Porsche se aşteaptă să vândă cu 20% mai mult în Europa în 2011
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Bernhard Maier, şeful departamentului de vânzări şi marketing de la Porsche, a declarat că se aşteaptă ca vânzările din Europa să crească cu 20% în 2011. Potrivit oficialului Porsche, noile produse şi îmbunătările din reţeau de dealeri vor creşte vânzările, ca să nu mai vorbim de noua generaţie a lui 911 şi versiunile diesel şi hibrid ale lui Porsche Panamera. Recent, cei de la BMW au înregistrat o creştere de 12.9% a înmatriculărilor în Europa în primele cinci luni ale anului, semn că anumite mărci premium reuşesc să se lepede de criză şi pe piaţa din Europa.
"În Europa, o creştere de 20 de procente este absolut posibilă", a declarat Bernhard Maier într-un interviu acordat celor de la Automotive News Europe.
Comentariile şefului departamentului de marketing şi vânzări de la Porsche, destul de optimiste pentru o piaţă a căror înmatriculări au scăzut cu 0.8 procente în primele cinci luni ale anului, vin înainte de întâlnirea anuală a acţionarilor Porsche Automobil Holding, compania care deţine Porsche AG.
În 2010, Porsche a vândut 37.000 de unităţi în Europa, având comenzi pentru 44.000 de vehicule. Germania a fost cea mai mare piaţă de Porsche, fiind livrate 13.211 unităţi pe "patria mamă" a mărcii din Stuttgart. Piaţa numărul doi a fost Marea Britanie, unde au fost livratete 6.796 unităţi Porsche. Italia a fost pe locul trei în 2010, cu 3.946 de unităţi livrate.La nivel global, Porsche a vândut 97.000 de unităţi în 2010, iar şefii mărcii vor să treacă de 100.000 de unităţi în 2011. Pe termen lung, marca vrea să atingă 200.000 de unităţi pe an, iar noile modele şi mărirea gamei sunt paşii pe care vor să-i facă cei de la Porsche pentru a atinge acest obiectiv. În această vară, Porsche va prezenta planul "Strategy 2018", care vizează dezvoltarea pe termen lung, până în anul cu pricina. Planul celor de la Audi se numeşte "Road15", în timp ce Volkswagen şi-a denumit strategia "Mach18".
Şeful departamentului de marketing şi vânzări de la Porsche a declarat că marca nu are nevoie de un slogan.
"Mărcile la fel de puternice precum Porsche nu au nevoie de slogan. Marca Porsche este percepută uniform la nivel global. Puterea mărcii rezultă dintr-o combinaţie de contradicţii aparent ireconciliabile. Acestea includ tradiţia, inovaţia, pretabilitatea pentru utilizarea zilnică şi pentru competiţii. Principiul general al performanţei inteligente stă la baza mărcii noastre", a completat Bernhard Maier.Via | AutomotiveNews (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Porsche in Romania
-
Porsche 718 Boxster Preţ: 59.498 - 86.454 €
-
Porsche 718 Cayman Preţ: 57.467 - 84.423 €
-
Porsche 911 Cabrio Preţ: 140.115 €
-
Porsche 911 Cabrio facelift Preţ: 127.977 €
-
Porsche 911 facelift Preţ: 103.849 - 291.946 €
-
Porsche 911 Speedster Preţ: 276.000 €
-
Porsche 911 Targa 4 facelift Preţ: 124.325 - 156.584 €
-
Porsche Cayenne Preţ: 77.767 - 141.965 €
-
Porsche Macan facelift Preţ: 61.673 - 67.292 €
-
Porsche Panamera Preţ: 96.629 - 205.730 €
-
Porsche Panamera Sport Turismo Preţ: n/a - 195.109 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Ovalul Albastru a fost nevoit să emită o rechemare pentru mai mult de 240.000 de modele SUV Ford și Lincoln. Problema ar avea legătură cu centurile de siguranță. (22.02)
-
Maserati a folosit Concursul Internațional de Eleganță St. Moritz pentru a prezenta o versiune entry-level a modelului GranCabrio, precum și un model unicat bazat pe GranCabrio Trofeo. Acesta din urmă, cunoscut sub numele de ICE, a fost creat prin programul de personalizare Maserati Fuoriserie. (22.02)
-
În încercarea de a reduce costurile suplimentare, Mercedes-Benz a anunțat că va introduce mai multe modele termice decât electrice în viitorul apropiat. (21.02)
-
Noua Dacia Duster Redust Sport: versiune tunată cu preț de peste 50.000 euro
-
Noul Volvo XC60 facelift: sistem multimedia mai rapid și materiale noi la interior
-
Primele imagini cu noul Mitsubishi Grandis, fratele geamăn al lui Renault Symbioz
-
BYD va produce mașini electrice în Europa din octombrie
-
Aceasta este noua Kia EV4: debutează în 27 februarie, în variantă hatchback și sedan
Pentru slogan, ar trebi sa aiba: "Porsche", asta ar trebui sa spuna totul... :)