Porsche va da in judecata UE
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Decizia Comisiei Europene de a impune noi standarde de poluare incepand cu anul 2012 a nemultumit principalii producatori auto din Germania. Coborarea barierei de la 160 g/km de CO2 pana la 120 g/km CO2 ar dezavantaja, in principal Porsche, care este incapabil, prin specificul modelelor pe care le produce, sa poata respecta aceste norme.
Desi inaltii oficiali Porsche au declarat in numeroase randuri ca vor incerca sa ajunga la un compromis cu oficialitatile UE, pozitia Comisiei Europe i-a determinat sa adopte o alta strategie. Astfel, Porsche ia in considerare o actiune in judecata a institutiilor europene pe tema legislatiei privind standardele de poluare. Si germanii se bazeaza pe o serie de argumente solide, care le pot aduce castig de cauza.
In primul rand Porsche apeleaza la respectarea principiilor liberului schimb, principii fundamentale in sistemul economic al Uniunii Europene. Germanii sustin ca le este imposibil sa respecte viitoarele norme de poluare, avand in vedere faptul ca actualele lor modele emit in jur de 280 g/km.
Intr-un interviu recent, boss-ul Porsche, Wendelin Wiedeking, a declarat ca normele UE sunt „complet naive si departe de realitate”.Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Mediu
-
Parlamentul European a aprobat oficial noile norme de poluare Euro 7. Noile norme vor introduce limite de emisii de particule rezultate din frâne și anvelope, precum și cerințe minime de performanță pentru durabilitatea bateriei în cazul vehiculelor electrice. (14.03)
-
Parlamentul European a aprobat oficial noile norme de poluare Euro 7, care sunt acum mai blânde față de propunerea inițială. Astfel, noile norme revizuite sunt acum mai apropiate de actualele norme Euro 6. (10.11)
-
Potrivit noilor teste GreenNCAP, Dacia Spring este cea mai eficientă mașină electrică din Europa pe perioada de producție și de utilizare. Mai mult, același test relevă că Ford Puma este mașina cea mai prietenoasă cu mediul la nivel european în clasamentul mașinilor cu motoare termice. (27.03)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Care e norma de poluare in America va rog?
In momentul de fata, Statele Unite nu au luat parte la semnarea Protocolului de la Kyoto, insa au inceput sa formeze o noua legislatie care este luna aceasta in curs de votare in Senatul American si care este mai drastic cu consumatorii mari de energie si cu poluatorii notorii (putin doar, nu prea mult)
De urmarit insa reactia justitiei europene.
oameni buni, treziti-va la realitate, copii nostri vor respira cu masca la gura iar copii lor... nu vor mai fi...
sa se renunte la porsche daca nu sunt in stare sa se adapteze... cine ii obliga sa faca acelasi tip de motor? nu te adaptezi, dispari.
Personal cred ca ar trebui interzise toate lucrurile care dauneaza in mod evident mediului: exploatari miniere de suprafata, masini excesiv de poluante, vanatoarea, etc. Anii de industrializare salbatica au distrus mediul pentru sute de ani de acum incolo. In '86 zapada in Bucuresti era de un metru si ceva. Cu 20 de ani mai tarziu bucurestenii se roaga sa prinda un pic de zapada de Craciun.
Credeti ca ar fi atit de greu sa consideram macar cea mai ieftina si accesibila alternativa?Am muri daca am circula cu motoare de maxim 2l cu GPL?
si asa ne-am batut joc de el in ultimii 50-60 de ani.
asta e sinucidere in masa.