celei de-a sasea generatii. (22.11)
-
Noul Renault Megane reuseste sa intre in segmentul compact cu un avantaj care pana nu demult parea imposibil pentru Renault: designul. Razboiul cu Golf si Focus se ascute. (19.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
PREMIERA: Automarket a testat noul Renault Symbol!
bafta oameni buni
1. Daca Renault mai continua mult cu vrajeala asta la nivelul designului sau al tehnicii ieftine, va ajunge incet dar sigur la faliment. Acum obiectiv vorbind....s-o creada ei ca astea sunt masini serioase.
2. Nu-mi voi mai cumpara niciodata Renault sau masina frantzuzeasca. Mi-am luat si eu prima mea masina ''Reno''. Care este bilantul rodajului? Pai...foarte simplu:
-masina usoara
-tabla de proasta calitate
-vopsea subtire de zici ca a pictat-o o gagica cu oja sau rujul ei
-tren de rulare foarte slabut si firav
-cutie de viteze cu treapta 1 si 2 care ,,nu au vana deloc,,....deci te rogi de ea sa porneasca...deci prost gandite
-comenzi si butoane atat de firave, incat ma intreb la orie drum daca nu cumva raman cu ele in mana
-motoare cu distributie pe curea ,,ca la 1900 toamna,,....poate mai stiti si voi sharetele alea cu motor de cativa cai putere...ei bine asa e Reno
-piese slabe pe masina incat nu-ti dau o senzatie de siguranta....sa zici ca pleci si tu ca omul de acasa si stii ca ajungi inapoi fara probleme.....bine, logic ca nu pot fi piese de calitate la o masina de bani putini, dar macar puteau fi mai bine gandite asa cum fac suedezii, nemtzii sau japonezii
3.Decat sa va luati vrajeli din astea frantzuzesti....va recomand sa luati mai bine de la ei parfumuri sau vinuri rosii....iar masini adevarate chiar si second-hand cu putini km luati de la nemtzi si japonezi
PS: nici nemtzii si japonezii nu mai fac masini durabile cum se faceau odata, dar macar au o tehnica mult mai buna.
Nici chiar acum nu reusesti sa faci deosebire intre o bi(tri)cicleta si o masina, chiar daca atunci cand erai mai mic si cu mai multa minte scriai pe ea cu pasta de dinti "Reno"!!!!!
masina asta este urita... facuta in turcia (mai bine o faceau in China, iesea VW). Nu am incredere in ceea ce fac turcii nici sa ma tai... tin minte ca am cumparat Gillette made in Turkey si nu am putut sa ma tai :D astia sunt in stare sa se fure unul pe altul si de aerul din masini, dar'mi'te pe francezi :))
Sincer, cred ca "statusul" ar fi mai ridicat pt unul cu Logan, cel putin arati ca esti nationalist, decit pentru unul cu "reno", arati ca esti idiot...
Pacat ca la interior este, cum zie o reclama, Renault. Adica PLASTIC rau de tot!
In rest, consum, demaraj, foarte tare. (off topic???)
Legat de calitate eu am mers si cu logan si cu symbol, sunt cam tot aia si interiori si motoare etc. Eu sunt de parere ca la banii astia mai multi nu poti pretinde. Sunt acceptabile.
aia e garantia grupului motopropulsor, garantia trenului de rulare e de 50 mii km.
PS.APROPO SUNT MECANIC SI IL STIU PE DINAFARA.ORICE RELATIE LA 0745.386183
URACATI-VA LA VOLAENUL NOULUI SYMBOL, MAI ALES IN ORAS
AM AVUT DE ALES INTRE NOUL LOGAN SI NOUL SYMBOL CARE EREAU VECINE, SI AM ALE SYMBOL PT. CA ARE FORMA DE MASINA !!!
Parti pozitive: bun si ieftin (deci nu ieftin si bun), consum mic (mai mic decat la vechiul symbol), silentios, masina sigura in caz de impact (am descoperit aceasta asta vara la bordul vechiului symbol), portbagaj cat china, e mai spatios decat vechiul symbol, au destule oferte noi care includ in dotarea de baza vopsea metalizata, ABS si airbag pasager, au bagat mai nou si airbag-uri laterale.
Parti negative: e urata, finisaje proaste si imbinarile exterioare lasa de dorit (vechiul symbol parea mai bine facut).
pentru vitezomani: motorul de 1.4 16v duce pana la 185 km/h, e destul de agila cand e un singur pasager sau 2. duce si cu 5 oameni si bagaj in spate...am testat-o acum cateva zile pe serpentine la rm valcea
pentru familisti: masina ideala
pentru nefamilisti: cautati alta
pentru cei cu buget redus care fug de logan: masina ideala
am fost sa cumpar o masina nemteasca ( I-MI PLACEA MODELUL). teoretic avea la bord 89000 km. Cand am pornit-o a iesit un nor de fum negru ( vanzatorul i-mi spune ca " asa e la diesel"). am acceptat asta dar cand am verificat discurile de frana si erau " mancate" cam 8 mm mi-am dat seama ca masina aia are 200000 km.
astept impresii in acest sens
si uite asa mi-am luat un symbol nou
2. Pana la urma ce isneamna un motor eficient ? Mintea unui roman complet paralele cu realitatea crede: CAI MULTI, dar asta e doar o pacaleala care satisface doar genul de clienti ai LOGAN care vor spatiu si cai putere pe care nu ii vor folosi niciodata. Sa faci motor cu multi cai si coreeni stiu, si in garaj se paote face, nu e nici o tehnologie, doar ca te muti la peco deoarece va consuma 15-20l. Noul symbol e economic, CEL MAI ECONOMIC DIN CLASA SA. O comparatie evident la alt nivel, dar o fac ca sa tina pe post de argoment celor ce au nivel de intelegere LOGAN, BMW cu tehnologie eficient dynamics au cele mai bune motoare din lume nu pt. ca-s cele mair apizi, ci pt ca sunt cele mai EFICIENTE: raportul cat consuma fata de ce putere ofera este INCREDIBIL.
3. Calitatea amterialelor ? Evident ca-s ieftine doar e masina low-cost. Acuma sincer cata minte sa ai sa te plangi ca nu ai aur in masina low-cost? Da varzele coreene sau chevrolete la care fac teste de siguranta pe calculator ca nu au bani de teste reale ce materiale au prietene ? Ce sa mai zic de super-LOGAN in care 3 tetire in spate deja e lux:)).
- noul symbol nici nu concureaza cu Logan, e alta rasa, concureaza cu: Fiat Albea, Hyundai Accent, Chevrolet Aveo si Skoda Fabia sedan dintre care doar Skoda poate sa ii faca fata fiind mai buna la unele capitole (de ex motorul de 1.2l are 105CP).
- mai erau o categorie de habarnei care ziceau ca vai are suspensii prea moi, pai e chiar bine, e un avantaj, e o masina de viteze mici, pt drumuri cu gropi e recomandat sa ai suspensii moi, suspensii sport au masinile ce prind viteze mari insa pt gropi si viteze mici suspensiile tari sunt dezavantaj iti rupi coloana prin gropi, zici ca ai carutza. In fine ce poti face fiecare cum il duce minte...
- Noul symbol mai are ceva neremarcat si extrem de important, are STABILITATE, se inclina vizibil in curbe, cu LOGAN si nu doar cu logan sa nu critic doar loganul, daca iei curbe cu viteza e ca si cu o caruta, se ridica roata din spate din exteriorul curbei si poate te rastorni.
- Asta cu calitatea materialelor si fiabilitate e cea mai amre prostie, INCREDIBILA PROSTIE. Prietene fiabilitatea e evident mai ridicata la un sistem mai simplu, deci o caruta e evident mai fiabila ca un audi A8 cu o gramada de dotari care fiecare in parte se pot defecta, deci dupa logica asta retardata fiabilitate scazuta=nashpa. Dar iar cred ca un argument care nu necesita prea multa minte ar fi: prietene uita-te si tu pe forum-uri la ce marca vrei tu de masina si vezi poate surprinzator pt tine cum anumite probleme de fiabilitate la au toate masinile, si vei fi surprins poate socat sa realizezi ca nici daca dai 100 mi euro nu ai garantia ca masina aia la o groapa nu va avea greierasi.
- Alta chestie de ramai prost: cica e varza ca e facuta in turcia, efectiv nu iti vine sa crezi ca pot exista oameni vii, care asa gandesc ei natural, si supravietuiesc in 2010. Si Fiat Linea e in turcia produs si nu se isterizeaza nimeni. Volkswegen produce masini in Mexic, mai rau, nu ?. Pe piesele importante scrie made in france si made in Germany si la fel se pot strica daca ai norocul. Daca ai prins un model prost facut vei avea probleme cu el de la inceput pana il vinzi, indiferent de marca, asta e, se numeste GHINION, foarte bine poti avea probleme si cu orice model nemtesc pe care doar romanii in mintea lor il idolatrizeaza ca vai e perfect si apreciandu-i calitati imaginare pe care nici constructorii nu au pretentia sa le evoce:).
-Alte argumente pt cei cu putina capacitate de intelegere: pe factura NU scrie dacia-renault ci scrie renault-nissan, la noul symbol poti alege versiunea cu cutie automata, sau casetofon cu conexiune pt ipod, schimbul de ulei plus 3 filtre costa 500 roni, asta apropo de calitatea amterialelor ca-s la fel ca al logan:)) NOUL SYMBOL,E ALTA RASA, E PT CEI CARE AU GUST, RAFINAMENT, ELEGANTA, SI NU APRECIAZA CEL MAI MULT SPATIU SI CAII PUTERE CAT MAI MULTI, E PT CEI CE AU AUZIT DE EFICIENTA.
AM FACUT CU FIECARE 100000KM SI NU AU NICI O PROBLEMA-( ATENTIE LA COMBUSTIBIL SI REVIZII). RESTUL TINE DE SOFER.
DRUM BUN TUTUROR POSESORILOR-SA NU REGRETE CA AU ALES SYMBOL!