Porsche va prezenta în 4 septembrie versiunea de serie a prototipului Taycan, pentru care constructorul german a lansat o amplă campanie de marketing prin prezența la numeroase evenimente demonstrative.
Sportiva electrică a generat un interes peste așteptări din partea clienților, în condițiile în care numărul de pre-comenzi a depășit deja pragul de 30.000 de unități. Fiecare client a plătit un avans de 2.500 de euro.
"Sunt 30.000 de pre-comenzi pentru Taycan", a declarat Andreas Haffner, directorul departamentului de PR al Porsche, pentru publicația germană Handelsblatt.
Ultimele informații apărute cu câteva săptămâni în urmă indicau o listă de 20.000 de pre-comenzi, ceea ce sugerează că interesul pentru modelul electric rămâne unul foarte ridicat.
Inițial, Porsche a anunțat că Taycan va fi produs în 20.000 de unități pe an. Cu toate acestea, ca urmare a interesului clienților, Porsche a confirmat în luna ianuarie că a decis să dubleze producția la 40.000 de unități pe an.
În acest sens, constructorul a angajat deja 1.000 de muncitori din totalul de 1.500 necesar pentru producția lui Taycan, după ce a primit peste 32.000 de CV-uri.Noul Porsche Taycan va fi dezvăluit în 4 septembrie, cu o zi înainte de turneul de golf European Open de la Hamburg, la care Porsche este sponsorul principal.
Potrivit informațiilor actuale, versiunea de serie a lui Porsche Taycan va avea două motoare electrice care vor oferi peste 600 de cai putere, iar accelerația de la 0 la 100 km/h va avea loc în mai puțin de 3.5 secunde. Versiunea de top ar urma să ofere o autonomie de până la 500 kilometri, calculată conform vechiului standard NEDC.
Via Automotive News, Electrive
Pe de alta parte in curand va avea un concurent (Tesla Roadster) care daca se respecta ce a zis Musk, ii da cu firma in cap: ar trebui sa-l bata la toate capitolele.
Pana l aurma e bine ca exista optiuni pentru fiecare gust si buzunar.