Proiectul dezvoltării celor 100 de kilometri de pistă pentru biciclete este finanțat de Ministerul Mediului, care a și aprobat amenajarea pistelor pentru bicicliști pe spațiul verde.
Potrivit surselor București FM, proiectul tehnic se află în prezent la Ministerul Mediului, care analizează în detaliu toate propunerile din acesta în vederea semnării unei convenții de finanțare cu Primăria Capitalei. După semnarea acordului, proiectul de 9.8 milioane de euro va fi licitat în căutarea unui constructor. Această procedură durează mai multe luni, deci vor trece minim doi ani până când vom vedea cei 100 de kilometri suplimentari de pistă pentru bicicliști în București. Din întregul traseu, vor exista anumite zone în care pista de biciclete va fi amenajată parțial pe trotuar și parțial pe spațiul verde. Vorbim despre Bulevardul Națiunilor Unite, în apropiere de sediul Ministerului Mediului, dar și pe Șoseaua Vitan Bârzești. Pistele pentru bicicliști vor merge din Bd. Iuliu Maniu până înspre Parcul Plumbuita, bifând și artere importante ale Bucureștiului, cum ar fi Șoseaua Mihai Bravu, Șoseaua Antiaeriană, Splaiul Independenței, Calea Griviței și multe altele.Via BucureștiFM | Sursă foto
● să nu-mi aleg una de cocalari;
● să n-aibă platformă comună (inclusiv lanț, șa și ghidon) cu altele;
● să fie extrem de fiabilă, eventual de la Toyota;
● ecranul navigației să nu arate “ca nuca ȋn perete” (gen Mercedes);
● ori de câte ori voi ȋntâlni un Audi de ultimă generație, să-l eclipsez ȋn materie de “lighting technology”;
● să se conducă singură (dacă la mașini nu trebuie ținute mâinile pe volan, nici eu nu voi atinge pedalele și ghidonul);
● să nu instalez un soft păcălicios care să indice emisii flatulente sub limita maximă admisă.
Așadar, mizez pe ciclism original.
Cam ca autosrazile rrrromanesti.
Pista..., daca o facem vre-un milion de euro.
99 milioane le impartimintre noi devoratorii de buget.
semnat,
PSD.