Constructorul va dezvolta un nou şasiu cu un design nou, pe baza rezultatelor pe care le-a obţinut în acest an, însă trenul de rulare nu va suferi modificări dramatice, potrivit directorului tehnic Alex Hitzinger.
"Va fi în bună măsură o maşină nouă, iar această decizie a fost luată de la începutul programului. Planul a fost întotdeauna de a construi un nou şasiu şi de a redesena maşina pe baza lucrurilor pe care le-am învăţat în primul an de curse. Suntem o echipă nouă de design şi nu se poate aştepta nimeni să optimizăm corect designul de la prima încercare", a declarat el.
În plus, Porsche analizează posibilitatea de a creşte nivelul de energie recuperată de la 6 MJ la 8 MJ.
În schimb, rivalii de la Audi şi Toyota nu au planuri la fel de ambiţioase. Ambii constructori vor păstra în mare parte conceptele din acest an, însă schimbări ar putea apărea la cantitatea de energie recuperată. La fel ca şi Porsche, Toyota analizează trecerea la clasa de 8 MJ, în timp ce Audi ar putea trece de la 2 MJ la 4 MJ.Via Autosport
Comentarii (2)