La sfârșitul anului trecut, Oliver Blume, CEO-ul Porsche, a confirmat că pregătește un succesor pentru hypercar-ul 918 Spyder, un model produs între 2013 și 2015. La fel ca modelul anterior, viitorul model de înaltă performanță va fi cel puțin electrificat și va beneficia de un acumulator cu tehnologie nouă.
Pentru asta, Porsche lucrează împreună cu un partener pentru dezvoltarea unui nou tip de celule de baterii. Dezvoltarea lor, însă, va dura ceva mai mult timp, iar potrivit unui oficial al mărcii, noul hypercar nu va fi gata decât abia peste 5 ani, cel puțin.
„Ne aflăm în mijlocul dezvoltării propriei noastre celule”, a declarat Michael Steiner, șeful departamentului de cercetare și dezvoltare Porsche pentru publicația Motor Trend. „Cu ajutorul companiei Cellforce Group, avem mostre [de astfel de baterii] în celule de aceleași dimensiuni ca cele pe care le folosim la actualul Taycan”, a mai adăugat acesta.
Oficialul Porsche mai spune că noile celule ar urma să-și facă apariția pe modelele de serie în următorii 2 ani.
De acolo, constructorul german va trebui să dezvolte în continuare aceste celule pentru a fi compatibile cu performanțele înalte ale viitorului hypercar, dar și pentru versiunile de performanță existente ale actualelor modele.Între timp, Steiner a mai precizat că Porsche nu a început oficial dezvoltarea noului model de înaltă performanță. El spune că perioada de dezvoltare a noului model, fără a include bateriile, va dura 2 sau 3 ani. Așadar, este foarte probabil ca noul model să apară abia după 2027.
Deocamdată, nu există mai multe detalii tehnice despre succesorul lui 918 Spyder. Nu se știe, în acest moment, dacă va fi electric sau dacă va avea un propulsor hibrid.
via Carscoops
Comentarii (1)