Pozele zilei 2 la Bucharest Challenge
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Vezi rezumatul celei de-a doua zile de competitie la Bucharest Ring printr-o galerie foto inedita.
Ziua a doua de la Bucharest Challenge s-a desfasurat sub influenta referendumului si sub amenintarea ploii. Astfel, intre politicieni (Calin Popescu-Tariceanu si Adriean Videanu) si cainii care s-au aciuat pe langa palatul Parlamentului, peisajele interesante au insemnat o culegere de imagini cu spactatorii de ocazie de pe blocurile din jurul circuitului stradal.
Pe pista, ploaia a incurcat socotelile pilotilor si a organizatorilor, cea mai des intalnita masina de pe circuit fiind Safety Car-ul. In plus, conditiile meteorologice nu au atras prea multa lume nici in tribune, unde unele zone erau de-a dreptul pustii.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Bucharest City Challenge '08
-
Ambitia pilotilor romani participanti in Cupa Dacia Logan a strans lume in tribune si a adus pasiune si show pe circuit. (24.08)
-
Accidente, viteza si senzatii intense in oras cu monoposturile. Acestea au fost ingredientele cursei finale British F3. (24.08)
-
Corvette a reusit sa invinga Maserati in cursa FIA GT plina de spectacol desfasurata duminica la Bucuresti. (24.08)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Cat despre cursa de GT3 de azi mi s-a parut anosta. Nu e vina nimanui, dar cred ca e o caracteristica a circuitelor stradale. Nu prea se poate depasi, spectacolul suferind drastic din cauza asta. Accidentele determina inevitabil aparitia pace-car-ului, caci masinile avariate trebuie scoase de pe traseu. Asta inseamna sa urmarim mai multe tururi sub steag galben decat in cursa. Avem nevoie de un circuit de viteza clasic, in afara orasului. Astfel avem si spectacol, si depasiri, nu se mai taie copaci si nici nu se mai blocheaza circulatia intr-un oras deja sufocat de masini.