Carrera Panamericana era considerat cel mai solicitant raliu pe asfalt al anilor '50. În 1952, prințul Paul Alfons von Metternich și baronul Manuel Antonio de Teffe au concurat la volanul unui Porsche 356 S Cabriolet, obținând victoria în clasa lor.
Ca un omagiu adus acestei performanțe, dar mai ales primului model Porsche care a terminat acest raliu, constructorul din Stuttgart a dezvoltat un exemplar unicat bazat pe 911 Carrera S Cabriolet.
Numele său este 911 Carrera Panamericana Special și este un proiect comun Porsche Latin America și Porsche Mexico. Așa cum era de așteptat, mașina este semnată de către divizia Porsche Exclusive Manufaktur.
Noul Porsche 911 Carrera Panamericana Special este finisat în nuanța exterioară Albastru Gentian Metallic. Jantele sunt vopsite în aceeași culoare, iar partea centrală este gri. Nu lipsește numărul de competiție 11, încă o trimitere la exemplarul care a concurat în 1952.
Etrierele sunt, la rândul lor, negre, iar grila motorului a fost vopsită în alb.
Plafonul textil, în culoarea Gri Grafitti, a fost preluat de la 718 Boxster, nefiind disponibil pentru 911.Pentru interior, Porsche a ales o tapițerie din piele Gri Crayon, iar logo-ul Carrera Panamericana a fost brodat pe tetiere.
Exemplarul unicat va fi vândut, anul viitor, la licitație. O parte din bani va fi donată în scopuri caritabile.
via Porsche
Comentarii (0)