- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
new_drivetest
Ultimele stiri din new_drivetest
-
Hyundai Veracruz isi propune sa se bata cu mai-marii segmentului SUV-urilor cu gabarit ridicat. Veste buna este ca modelul coreean reuseste sa intre in lupta. Ramane de vazut cate runde castiga. (04.12)
-
Islanda este o tara a contrastelor. Volkswagen Golf este un model ale carui generatii difera in extrem de putine privinte. Este si cazul celei de-a sasea generatii. (22.11)
-
Noul Renault Megane reuseste sa intre in segmentul compact cu un avantaj care pana nu demult parea imposibil pentru Renault: designul. Razboiul cu Golf si Focus se ascute. (19.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
PREMIERA: Automarket a testat Dacia Sandero!
Sa vad ce vor ei sau sa pot analiza corect formele si proportiile!
"Nu a durat mult si am ajuns in Croatia, locul pe care Dacia l-a ales pentru primul test drive cu modelul romanesc." - ATUNCI DE CE ARE NUMERE FRANTZUZESHTI?
pentru impatimitii logan: orice masina frantuzeasca tinuta mai mult decat termenul real de garantie e o afacere perdanta. (30 de euro un burduf de planetara). comparati daca va da mana un logan si o masina dupa 80-90 de mii de km. apoi sa va afisati patriotismu' pe forumuri.
o zi buna, mm
- primul ca nu au putut realiza demonstratia in Romania; am citit apoi explicatiile din articol, care mi se par hilare de-a dreptul; nu cred ca exista vreun fan al Loganului, daramite sa mai si sara in fata masinii :) Si apoi faptul ca suntem descrisi ca niste salbatici iar nu cred ca isi are locul. Om fi unii dintre noi mai lipsiti de civilizatie, dar la fel sunt si altii.
- din cele cateva zeci de poze puse in articol, am observat doar o singura poza cu interiorul masini; de ce oare? sa nu-si dea lumea seama ca masina ii practic un Logan pe interior cu o caroserie mai moderna si mai frumusica?! Sau cei de la Automarket au condus masina de afara si abia au apucat sa faca o poza interiorului, pe ascuns, sa nu-i prinda cei de la Renault si sa-i trimita acasa fara sa-i mai lase sa conduca masina?!?!
Inca ceva, oribila maniera de fotografiere, daca vrem sa ne sucim gatul putem sa o facem si singuri, iar daca nu aveti fotografi profesionisti la Automarket, va trimit eu unul...
In primul rand,oficialii dacia sa le fie rusine vad ca nu au dat si ei un model SPORT LINE cu geamuri fumurii si eleron + inscriptii pe masina gen "am cu ce ba!!".
In al doilea rand cum s-au desfacut berile cu noua sigla? E buna sau mai trebuie lucrat la ea?
2. ca si Logan, Sandero e un model BUGET !! adica pentru cei cu posibilitati LIMITATE (sa nu zic saraci - o pers "middle class" cumpara un Skoda Octavia cel putin...) !! deci fara asteptari mari de la el, sau cine stie ce inovatii gen S600.
3. in interior, inca mai miroase INTEPATOR a plastic ?? :))
Asa ca o masina autohtona , corecta si de buget mic, cu credit avantajos pe 7 ani......
sigla e mult mai reusita decat cea albastra(,ai e si utila pe deasupra)...e doar o chestie de imagine schimbarea ei, sper doar sa nu ajunga sa isi schimbe sigla la fel de des precum FIAT. Oricum, sunt sigur ca vor pastra sigla asta mult si bine. chestia aia albastra era depasita, trebuie sa recunoastem ca o schimbare e binevenita. modelul e frumos la exterior, dar interiorul de logan cu piese de interior ca din targ nu prea ma incalzeste. e urata cu flacari la interior. pachetul suv e foarte misto. sunt de parere ca mai bine mai strangi si iei altceva, vorba ceea: DACIA( Daca Ai Cap Ia-ti Altceva).
Diferentele notabile... dimensiunea portbagajului si mai este una neprinsa in articol..se vede ca nu au condus un Logan.... stergator pe luneta spate... foarte util pe timp de ploaie si zapada pe care Loganul nu il are..:(...in rest au ciocanit un pic colturile loganului, au mai coborat suspensiile... si gata.... asta este Sandero
PS. Loganul este o masina super, ptr drumurile din tara si din afara...sunt foarte multumit de el:D
Prost, prost f prost, cine ar concepe o SIGLA care seamana IZBITOR DE MULT cu un DESFACATOR DE STICLE DE BERE ???
Fir-ar ei de RENAULT, ca de cand au pus mana pe DACIA complet, si-au batut joc.
Stiti cu totii ce preturi au fost la DACIA SOLENZA ??? Eu am una si a costat in versiune de TOP 6700euro e drept ca nu am ABS pe ea.
Daca se comercializa SOLENZA afara la export, se duceau naibii alte marci.
Eu ma duc in service (masina are 4 ani motor de 1.4, consum de 9-10 litri/100km in bucuresti in ore de varf, si aproape 50,000km) pentru clapa de la rezervor care nu se mai inchide perfect; iar alaturi de mine asteapta 2 proprietari de logan care la nici 18.000 km si 1 an jumate vechime vin cu probleme la cutie si respectiv la motor f f grave.
Am plecat din service cu zambetul pe buze, multumit ca am luat o solenza si nu un logan, la momentul respectiv.
Toti mecanicii din service-uri va pot confirma ca DACIA SOLENZA a fost este si va fi o buna investitie auto, daca o putem numi asa, pentru ca motoarele sunt fiabile iar piesele sunt mult mai ieftine decat la logan.
SI SA STITI CU TOTII CA A EXISTAT MASINA DE 5000 euro, aceasta a fost SOLENZA, doar ca nu a avut o gama de motorizari deloc larga, si au fost si alte mici neajunsuri, motorul de 1.9d neadaptat pentru o masina de talie mai mica precum solenza.
Eu sunt f multumit de ea si niciodata nu imi voi lua LOGAN sau SANDERO sau cum le-o zice.
Asa ca aveti grija oameni buni ce cumparati, ganditi-va bine inainte sa va decideti.
Completez cu niste preturi de reparatii si intretinere pentru SOLENZA.
1 pivot cu tot cu manopera 50 ron.
4 bucse schimbate cu tot cu manopera 30 ron.
filtru de aer 20 ron, manopera 0ron, ce ma doare mana sa desfac 4 suruburi si o clema si sa il pun eu ?
Va doresc tuturor sa alegeti varianta care va convine cel mai bine, iar in ce priveste calitatea articolului acesta, imi pare f rau ca l-am citit, informatii neimportante si fara nici un continut concret, si in plus jigniri la adresa poporului nostru: sarim in fata masinii, loganuri care intra in fata lor si tot asa.
cine e autorul a ceea ce scrie mai sus...e intreg tare la minte, are habar de cele scrise, e de pe planeta Terra....Nu ai cu cine frate in Romanica asta, nu ai cu cine
E adevarat ca e masina noastra nationala dar nu tre s-o promovam chiar si daca nu e chiar asa de buna.
Salutari :))
E o masina buna,am 25000 km la bord,nam schimbat nimic,e ca si noua,nam avut probleme.
Sandero?e Logan rotunjit,atat.
VA MULTUMESC SI ASTEPT MESAJELE VOASTRE.
Dau cu parerea care mai de care ca Loganu' e nasol, ca e urat, ca are belele, ca alte alea...
Vrea vreun moftangiu din cei de mai sus sa cumpere un BMW nou la pret de Logan? Hm...
Acu' am un Logan cu motor de 1,6 si dotat full, cu 53.500 km la bord, si inafara de distribuitorul de la lichidul de parbriz (o bucata de plastic de 0,etc RON) nu am schimbat nimic. E adevarat, nu am luat masina asta amarata pentru raliuri, sau pentru teste de anduranta pe drumuri forestiere. Am cunparat un Logan pentru a circula pe drumurile din Romania, si asta fac. Peste 53.000 km in 2 ani si 4 luni. Am avut si un accident (am lovit un Oltcit in fund la 50 Km/ora) si n-a avut deformat decat aripile fatza si capota, plus zob plasticurile de rigoare, farurile si radiatoarele. E drept ca m-au spart cu nota de plata (de fapt au spart asigurarile ca am Casco).
In concluzie, dupa banii pe care i-am dat, sunt multumit. Si mai usor cu alte marci, ca am vazut Opel Vivaro cumparat de nou (are frate-miu) cu radiatorul curgand din senin, plus un butuc fatza shpanuit la 35,000 km ca s-au ros placutzele, plus probleme la etansare motor... si nici macar nu era birjalita... Sau sa va zic astora cu Skodele despre problemele pe care le are Fabia la clinatizare, sau la fel cu etanseizarea la baia de ulei, sau altele cu directia (un amic a vandut o Fabia cu mai putin de 20.000 km la bord pentru ca i-a mancat zilele, Fabia si cretinii de la service Skoda din Iasi). Sau vreti sa va zic despre Fiat Punto cu motorul distrus in garantie; s-a dus omul cu masina nevestei (doctoritza la 55 de ani) iar maestrii de la service Fiat sustineau ca masina a fost la raliuri, pe cand femeia facea 8 km zilnic prin oras dus si 8 intors. Sau despre un Ford Mondeo al unei colege - probleme cu injectoarele, dar inca mergea (asta a fost intr-adevar masina greu incercata). Zic mergea pana cand a intrat pe mana maestrilor de la un service autorizat, si n-a mai iesit de acolo o luna, ca nu stiau ce sa-i faca. A reusit femeia sa o scoata cumva, a mers vreo cativa km, pana a iesit din oras si a ramas in drum. Au luat-o maestrii de la service si luata a fost timp de alte 2 luni. Dupa interventii pe la patron s-a rezolvat, cu costuri mari, timp pierdut si nervi cu nemiluita.
Cred ca toti cunoasteti intamplari de-astea, dar, deh, cum sa critici o masina germana, ca aia nu se prea strica...E adevarat, dar eu unul nu-mi permit una de-aia de aceeasi clasa si la aceleasi dotari...Nu zic ca nu mi-ar placea, dar zic in schimb ca nu-mi permit...iar de masini second-hand m-am cam saturat...
Am Logan (si e si pe gaz din fabrica) si sunt absolut multumit de masina. Am ales Logan si consider ca am facut o alegere foarte buna.
"praf
de arindas (20.06.2008, 18:53)
e praf masina si daca o tunezi e praf loganu e smecher in fata dar in spate e praf are dreptare baiatu de zice e praf mai bn iti iei o daci si o faci smecher acum dacile nu mai sde poatra bmw opel aste nu dacie"
Frate, invata mai intai sa scrii, demonstreaza-ne ca stii sa scrii si mai apoi comenteaza. Mai bine iti tunezi caruta tu. si o transformi in bmw... opel... sau lambo!
pt 6 e frumoasa si destul de buna dar daca e 8000 e scumpicica si nu cred ca merita atat
Mai bine luati-va o LADA PRIORA-full option la 10900 euro si veti vedea un motor mult mai competitiv de 1.5i/16 valve/115cp, DESI ESTE CAM DE ACEEASI GENERATIE!!! Bafta tuturor.
In ziua de azi LOGAN @ SANDERO - dar decat sa iti iei un bora cu 300.000km din Germania mai bine te orientezi spre un Sandero - logan cum imi place mie sa ii spun.
- ca o realizare - tatal meu are 5 masini logan - la el la firma - conduc cam 200km pe zi cu loganu nu am ce sa ii spun la o masina cum e loganu dar nu am ce spune la o masina cum e Ch Aveo - care e din aceeasi clasa.
Astept sa pun picioru pe acceleratia unui Sandero sa vad ce e de el ... dar dupa previziunile mele ... cred ca e - logan 90% -
Despre logan ce pot spune - difera tabla din zonele tarii si de pretul masinii - difera vopseaua datorita zonelor tarii si datorita pretului... Motoare mici - care trebuie cipate -
-
Cred ca ar fi timpul sa fim mai mandri de marca noastra, mai ales dupa vanzarile care le face.
-
Multumim pt reportaj si pe viitor faceti voi pozele + poze de interior.
Pt mine Sandero nu e deloc atractiv. Oricum, e un Logan cu facelift!
deci fratilor cumparati-va toate tarfele din afara
ce "uameni"