Porsche profită de relativ recenta lansare a SUV-ului compact Macan şi de o revenire de formă a lui Panamera pentru a atinge cifre de vânzări excelente la nivel mondial.
Conform statisticilor oferite astăzi de producătorul german, prima jumătate a anului 2014 a adus cele mai bune rezultate ale vânzărilor din istoria mărcii Porsche.
Numărul total al clienţilor care au achiziţionat unul dintre modelele brandului din Zuffenhausen a ajuns în primele şase luni ale lui 2014 la 87.800 de unităţi, o creştere de aproape 8% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, anteriorul record absolut atins de germani.
Cea mai mare creştere a fost înregistrată de Porsche în Europa (+14%), vânzările din această zonă atingând 30.000 de unităţi. 40% dintre acestea au mers către Germania, piaţa de origine a mărcii. La nivel de modele este de notat ascensiunea lui Panamera, care a reuşit să-şi găsească clienţi noi după facelift şi a ajuns la 13.500 de unităţi vândute în toată lumea, o creştere de 28% faţă de primele şase luni ale anului trecut. Cele mai bune performanţe de vânzări rămân cele ale lui Cayenne (37.200 de unităţi), pe locul al doilea clasându-se gama 911 (15.600 de maşini vândute)."Putem să privim înapoi spre o primă jumătate de an extrem de reuşită, în ciuda condiţiilor economice uneori volatile şi a trendurilor specifice ale pieţelor auto. Reuşim însă să ne poziţionăm foarte bine cu gama noastră actuală pentru a face faţă provocărilor de orice fel. În a doua jumătate a anului vom ţine piciorul pe pedala de acceleraţie prin continuarea lansărilor lui Macan pe toate pieţele lumii", spune Bernhard Maier, reprezentant al birourilor de Vânzări şi Marketing Porsche.
Comentarii (2)