Reprezentanții Ford România au prezentat astăzi, într-o conferință de presă, mai multe detalii privind lansarea comercială a modelului electric Mustang Mach-E pe piața locală.
Tot astăzi a fost dat startul pentru precomenzi în România. Distribuția noului Mustang Mach-E se realizează prin intermediul a 17 dealeri Ford specializați în distribuția de vehicule electrice, ce au implementat standardele specifice de vânzare și asistență post-vanzare.
Compania promite că, din primul trimestru al lui 2022, clienții vor putea comanda Mustang Mach-E și cu ajutorul unei platforme online.
Ford Mustang Mach-E este disponibil cu tracțiune spate sau tracțiune integrală, ambele versiuni putând fi asociate cu o baterie cu autonomie standard sau extinsă. Versiunea cu autonomie extinsă și tracțiune spate are o autonomie de până la 610 km măsurată în regim WLTP. Încărcarea bateriei de la 10% la 80% se realizează în 38 minute pentru versiunea de baterie cu autonomie standard și în 45 minute pentru versiunea de baterie cu autonomie extinsă.
Mustang Mach-E, echipat cu sistemul de tracțiune spate furnizează 269 CP în varianta cu baterie cu autonomie standard, respectiv 294 CP în varianta cu baterie cu autonomie extinsă, un cuplu de 430 Nm și o accelerație de la 0 la 100 km/oră între 6,1 și 6,2 secunde.
În configurația cu tracțiune integrală, Mustang Mach-E livrează 269 CP în versiunea cu baterie cu autonomie standard, respectiv 351 CP, în varianta cu baterie cu autonomie extinsă, cu un cuplu de 580 Nm și o accelerație de la 0 la 100 km/oră între 5,1 și 5,6 secunde.
Ford anunță o garanție de 8 ani pentru bateria și componentele high-voltage ale lui Mustang Mach-E.
Componentele “standard” primesc o garanție de 2 ani, ce poate fi extinsă prin pachetele Ford Protect (+3 ani / 100.000 km = 590 euro; +3 ani / 160.000 km = 990 euro; +6 ani / 160.000 km = 1390 euro).Pentru acest an, oficialii Ford estimează vânzări de 100 de unități Mustang Mach-E pe piața din România. Pentru 2022, vânzările ar urma să fie de 200-300 de exemplare. Compania subliniază că nu întâmpină probleme/ întârzieri în producția lui Mustang Mach-E pe fondul crizei de semiconductori.
Ford Mustang Mach-E în România | ||||
Echipare | Tracțiune | Autonomie | Putere (CP) | Preț de listă (cu TVA) |
Base | Spate | 440 km | 269 | 51.800 euro |
Base | Spate | 610 km | 294 | 59.800 euro |
Premium | Integrală | 400 km | 269 | 60.300 euro |
Premium | Integrală | 540 km | 351 | 68.300 euro |
Ford Mustang Mach-E vs. principalii concurenți |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
AUTONOMIE (km, WLTP) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Volkswagen ID.4 GTX BiMotor, baterie 77 kWh |
299 | 480 | 6.2 | 52.644 |
Ford Mustang Mach-E RWD |
269 | 440 | 6.2 | 51.800 |
Tesla Model 3 Standard Range Plus |
325 | 448 | 5.6 | 42.990 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
Via Ford România
Nedumerirea mea e cum de asa-zisa criza a semiconducatorilor :-) afecteaza doar fabricatia masinilor pe suc de dinozaur, dar a BEV-urilor - nu (care, btw, au mult mai multa electronica prin matzele lor.)
Cand a început declinul și prăbușirea vanzarilor, anul trecut, producătorii auto au redus comenzile si stocurile; astfel, revenirea rapidă din groapă i-a pus intr-o situatie nasoală: fară stocuri, si obligați sa concureze cu alte domenii pentru cipuri, unde cererea era mare și, mai ales că producătorii de cipuri (doar trei producatori dețin aproape 75% din producția mondială) au preferat sa reorienteze cipurile spre domeniile unde valoarea adaugată este mai mare. Chestie de priorități din partea unora și de (lipsă) de viziune din partea altora.
:))))
https://www.argusmedia.com/en/news/2231434-eu-draft-exempts-private-jets-cargo-from-jet-fuel-tax
Vezi ca in curand scumpesc astia iar motorina, special pentru talpasi ca tine.
Baga mare ca nu face lumea cancer de la diesel, face de la vapoarele si avioanele care stau la semafor prin orase.
2.Daca tu te uiti cat costa combustibilul, nu inseamna ca toti fac asa.
3.Nici nu-mi dau seama cand te depasesc.
4.Sarmanule.
PS Vezi sa nu faci cancer de la telefonul mobil. Am auzit ca undele alea sunt foarte nocive. Arunca-l cat mai ai timp.
Ce se intampla acum se numeste evolutie. Si cum istoria ne-a invatat, intotdeauna exista sceptici si conservatori care se opun schimbarii. Iar vasta lor majoritate au un nivel de iq similar cu o ghinda uscata.
Elita mondiala malefico-reptiliano-masonica conduce lumea si ne vrea pe toti subjugati. Traiasca dacii liberi cu Loganuri pe motorina!
Baga pe gat si o halba de motorina pe gat dar inainte de asta uite-te pe net si vezi ce impact are asupra mediului rafinarea petrolului crud. Ia cu paine
Va e rusine sa spuneti?
Și care, culmea, posedă un IQ bunicel, dar nu-și pun întrebări pe linia unei logici simpliste.
Cum ar fi motivul pentru stimularea din bani publici a adoptării unor produse care ar trebui să se vândă de la sine.
Ori de ce oare everybadea din conducerea giganților auto se pomenește vorbind neîntrebat pe tema termenelor (iluzorii oricum) ale electrificării - cu care, iar repet, n-am vreo problemă.
...Chiar dacă nu poate fi un panaceu, fiindcă:
- mută doar poluarea spre periferiile orașelor
- utilizează materii prime deficitare și poluante
- va atinge curând limita resurselor globale de producere/distribuție curent (chestie subliniată până și de Mate Rimac... dar nu și de presa auto.)
Declarațiile lor parcă-s xeroxate însă și prea seamănă a angajamente-jurăminte de devoțiune către o entitate obscură, dar clar capabilă de presiuni inimaginabile.
Hai pa, Edikkk, că mi s-a încărcat bacteria de la trotinetă - aștept însă niște pălmuțe de culoarea fumegătorului tău VW Polo - roșii adică. :-)
iar tu, sarakane, cum adica triplezi bugetul de motorina? de luna viitoare te astept sa dai de 10x mai mult daca vrei sa mai stam de vorba, zgarciogule... nu stiu, te imprumuti, te cauti bine, de 10x, ne-am inteles?
Ideea e simplă. Ca deținător de automobil cotizezi la diverși că obrazul subțire cu cheltuiala se ține. Insă ce te faci că la șeici e mai ieftin și nici nu stai cu troaca in drum ore bune să se încarce. Așa ca progresiști instruiți cu iq mare a la edik, cum vi se pare treaba asta?