Constructorul german de mașini de performanță a publicat un nou raport cu rezultatele financiare pentru primele 6 luni din 2024. Noul raport arată că vânzările mărcii la nivel mondial au scăzut cu 7% în această perioadă, după ce au fost vândute 155.945 de mașini.
Pentru Porsche, cea mai mare piață este China. Vânzările din această țară reprezintă aproape 20% din vânzările totale ale mărcii. În perioada ianuarie – iunie 2024, vânzările Porsche în China au scăzut cu 33% față de aceeași perioadă a anului trecut. Mai mult, Porsche a înregistrat o scădere de 6% pe piața nord-americană.
Lucrurile stau mai bine dacă ne uităm în Europa. Pe piața din Germania, vânzările mărcii au crescut cu 22% în primul semestru, fiind vândute 20.811 mașini. În restul Europei, Porsche a vândut 38.611 mașini, ceea ce înseamnă o creștere de 6% față de perioada similară din 2023.
La final, cel mai vândut model a fost Cayenne, comercializat în 54.587 de exemplare.
Vânzările acestui model au crescut cu 16% la nivel mondial față de aceeași perioadă de anul trecut.via Porsche
În același timp într-adevăr suferă în China , iar din China vin tot mai multe semne de “bine”, tocmai au anunțat scădere în ceea mai mare campanie de vânzări.