Fabricantul german nu a avut de ales și nu a vândut mașinile respective publicului în mod oficial, majoritatea fiind utilizate în regie proprie de uzină. De-a lungul anilor, câteva unități au fost tranzacționate pe diferite canale către public. Dintre toate, unul singur lipsea din orice fel de evidență a fabricantului: mașina numărul 57, botezată astfel după seria sa de șasiu, 300057.
La începutul anului curent, Porsche a reușit să găsească exemplarul "rătăcit" al seriei 901, iar compania germană a anunțat că a reușit să curețe chimic toate elementele de caroserie.
Această procedură complexă face parte dintr-un proces amplu de restaurare al exemplarului pierdut. Restaurarea va cădea în sarcina departamentului Porsche Clasic și va costa peste 250.000 de euro. Echipa de restauratori estimează că va avea nevoie de doi ani și jumătate pentru a finaliza lucrarea la cele mai înalte standarde, iar rezultatul este așteptat să fie expus în Muzeul Porsche din Stuttgart. Exemplarul fabricat în 22 octombrie 1964 a fost cumpărat de la un privat pentru 107.000 de euro. Când era proaspăt ieșit pe poarta fabricii, acest Porsche 901 avea un motor boxer de 2.0 litri și 130 CP, cu ajutorul căruia putea accelera de la 0 la 100 km/h în 9.1 secunde. Modelul sport german avea o viteză maximă de 210 km/h.Via Autoblog.it | Sursă foto
Care jigneşte tradiţia nobilă a capodoperelor anterioare şi se închină prostului gust care aduce bani fără scrupule.
Sper ca Renault să respecte marca Alpine fără a face asemenea compromisuri.
Habar nu aveti ce inseamna o masina frumoasa. Panamera e cea mai reusita din clasa ei. Un coupe cu 4 usi superb fara defect ! Dar ce sa stiti voi....
Da ma....o ragalie de masina a fost aia .