Porsche România a fost importatorul numărul unu în România în 2010
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Oficialii Porsche România au anunţat că au fost liderii pieţei locale în materie de importuri de autovehicule noi. În 2010, Porsche România a înregistrat o creştere a cotei de piaţă cu 2%, atingând nivelul de 20% din piaţa românească. Vânzările nu au avut o creştere spectaculoasă, din moment ce piaţa auto din România a scăzut cu 18% faţă de anul precedent. Prioritatea pentru 2011 este creşterea calităţii serviciilro oferite şi acordarea pachetelor de service la puterea de cumpărare a românilor.
Marca Volkswagen a avut o cotă de piaţă de 9% în România în 2010 şi a livrat 8.650 de unităţi. Tot în 2010, cei de la Volkswagen au lansat în România noile generaţii ale modelelor Touareg şi Passat, modele iconice în ţara noastră după cum au spus şi cei care le importă şi comercializează la noi. Audi a avut o cotă de 32% din piaţa premium din România cu 432 unităţi A4, 214 unităţi A3 ţi 30-4 unităţi Q5, aflându-se pe prima poziţie în ceea ce priveşte volumul pe segmentele de care aparţin cele trei modele.
Seat a reuşit să livreze acelaşi număr de unităţi în 2010 pe cât a livrat în 2009, iar rezultatul este considerat o performanţă deosebită de cei de la Porsche România. Cota de piaţa Seat în România în 2010 a fost de 1.58%, nivel atins iniţial în 2007.
Colegii de concern de la Skoda au lansat trei modele noi în România în 2010 şi au livrat 8.100 de autovehicule noi şi au înregistrat o cotă de piaţă de peste 8%. Marca Skoda este în topul primelor trei mărci auto de la noi din ţară.Volkswagen a organizat şi în 2010 Maratornul Bucureşti şi proiectul "O maşină nouă, un copac plantat". Ajutaţi de o echipă de voluntari, reprezentanţii Porsche România au plantat peste 22.000 de copăcei în Pădurea Volkswagen din Comuna Borcea, judeţul Călăraşi. Marca Volkswagen a susţinut Fundaţia Hospice Casa Speranţei şi alte cauze umanitare în 2010.
Via | PorscheRomânia
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Intern
-
Constructorul francez de automobile deschide comenzile pentru modelul cu zero emisii Renault 4 E-Tech în România. Acesta este disponibil în două versiuni, iar prețurile încep de la 28.890 de euro cu TVA inclus și fără vreun ecobonus aplicat. (01.04)
-
Nokian Tyres a demarat livrările primelor anvelope produse la noua sa uzină de la Oradea. Primele anvelope produse aici sunt de iarnă și all-season, iar acestea vor fi comercializate către Europa Centrală. (28.03)
-
Noua Mazda 6e este acum disponibilă și în România. Pe piața noastră, noul model electric al japonezilor are un preț de pornire de 43.500 euro. (27.03)
-
Prețuri noua Mazda 6e în România: start de la 43.500 euro
-
Primele imagini cu noul Nissan Leaf: crossover electric cu 600 km autonomie
-
Deschizător de drumuri
-
Ford vrea să patenteze o transmisie manuală pentru vehicule electrice
-
Acesta este noul Nissan Micra: hatchback exclusiv electric înrudit cu Renault 5 E-Tech
Hai ca exagerati deja cu VW si tot conglomeratul acesta compus din 63527 marci si subsidiare...
VW Group va ocupa in 2010 fara probleme locul 3 ( 7.14 milioane ) , iar in ceea ce priveste numarul de marci VW Group, tu si multi altii aveti o impresie TOTAL GRESITA despre multitudinea de marci ce fac parte din VW Group .
Realitatea este ca VW Group are practic 4 marci de volum ( VW, Audi, Skoda si Seat ), celelate marci avand volume reduse : Porsche ( 80,000 pe an ), Bentley ( 6,000 ), Lamborghini ( 4,000 ) iar Bugatti ( 50 unitati pe an ) .
Toyota are si ea 3 marci de volum si anume Toyota, Lexus si Daihatsu ( 1.5 milioane de masini vandute anual ) .
2.GM 8.2 milioane
3.VAG 7.1 milioane