Esential
300 | de cai putere ar urma să se ascundă sub capota viitorului Panamera diesel. |
380 | de cai putere ar urma să ofere versiunea hibridă a modelului Panamera. |
300 | de cai putere ar urma să se ascundă sub capota viitorului Panamera diesel. |
380 | de cai putere ar urma să ofere versiunea hibridă a modelului Panamera. |
Porsche caută succesul comercial cu orice preţ, drept pentru care intenţionează să folosească toţi aşii pe care îi deţine în prezent. Constructorul din Stuttgart plănuieşte exploatarea intensă a succesului de care s-a bucurat Panamera, plănuind noi versiuni, care să vină în întâmpinarea celor mai diferite nevoi ale publicului.
Noutăţile vor debuta pe piaţa europeană chiar începând cu anul viitor, când Porsche va lansa cel mai probabil cel de-al doilea său model diesel. Panamera este aşteptat să primească propulsorul V6 TDI de 3.0 litri, bi-turbo, capabil să livreze un total de 300 de cai putere şi un cuplu motor de 600 de Nm. Unitatea va fi regăsită şi pe fraţii de concern din curtea Audi, mai exact pe A6, A7 Sportback şi nava amiral A8.
Porsche nu se va opri însă aici, inginerii din Stuttgart urmând să definitiveze, tot în 2011, şi versiunea hibridă a actualului Panamera. Asemeni fratelui Cayenne, coupe-ul cu patru uşi va adopta un tren de propulsie compus dintr-un motor pe benzină, V6 de 3.0 litri TSI şi 333 de cai putere, şi o unitate electrică de 47 de cai.
Potrivit preşedintelui Matthias Muller, Panamera ar putea beneficia în viitor şi de un sistem de alimentare la priză a bateriilor litiu-ion, instalate pe versiunea hibridă.
Un concept a fost deja dezvoltat în laboratoarele Porsche, Muller declarând chiar că l-a condus şi a fost impresionat.Prezent în cadrul salonului Auto de la Los Angeles, Muller nu a exclus posibilitatea introducerii unor motoare cu patru cilindri în gama modelelor Boxster şi Cayman, precum şi reducerea dimensiunilor motorului în cazul lui 911. Totodată, Muller a vorbit şi despre potenţialele legături cu Bentley şi despre obiectivul Porsche de a muta o parte din producţie în China, pentru a putea face faţă cererii.
via | autoblog
Comentarii (0)