Pentru că modele Porsche construite în serie limitată intră de obicei pe mâinile speculanților, fiind revândute imediat după achiziție pe sume de câteva ori mai mari, reprezentanții mărcii germane vizează o soluție la o problemă care afectează brandul. Conform declarațiilor lui Oliver Blume, CEO Porsche, marca germană are în vedere instalarea unui sistem de achiziție în rate a acestor modele.
"Interesul nostru este să vindem aceste mașini șoferilor, nu dealerilor. Punem foarte multă pasiune în dezvoltarea lor, iar scopul nostru e de a vedea mașinile pe șosea, nu în garaje", spune Blume, citat de britanicii de la Autocar.
"Una dintre soluțiile pe care le vizăm este cea a modelului de vânzare în leasing, pentru a evita acest tip de revânzare. Astfel, mașina nu poate fi vândută efectiv decât după o anumită perioadă de timp. E o soluție", continuă oficialul german.
Unul dintre modelele recente care au intrat în atenția media pentru prețurile sale masive de revânzare a fost Porsche 911 R, model produs în 2016 în doar 991 de exemplare și considerat un model sport dedicat puriștilor Porsche.
Deși mașina a avut un preț de achiziție ridicat, în jur de 150.000 de euro, pasionații au plătit speculanților chiar și de cinci ori mai mult pentru a intra în posesia unui exemplar fără să se mai înscrie pe listele de așteptare Porsche.via Autocar
Comentarii (1)